Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Meneer noemt man en paard. Het zijn Marokkaantjes en dat moet worden aangepakt.
En de gebruikelijke wegkijkers komen ook weer dit topic binnen kronkelen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou toen ik in Scheveningen was vorig jaar en jaar daarvoor telkens in augustus was het hartstikke gezellig.
Misschien missen ze me?
Hoe sneller hoe beter.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Als er een stuk van míjn snikkel was afgesneden, dan zou ik ook boos zijn.quote:
Goede vraag ja.quote:
Ik denk niet dat dit typische moslims zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Solotovski het volgende:
De islam is een woekerend kankergezwel en dient zo snel mogelijk weggesneden te worden
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zaak in meerwaarde stijgt mocht je hem willen verkopen.quote:
Dit zijn geen halve maatregelen, pohh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:29 schreef papierentijdschrift het volgende:
Agenten uitrusten met een MG42 met geweldsinstructie. Alles wat lichtgetint is afknallen.
De randstad is verloren. En Utrecht kun je hier ook aan toevoegen. Als je een gezin hebt en goeie baan verkas je toch direct.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Gezellig landje is dit aan het worden.. #multikul
Niet, je ziet het hier op FOK toch. Ze ontkennen, en ontkennen. Er is geen probleem volgens hen in Nederland en West-Europa. Misschien dat ze nooit op reis gaan of buiten komen. Maar het is lachwekkend hoe snel bepaalde steden verpauerd en gevallen zijn. En dit wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel beelden als deze moeten er nog voorbijkomen voordat ook onze linksere vrienden, dus niet zogenaamd linkse trolls, inzien dat het niet goed gaat met deze groep mensen?
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De randstad is verloren. En Utrecht kun je hier ook aan toevoegen. Als je een gezin hebt en goeie baan verkas je toch direct.
Misschien is Rusland een leuke bestemming.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Waarheen? Iedere gemeenschap wordt nu verkracht met een AZC.
Noem eens een paar van die mensen, dan kunnen we het ze vragenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Goed dat deze man het gewoon benoemd. Het zijn inderdaad negen van de tien keer jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen.
Het zou eens mooi zijn als de mensen die keer op keer in de bres springen voor dit soort jongeren en het probleem dan bij een man als deze leggen, door deze weg te zetten voor 'xenofoob' of 'racist', eens met een verklaring voor dit wangedrag zouden komen en tevens een manier om te aan te pakken.
Mooi tv-concept. Dat mensen kunnen stemmen wie het langste uit handen van de popo's blijft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
Ik stel voor, undercover politie in bikini. En dan elke jongere die opmerking maakt of gekke dingen zegt gelijk door de ROMEO's in zwembroeken ze oppakken.
Romeo's vs jongeren beachfights. Wie zal er winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |