Dit ja. Ligt aan drankje, weersomstandigheden en waar ik op dat moment behoefte aan heb.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef knoopie het volgende:
Wat een debiele vraag zo zonder context. In mijn bier hoef ik geen ijsklontjes. In een espresso ook niet. In een cola soms wel, als het warm genoeg is buiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |