abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907071
Wat is er toch gebeurd met deze plek?
Ik herken het niet meer, man, het is een fucking ramp!
Vroeger was het zo vet en speciaal,
Nu is m'n leven geen reet meer waard, hč? De droom is dood, ons land is weg,
Er zit een gat in m'n hart en ik kan niet meer verder...

Er zijn te veel minderheden (minderheden!)
In mijn waterpark (mijn waterpark!)
Dit was ons land, onze droom (onze droom!)

En ze hebben alles afgepakt!

Ze blijven maar komen en komen (minderheden!)
Ik probeer het aan de politie te zeggen,
Maar zelfs de agenten zijn minderheden!

Er is nergens meer plek om te zitten,
En de rijen worden alleen maar gekker.
Waar komen ze allemaal vandaan?

Waarom kunnen ze ons land niet gewoon met rust laten? We hebben te lang de andere kant op gekeken,
We moeten onze prioriteiten veranderen,

En al die minderheden
Eruit gooien uit mijn waterpark!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:22:43 #2
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220907095
Wat doe je als volwassen vent eigenlijk in een waterpark joh Marco B
Laffe huichelaar
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:23:01 #3
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220907099
Liever een mocro dan een pedo (pedo!)
Laffe huichelaar
pi_220907116
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Wat doe je als volwassen vent eigenlijk in een waterpark joh Marco B
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Wat doe je als volwassen vent eigenlijk in een waterpark joh Marco B
Feit dat je gelijk aan kleine kinderen denkt en die content is best wel eng

Plus was Allah niet getrouwd met een minderjarige
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:28:58 #5
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220907131
Geen idee joh, wat maakt het mij uit wat Allah doet? Als hij mij er maar niet mee lastig valt door er kuttopics op deze prachtige site van te maken
Laffe huichelaar
pi_220907140
Woon je in Zuidpark ofzo?
pindazakje
pi_220907196
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Feit dat je gelijk aan kleine kinderen denkt en die content is best wel eng

Plus was Allah niet getrouwd met een minderjarige
Aīsja O+
OH NOES!!!!1*&@@!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:43:54 #8
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220907207
En ze pissen allemaal ook nog eens in het water.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 17:44:10 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_220907209
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Feit dat je gelijk aan kleine kinderen denkt en die content is best wel eng

Plus was Allah niet getrouwd met een minderjarige
Dat was Mo
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:44:35 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220907214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Woon je in Zuidpark ofzo?
Nee, hij woont in South Park Colorado.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220907254
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:19 schreef epicbeardman het volgende:
Wat is er toch gebeurd met deze plek?
Ik herken het niet meer, man, het is een fucking ramp!
Vroeger was het zo vet en speciaal,
Nu is m'n leven geen reet meer waard, hč? De droom is dood, ons land is weg,
Er zit een gat in m'n hart en ik kan niet meer verder...

Er zijn te veel minderheden (minderheden!)
In mijn waterpark (mijn waterpark!)
Dit was ons land, onze droom (onze droom!)

En ze hebben alles afgepakt!

Ze blijven maar komen en komen (minderheden!)
Ik probeer het aan de politie te zeggen,
Maar zelfs de agenten zijn minderheden!

Er is nergens meer plek om te zitten,
En de rijen worden alleen maar gekker.
Waar komen ze allemaal vandaan?

Waarom kunnen ze ons land niet gewoon met rust laten? We hebben te lang de andere kant op gekeken,
We moeten onze prioriteiten veranderen,

En al die minderheden
Eruit gooien uit mijn waterpark!
Mag Jos Brecht nu alweer op verlof?
pi_220907260
Janktopic
pi_220907264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Mag Jos Brecht nu alweer op verlof?
Lekker bushcraften ouwe reus.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220907321
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, hij woont in South Park Colorado.
Eindelijk iemand die het snapt

Catchy nummer wel kwam in mij op
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220907335
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:58:01 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220907602
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Eindelijk iemand die het snapt

Catchy nummer wel kwam in mij op
Oh Hyaenidae snapte 'm ook wel, maar typte het in het Nederlands, omdat jij het ook in het Nederlands had gepost.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:16:49 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220908361
Dan ga je toch lekker in Amerika wonen om daar tekenfilmpjes te kijken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220908409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Eindelijk iemand die het snapt

Catchy nummer wel kwam in mij op
Hyanogwat snapte het al, maar dat snapte jij blijkbaar weer niet.

Edit: Spuit elf

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 20:21:38 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:54:46 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220909583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Hyanogwat snapte het al, maar dat snapte jij blijkbaar weer niet.

Edit: Spuit elf
Maar wij snapten het wel en baardmans snapt het nu waarschijnlijk ook, dus dan heeft @Hyaenidae een mooie schare fans.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220909814
Jij bent de minderheid.
pi_220912952
Vorig jaar was ik aan het zwemmen bij een plas en opeens drama omdat er weer zo'n AZC'er op de bodem lag te hemelen richting allah :')
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:44:10 #22
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220914097
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar wij snapten het wel en baardmans snapt het nu waarschijnlijk ook, dus dan heeft @:Hyaenidae een mooie schare fans.
Ik snap alles, ik ben een allessnapper. En als ik het niet snap vraag ik chattepietie.
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')