quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Wat doe je als volwassen vent eigenlijk in een waterpark joh Marco B
Feit dat je gelijk aan kleine kinderen denkt en die content is best wel engquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Wat doe je als volwassen vent eigenlijk in een waterpark joh Marco B
Aīsjaquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Feit dat je gelijk aan kleine kinderen denkt en die content is best wel eng
Plus was Allah niet getrouwd met een minderjarige
Dat was Moquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Feit dat je gelijk aan kleine kinderen denkt en die content is best wel eng
Plus was Allah niet getrouwd met een minderjarige
Nee, hij woont in South Park Colorado.quote:
Mag Jos Brecht nu alweer op verlof?quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:19 schreef epicbeardman het volgende:
Wat is er toch gebeurd met deze plek?
Ik herken het niet meer, man, het is een fucking ramp!
Vroeger was het zo vet en speciaal,
Nu is m'n leven geen reet meer waard, hč? De droom is dood, ons land is weg,
Er zit een gat in m'n hart en ik kan niet meer verder...
Er zijn te veel minderheden (minderheden!)
In mijn waterpark (mijn waterpark!)
Dit was ons land, onze droom (onze droom!)
En ze hebben alles afgepakt!
Ze blijven maar komen en komen (minderheden!)
Ik probeer het aan de politie te zeggen,
Maar zelfs de agenten zijn minderheden!
Er is nergens meer plek om te zitten,
En de rijen worden alleen maar gekker.
Waar komen ze allemaal vandaan?
Waarom kunnen ze ons land niet gewoon met rust laten? We hebben te lang de andere kant op gekeken,
We moeten onze prioriteiten veranderen,
En al die minderheden
Eruit gooien uit mijn waterpark!
Lekker bushcraften ouwe reus.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mag Jos Brecht nu alweer op verlof?
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, hij woont in South Park Colorado.
Oh Hyaenidae snapte 'm ook wel, maar typte het in het Nederlands, omdat jij het ook in het Nederlands had gepost.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt
Catchy nummer wel kwam in mij op
Hyanogwat snapte het al, maar dat snapte jij blijkbaar weer niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt
Catchy nummer wel kwam in mij op
Maar wij snapten het wel en baardmans snapt het nu waarschijnlijk ook, dus dan heeft @Hyaenidae een mooie schare fans.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hyanogwat snapte het al, maar dat snapte jij blijkbaar weer niet.
Edit: Spuit elf
Ik snap alles, ik ben een allessnapper. En als ik het niet snap vraag ik chattepietie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar wij snapten het wel en baardmans snapt het nu waarschijnlijk ook, dus dan heeft @:Hyaenidae een mooie schare fans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |