abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220905901
Ik hoorde net dat poep van een vegan lekker zou ruiken?

Lekker bloemig enzo?
pi_220905955
Waar in Spanje hoorde je dat?
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220906319
Leg een paar tulpenbollen in een half open plek onder in je kledingkast. Dan weet je na enige tijd hoe het ruikt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:21:57 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220906341
Ruik eens aan een de reet van een tijger en die van een olifant en vertel ons het verschil.
pi_220906362
Warme tonen van rijpe perzik en honing zweven loom voorbij, terwijl frisse accenten van citroenbloesem en groene kruiden als dauwdruppels op de huid landen. Dieper in het hart fluistert een vleugje roos, fluweelzacht en tijdloos, verweven met het kruidige mysterie van sandelhout.

Elke ademhaling onthult een nieuw verhaal: zoet en helder, aards en licht, als herinneringen die zich zonder woorden laten voelen. De geuren dansen om elkaar heen, soms speels, soms ingetogen, maar altijd in harmonie — een onzichtbaar landschap waarin men kan dwalen zonder ooit de weg te willen vinden.

Het boeket blijft niet alleen hangen in de lucht, maar nestelt zich in de ziel, waar het nazindert als een warme echo van iets dat nooit helemaal verdwijnt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220906455
Vegans wassen zich niet eens.. die stinken zelf al harder dan de stront die ze uitwerpen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220906779
vegans zijn zwijnen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220907824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:21 schreef Scuidward het volgende:
Ruik eens aan een de reet van een tijger en die van een olifant en vertel ons het verschil.
Nee @Hetekip zal dit wel doen voor me
pi_220907941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Nee @:hetekip zal dit wel doen voor me
Als de ik dicht genoeg in de buurt kan komen, geen probleem.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:35:52 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908526
Zou goed kunnen.

Hondenpoep is vreselijk ranzig, en dat zijn vleeseter. Maar poep van een paard ruikt veel minder sterk, en die eten vegan.

Maar het grappige is, varkenspoep ruik je bijna helemaal niet, terwijl die net zoals wij alles eters zijn.
Varkens poepen trouwens van die schattige honkballetjes uit die aan elkaar plakken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:37:57 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908544
Kijk, dit is varkenspoep. Lijken net kleine autobanden. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:22:18 #12
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220908857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Kijk, dit is varkenspoep. Lijken net kleine autobanden. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Colleziono francobolli di bambini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')