abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:58:17 #26
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220908180
Waarom zijn die lui zo?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:46 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220908206
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Het zou eens mooi zijn als de mensen die keer op keer in de bres springen voor dit soort jongeren en het probleem dan bij een man als deze leggen, door deze weg te zetten voor 'xenofoob' of 'racist', eens met een verklaring voor dit wangedrag zouden komen en tevens een manier om te aan te pakken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220908245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Geen buurthuis, geen stageplek, dan word je zo.
pi_220908332
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.
pi_220908337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Hoe sneller hoe beter.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:05 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Verdiep je eens in de islam en je vindt je antwoord.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:10 #32
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220908363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Als er een stuk van míjn snikkel was afgesneden, dan zou ik ook boos zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:50 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220908372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo?
Goede vraag ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220908415
Het wordt er niet beter op, nu het stuk tussen de Wollefoppenweg en de Middelweg Rotterdam is.
Ook lekker de metro doorgetrokken. Stap je met 20 minuten vanuit het centrum bijna op het strand uit.
Niet voor niks dat de omliggende dorpen zich hebben verenigd in Zuidplas, anders waren het nu geen dorpjes meer geweest.
Voor het gevoel staat de stad nu al voor de achterdeur.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:53:51 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908686
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Ik denk niet dat dit typische moslims zijn.
Die gedragen zich gewoon.

Dit zullen slecht opgevoede jongeren zijn uit arme wijken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 21:02:53 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220908744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:
Je zult er maar wonen :')
Je zult er maar je horeca-bedrijf hebben :{w :X
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 21:05:34 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220908764
Maar ze moeten toch allemaal rondjes rennen in Saoedi-Arabië?

Time-lapse toont duizenden moslims op pelgrimstocht in Saoedi-Arabië
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:08:57 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220908780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:02 schreef maily het volgende:
Je zult er maar je horeca-bedrijf hebben :{w :X
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zaak in meerwaarde stijgt mocht je hem willen verkopen.

Deze muliculturele "meerwaarde"effecten zijn waarschijnlijk niet de effecten waar je als eigenaar op zit te wachten na 30 jaar ploeteren en investeren.
pi_220909024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:29 schreef papierentijdschrift het volgende:
Agenten uitrusten met een MG42 met geweldsinstructie. Alles wat lichtgetint is afknallen.
Dit zijn geen halve maatregelen, pohh.
pi_220909031
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Gezellig landje is dit aan het worden.. #multikul
De randstad is verloren. En Utrecht kun je hier ook aan toevoegen. Als je een gezin hebt en goeie baan verkas je toch direct.
pi_220909040
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel beelden als deze moeten er nog voorbijkomen voordat ook onze linksere vrienden, dus niet zogenaamd linkse trolls, inzien dat het niet goed gaat met deze groep mensen?
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.
pi_220909340
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:06 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De randstad is verloren. En Utrecht kun je hier ook aan toevoegen. Als je een gezin hebt en goeie baan verkas je toch direct.
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:04:04 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220909366
'Jongeren'

Zoals gewoonlijk. Met een 'bepaald' achtergrondje wat we allemaal kennen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:06:43 #44
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220909390
Kan een leuke zomer worden zo.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:03:00 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220909607
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
Misschien is Rusland een leuke bestemming.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 00:12:19 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220909632
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.

Het zou eens mooi zijn als de mensen die keer op keer in de bres springen voor dit soort jongeren en het probleem dan bij een man als deze leggen, door deze weg te zetten voor 'xenofoob' of 'racist', eens met een verklaring voor dit wangedrag zouden komen en tevens een manier om te aan te pakken.
Noem eens een paar van die mensen, dan kunnen we het ze vragen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:36:22 #47
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220909699
Kunnen ze weer heel verontwaardigd lopen doen daar, maar je weet dit van tevoren al.
Het gaat al jaren zo, ze weten dat het Marokkanen zijn, en toch gebeurt het elke keer weer.

Misschien dat een Marokkanenverbod op de boulevard helpt. Smerige ratten.
pi_220909700
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.

Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 00:40:50 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220909712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.

Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
Mooi tv-concept. Dat mensen kunnen stemmen wie het langste uit handen van de popo's blijft.
pi_220909745
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')