abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik ben gek op ijs :9~
Daar mogen ze mij voor wakker maken
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:03 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907269
Koffie, daar mag je me voor wakker maken. Voor ijs niet. :P
Een actieve deelnemer.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:08 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220907270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Daar mogen ze mij voor wakker maken
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:30 #104
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik ben gek op ijs :9~
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?
Een actieve deelnemer.
pi_220907274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd _O-
_O-
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:42 #106
388664 crew  Dotteke
pi_220907275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie, daar mag je me voor wakker maken. Voor ijs niet. :P
Zelfs voor koffie mogen ze mij niet wakker maken
IK zeg altijd maar zo als ik wakker ben kan ik genoeg pakken van wat ik lekker vind
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:46 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd _O-
Wel voor de Bolk natuurlijk.
Een actieve deelnemer.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:11 #108
388664 crew  Dotteke
pi_220907280
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?
Soms, meestal ben ik al wel vol van het eten.
Maar als ik er een neem is het altijd een dame blanche
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:24 #109
388664 crew  Dotteke
pi_220907283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Wel voor de Bolk natuurlijk.
Zelfs dat niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:59:39 #110
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907292
Ik neem altijd een koffie of een latte als afsluiter.
Om me vervolgens in de koffie te verslikken als ik tegelijkertijd de bijgevoegde rekening bekijk
Een actieve deelnemer.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:01:54 #111
388664 crew  Dotteke
pi_220907308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem altijd een koffie of een latte als afsluiter.
Om me vervolgens in de koffie te verslikken als tegelijkertijd de bijbevoegde rekening bekijk
[ afbeelding ]
gratis tip, de rekening pas bekijken als je de koffie op hebt :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:02:24 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907313
Ja, dat is ook verstandiger.... :Y
Een actieve deelnemer.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:04:24 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220907329
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, dat is ook verstandiger.... :Y
ALleen zie je als besteld al wat het kost :P

Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:06:16 #114
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907342
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost :P

Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.
Een actieve deelnemer.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:07:40 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef DJMO het volgende:
Ik ben gek dat ik dit ga vragen maar goed.

[poll=9932]
Nu vraag ik me dus serieus af wie er wat gestemd heeft _O- Die ene stem op zolderkamer autist was ik zelf, en Rob z'n stem weet ik ook, maar ik ben nieuwsgierig _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost :P

Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Gewoon belachelijk ja die Horeca
pi_220907370
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:14:00 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220907382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:15:16 #119
45833 crew  Fogel
pi_220907392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Wat kost ijs bij de koffielocatie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:17:12 #120
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907398
Ben op UTRECHT centraal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:18:22 #121
45833 crew  Fogel
pi_220907403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef Paul het volgende:
Ben op UTRECHT centraal
Utreggggg
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:07 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassia :') kopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:40 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef Paul het volgende:
Ben op UTRECHT centraal
Losers Central _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:21:42 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassia :') kopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @Starhopper? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:21:55 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907423
4 op een rij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')