abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:00:10 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220911369
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:40 schreef Elan het volgende:
Het strandje bij Nesselande ofwel de Zevenhuizerplas was al een veiligheidsrisicogebied toen ik daar 30 jaar geleden kwam.

Steek, schiet en vechtpartijen en alle lokale drugsdealers verzamelen zich daar in de zomer.
Well done, Baku.
pi_220911376
tiktok


Hopelijk luisteren ze hiernaar en gaan ze weg
pi_220911417
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, heeft voor mij ook wel weer een hoog angstpornogehalte.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar vrees het niet.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:13:31 #104
3542 Gia
User under construction
pi_220911435
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
Stranden Nesselande en Zandvoort veiligheidsrisicogebied na onrust en geweld
[..]
Het blijkt dat jongeren op de terrassen zitten en niets bestellen, vrouwen en personeel intimideren, vapen, harde muziek spelen, met winterse kleding rondhangen en dealen. Fatbike races houden.
Jongeren die op terrassen zitten in winterse kleding en niets bestellen.....misschien omdat ze het niet mogen hebben??
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 11:13:35 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220911436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar vrees het niet.
Ja ik vind dat altijd lastig in te schatten omdat werkelijk niemand hier nog neutraal in lijkt te staan. Of het is 'je mag niet polariseren' of het is 'alle buutnlanders het land uit'. Statistieken worden vooral gebruikt om een punt in je voordeel uit te leggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220911467
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja ik vind dat altijd lastig in te schatten omdat werkelijk niemand hier nog neutraal in lijkt te staan. Of het is 'je mag niet polariseren' of het is 'alle buutnlanders het land uit'. Statistieken worden vooral gebruikt om een punt in je voordeel uit te leggen.
Zeker waar. Probleem wat helaas overal speelt. En de politiek doet er zelf hard aan mee. Maar ik reis graag en kan wel met zekerheid zeggen dat er nergens beter op geworden is in de grote steden in West-Europa de laatste 15 jaar. En dan mogen mensen zelf de redenen invullen daarvoor.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:25:27 #107
3542 Gia
User under construction
pi_220911510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Die zijn boos omdat ze als baby verminkt zijn, denk ik.
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 11:33:58 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220911552
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Jongeren die op terrassen zitten in winterse kleding en niets bestellen.....misschien omdat ze het niet mogen hebben??
Thee toch wel?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:26:11 #109
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220911954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit. Wel zit het plaatselijke park altijd vol als ik even een rondje ga lopen. Overdag. In de avond kom ik daar niet (was ook 'vroeger' al niet echt veilig doordat er wat drugsgekkies in een aangrenzende flat zitten). Daar is het wel zichtbaar, al heb ik het idee dat dat ook sterker is geworden sinds corona. Zelf geen overlast van gehad, maar met mijn zuid-Europese uiterlijk en meestal aanwezige baard val ik niet zo op tussen deze mensen, misschien maakt dat een verschil.
Kijk maar uit, als het aan sommigen hier ligt word je zo afgeknald!
pi_220912108
In Europa , waar laatste generaties in vrede leefden, kennen veel mensen de regels van de rest van de wereld niet meer.

Agressie stopt niet als je het netjes vraagt. Agressie stopt pas als er een keiharde vuist tegen de bek gaat.

Dit regel werkt voor alle aggressive mafketels, ongeacht status, positie en geld. Vanaf tuig op die stranden tot en met leiders van de naties.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220912682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:23 schreef torentje het volgende:

[..]
Een heel simpele vraag aan jou, kan men labiele volksmenners tegenhouden met landsgrenzen?
Dat hangt er vanaf wat je met tegenhouden bedoelt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:09:20 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220913845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit. Wel zit het plaatselijke park altijd vol als ik even een rondje ga lopen. Overdag. In de avond kom ik daar niet (was ook 'vroeger' al niet echt veilig doordat er wat drugsgekkies in een aangrenzende flat zitten). Daar is het wel zichtbaar, al heb ik het idee dat dat ook sterker is geworden sinds corona. Zelf geen overlast van gehad, maar met mijn zuid-Europese uiterlijk en meestal aanwezige baard val ik niet zo op tussen deze mensen, misschien maakt dat een verschil.
Dat denk ik ook. Mijn olijfkleurige bebaarde zoon heeft nooit gedoe op straat in onze tokkiewijk.

Daar staat wel tegenover dat vroeger als er iets was in de wijk en de politie erbij kwam en hij toevallig in de speeltuin stond, hij zo'n beetje als eerste vragen kreeg over wat er was gebeurd. Nu valt hij door de mand zodra hij zijn mond opendoet (heeft mama's kakaccentje geërfd), maar dat was voor hem als jochie al opvallend en dus niet leuk want hij was superverlegen en voelde echt wel aan dat dat niet helemaal klopte.
pi_220914978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:32 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat hangt er vanaf wat je met tegenhouden bedoelt.
Simpel of je hen kan opsluiten zodat zij nooit de landsgrenzen over kunnen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:43:14 #114
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220915149
Tja misschien niet decennia achter elkaar rechtse kabinetten kiezen?
Misschien was de rechtse droom van goedkope arbeidskrachten een slecht idee?
Misschien waren rechtse imperialistische inmenging toch niet slim?

Nee joh, het is de schuld van de SP, de partij die nog nooit geregeerd heeft.

Nog een aardig idee. Voldoende investeren in politie en justitie zodat die hun werk kunnen doen en niet bezuinigen op personeel? Wie levert daar ook alweer sinds 1994 vrijwel onafgebroken de minister? Oh ja, de VVD!

Maar laten we vooral zeiken over links en moslims en laten we de woningnood niet vergeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')