quote:
Tuurlijk, altijd alles versquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Dan wil ik de mijne wel met verse sauws!
Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Idd goed op jezelf blijven passenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Altijd gezellig, althans, zo ervaar ik uitjes met collega's over het algemeen![]()
En werk liever volledige dag maar moet ook om mijn burnout klachten denken, dat is helaas nog niet helemaal weg maar gaat de goede kant op.
Zal ik zeker doen, geen zin in een terugval.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Idd goed op jezelf blijven passen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:38 schreef Wrapster het volgende:
Tijd om even te gaan liggen want moe... Hopelijk dromen over een ingepakte Nympho
Hey Fogel, lang niet gezienquote:
quote:
Oh haiquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo laat alweer, vergeten te werken
NIemand nog aan de bel getrokkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo laat alweer, vergeten te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |