Ze is duidelijk drachtig.quote:
waren toch minimaal twee puntjesquote:
Welke uItslag? Ik moet opnieuw bloed laten prikken, m'n buisje bloed is dinsdag verloren gegaan tijdens transport. Dus nieuw labbriefje gekregen vanmorgen, morgen opnieuw naar het ziekenhuis.quote:
Denk er open ingaan het beste is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 01:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke uItslag? Ik moet opnieuw bloed laten prikken, m'n buisje bloed is dinsdag verloren gegaan tijdens transport. Dus nieuw labbriefje gekregen vanmorgen, morgen opnieuw naar het ziekenhuis.
Nee, voor wat de hypnose therapie gaat doen, en hoe ik daar uit kom.
Ga ik ook, m'n psychiater die ik tot vandaag had vond het ook een goed plan, maar dat neemt niet weg dat ik er erg nieuwsgierig naar ben en wat het kan doen voor me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |