abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:40 #151
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220954330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Lol (voor tieners) :D
Nee ze zaten nog op de basis school
Ik zoiu dat af en toe nu wel weer eens kunnen herhalen, wanneer ik vraag of ze de vaatwasser uit willen pakken ofzo :D
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2026 @ 22:29:03 #152
862 Arcee
Look closer
pi_220954646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Alweer Sonja en Hendrik.. :O Gelukkig geen hernia.
Ja, waarom gaan ze niet bij Bianca en Silvio met z'n zere rug langs?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220954691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:29 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ja, waarom gaan ze niet bij Bianca en Silvio met z'n zere rug langs?
Gaat ook nog wel gebeuren, is ook wel zo netjes. Het zijn wel deelnemers van het programma.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220954974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Gaat ook nog wel gebeuren, is ook wel zo netjes. Het zijn wel deelnemers van het programma.
Ja, ze moeten nog een week volmaken, denk wel dat ze daar ook langs gaan.
pi_220955747
Ik geef Menno en Jacky de grootste kans om te winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juni 2026 @ 07:20:42 #156
862 Arcee
Look closer
pi_220955817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:01 schreef Croosblokker het volgende:
Ik denk ook dat Sjakkie en Menno gaan winnen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:43 schreef Croosblokker het volgende:
Ik denk dat Menno en Sjakkie er met de winst vandoor gaan
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:37 schreef Croosblokker het volgende:
Ik geef Menno en Jacky de grootste kans om te winnen.
Ja, dat zei je inderdaad. ;)

Jij weet meer hè? :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220955995
Ik kijk gisteren even terug
Geen mening nog over de aflevering. Alleen dat we nog niet van Sonja en Hendrik of zijn. Waarom zijn ze niet bij Bianca en Sylvio nog langs geweest? Omdat die niet "zielig" zijn oid? Of weggestuurd?

Jacky heb ik wel even medelijden mee (dat is toch de trapklager?), want dat is een monsterklus. En als je dan ook nog onzeker bent over alles. Ik vind het sneu

En ik was eerst wel fan van Marloes en Patrick, maar die gaan me een beetje tegenstaan. Beetje Calimero. Zij zijn groot en ikke klein en dat is niet eeeeerlijk
Jim en Kim (toch) zijn van neutraal naar oké gegaan bij mij

maar ben vooral Team Frank en Lotty. Leuke mensen zijn dat. In het begin moest ik ze absoluut niet, maar waardeer hun nu wel
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:37:05 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220956061
Hoor ik daar nu iemand een schroeftol gebruiken na 22 uur?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220956645
Dat wordt weer ruzie natuurlijk, was ook wel een kolereherrie zeg! :(
En we zien natuurlijk in het vooruitzicht die wimpertrut terugslaan met het een of ander.
Beetje kinderachtig allemaal zo op het einde. :{
Jammer dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen terwijl niemand echt helemaal klaar lijkt te zijn.
Ook niet helemaal eerlijk natuurlijk dat de een 2 trappen moet doen en de ander helemaal geen. }:|
Snap die frustratie erg goed.
pi_220956820
_O- moet zeggen dat Het Blok kijken terwijl er in mijn straat bouwherrie is het wel een extra sjeu geeft
pi_220956825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Chea49 het volgende:
Dat wordt weer ruzie natuurlijk, was ook wel een kolereherrie zeg! :(
En we zien natuurlijk in het vooruitzicht die wimpertrut terugslaan met het een of ander.
Beetje kinderachtig allemaal zo op het einde. :{
Jammer dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen terwijl niemand echt helemaal klaar lijkt te zijn.
Ook niet helemaal eerlijk natuurlijk dat de een 2 trappen moet doen en de ander helemaal geen. }:|
Snap die frustratie erg goed.
Helemaal mee eens, het is gewoon oneerlijk...
Zoals wel meer dingen
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:19:49 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220957330
Tja als je als hoogst van de toren roept dat bouwregels, bouwregels zijn en na 10 uur geen geluid meer mag zijn. Moet je dat zeker zelf niet doen en om kwart voor 10 je spullen opbergen natuurlijk
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:38:12 #163
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220958687
Die Patrick ook met zijn verlopen rokerskop :r :r :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:04:04 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220958841
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Patrick ook met zijn verlopen rokerskop :r :r :X
Ja, is gewoon een hele andere mentaliteit
Drop you like an ill, bad habit
pi_220959441
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Patrick ook met zijn verlopen rokerskop :r :r :X
Nou nou nou, zo kan ie wel weer, het is meer een eigenwijze boerenkinkel. En alles wat er mis gaat ligt uiteraard niet aan hen zelf. Hoe die ook zat te prutsen met die vloerverwarming, manoman.

Moest wel lachen toen ie begon over het verschil tussen een bouwvakker uit de Achterhoek of eentje uit Rotterdam, die laatste hadden alleen maar praatjes en zouden pas aan het werk gaan na 10 red-bull en tig sigaretjes, dacht even, heeft ie het nu over zichzelf? _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Firuze60 op 04-06-2026 17:04:50 ]
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:05:37 #166
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959575
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk gisteren even terug
Geen mening nog over de aflevering. Alleen dat we nog niet van Sonja en Hendrik of zijn. Waarom zijn ze niet bij Bianca en Sylvio nog langs geweest? Omdat die niet "zielig" zijn oid? Of weggestuurd?

Jacky heb ik wel even medelijden mee (dat is toch de trapklager?), want dat is een monsterklus. En als je dan ook nog onzeker bent over alles. Ik vind het sneu

En ik was eerst wel fan van Marloes en Patrick, maar die gaan me een beetje tegenstaan. Beetje Calimero. Zij zijn groot en ikke klein en dat is niet eeeeerlijk
Jim en Kim (toch) zijn van neutraal naar oké gegaan bij mij

maar ben vooral Team Frank en Lotty. Leuke mensen zijn dat. In het begin moest ik ze absoluut niet, maar waardeer hun nu wel
Volgens mij hadden ze Sonja en man nog niet gedag kunnen zeggen en Bianca en man wel, vandaar dit bezoek.
pi_220959587
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Volgens mij hadden ze Sonja en man nog niet gedag kunnen zeggen en Bianca en man wel, vandaar dit bezoek.
Welnee, Sonja en brave Hendrik deden over dat afscheid zelfs twee dagen. Bianca en Silvio mogen komende week vast nog wel even wat minuten opvulling leveren aan dit uitgerekte programma.
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:16:32 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welnee, Sonja en brave Hendrik deden over dat afscheid zelfs twee dagen. Bianca en Silvio mogen komende week vast nog wel even wat minuten opvulling leveren aan dit uitgerekte programma.
Ik kan me niet herinneren dat Dennis daar bij was.
pi_220959634
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren dat Dennis daar bij was.
Oh, dat kan. Alsof Dennis zo'n geweldige aanwinst is bij het programma, draait ook wel zonder hem door.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:01:13 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220959839
Dennis doet helemaal niks, ik snap zijn rol ook niet zo goed.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:06:22 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef pmponer het volgende:
Dennis doet helemaal niks, ik snap zijn rol ook niet zo goed.
Hij zal ook nog de finale presenteren!
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:11:56 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220959895
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij zal ook nog de finale presenteren!
Oh ja, dat is wel belangrijk.
Bedankt voor de opheldering.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220960230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh ja, dat is wel belangrijk.
Bedankt voor de opheldering.
Ik heb ineens zin om enorm te gaan spoileren.. _O-
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:27:45 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220960319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb ineens zin om enorm te gaan spoileren.. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220960328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:27 schreef pmponer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ik even lekker mee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')