Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Waar is die nieuwe paal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Balayage
Wel duurWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Balayage is van oorsprong een Franse haarkleurtechniek. Het woord Balayage betekent letterlijk ‘vegen’.
Bij deze techniek wordt de kleur met een borstel op het haar geveegd, op zorgvuldig geselecteerde lokken. Het aanbrengen van de kleur begint op vijf centimeter afstand van de wortels.
Balayage richt zich meer op de punten en vervagen naarmate het haar omhoog komt. Ook een voordeel: balayage is bij iedere haarkleur en iedere haarlengte mogelijk!Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je het nu kort laten knippen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel nog steeds haartjes in mijn shirtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat had ik dan weer niet verwacht. Dacht dat het eten wasquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Balayage is van oorsprong een Franse haarkleurtechniek. Het woord Balayage betekent letterlijk ‘vegen’.
Bij deze techniek wordt de kleur met een borstel op het haar geveegd, op zorgvuldig geselecteerde lokken. Het aanbrengen van de kleur begint op vijf centimeter afstand van de wortels.
Balayage richt zich meer op de punten en vervagen naarmate het haar omhoog komt. Ook een voordeel: balayage is bij iedere haarkleur en iedere haarlengte mogelijk!
graag verwijderen![]()
Yepquote:
Mama is jarig en vanavond uitetenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Verse Balayage met stokbrood..quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht. Dacht dat het eten was
I know, you gonna want me..![]()
Precies, klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:09 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Verse Balayage met stokbrood..
graag verwijderen![]()
Naja terug is een groot woord, maar ik leef nogquote:
When you caught my eye, I saw everywhere I'd been and wanna go to 🎶![]()
Gelukkig maar. Is er iets gebeurd wat je bijna het leven heeft gekost?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja terug is een groot woord, maar ik leef noggraag verwijderen![]()
O ja is ook zo, gefeliciteerd Mutske, hopelijk hebben jullie een gezellig avondquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep
Mama is jarig en vanavond uitetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Amyquote:![]()
Hoe is het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
AMIEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tuurlijk, altijd alles versquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Dan wil ik de mijne wel met verse sauws!
graag verwijderen![]()
Wat denk je van deze verse bolk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Idd goed op jezelf blijven passenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Altijd gezellig, althans, zo ervaar ik uitjes met collega's over het algemeen![]()
En werk liever volledige dag maar moet ook om mijn burnout klachten denken, dat is helaas nog niet helemaal weg maar gaat de goede kant op.![]()
Mijn haar werd te lang
De kapper doodserieus is daar al kleur op geweest
Nee trees das mijn eigen kleur
Omg ik moest echt mijn lach inhoudenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zal ik zeker doen, geen zin in een terugval.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Idd goed op jezelf blijven passengraag verwijderen![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:38 schreef Wrapster het volgende:
Tijd om even te gaan liggen want moe... Hopelijk dromen over een ingepakte Nympho
I know, you gonna want me..![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey Fogel, lang niet gezienquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Oh haiquote:quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo laat alweer, vergeten te werken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
NIemand nog aan de bel getrokkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo laat alweer, vergeten te werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb een AI agent gemaakt zodat mijn collegas daarmee kunnen chatten ipv lastigvallen. Mijn collegas zijn er blij mee en ik ook
Nu "sparren" ze met dat ding en ik heb meer tijd om leuke dingen te doen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
lekker jezelf wegbezuinigenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:11 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een AI agent gemaakt zodat mijn collegas daarmee kunnen chatten ipv lastigvallen. Mijn collegas zijn er blij mee en ik ook
Nu "sparren" ze met dat ding en ik heb meer tijd om leuke dingen te doen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voorlopig niet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
* Fogel geeft NP een pets op der linkerbilquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft NP een pets op der linkerbil![]()
Beter!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..![]()
Zeg
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Maarten is een prima psychiater, maar aan zijn laatste advies aan mij twijfel ik toch wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O dan. Niets aan handje tochquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er wel bij de meetings vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:35 schreef DJMO het volgende:
Maarten is een prima psychiater, maar aan zijn laatste advies aan mij twijfel ik toch wel een beetjeWie weet heeft hij gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een DotBolk heeft altijd gelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dankje, heb even lekker kunnen slapenquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Slaap leker, Wrappie..
Droom maar fijn![]()
Zo naar Duitsland ijsje eten
graag verwijderen![]()
HAI SKATTIEquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hai..![]()
Zo weinig affectie ook wel..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zet je auto vast op voorkoelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een half uurtje en dan in de hete auto om te gaan etennnnnnnnnnn
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Goed idee wel. Moet sowieso 2 mensen ophalen die meerijden. Kan die mensen niet mee frituren in mijn auto.quote:![]()
Oooh nee, meer een manier van uitdrukken dat ik weinig hier benquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is er iets gebeurd wat je bijna het leven heeft gekost?
When you caught my eye, I saw everywhere I'd been and wanna go to 🎶![]()
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
Amy het is wel weer voor die waterfietsdame UI
When you caught my eye, I saw everywhere I'd been and wanna go to 🎶![]()
Goede UI.quote:
Tevens hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
O lekker, ik heb hier shoarma in de pan. Beetje sla er bij en een broodje en klaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een half uurtje en dan in de hete auto om te gaan etennnnnnnnnnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben gek dat ik dit ga vragen maar goed.
POLLIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zeg de hypnose afwachten en dan gaan proberen al is het maar een halve dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Woop woop, extra spicy orange chicken in de vriezer gevonden. Even opwarmen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Moet je nog eerst ontdooien toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij orange chicken moet ik nu hier aan denkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:56 schreef Fogel het volgende:
Woop woop, extra spicy orange chicken in de vriezer gevonden. Even opwarmen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij houdt van ChickenTrump misschienquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij orange chicken moet ik nu hier aan denken
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey GG![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit een ijsje te eten, had net het eten opquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai
Tijd voor koffie!
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Paulquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O ik ben gek op ijsquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik eet nooit ijs. Een bakje kwark heb ik wel, daar begin ik straks aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar mogen ze mij voor wakker maken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd![]()
![]()
Zelfs voor koffie mogen ze mij niet wakker makenquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie, daar mag je me voor wakker maken. Voor ijs niet.
IK zeg altijd maar zo als ik wakker ben kan ik genoeg pakken van wat ik lekker vindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel voor de Bolk natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegdEen actieve deelnemer.![]()
Soms, meestal ben ik al wel vol van het eten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?
Maar als ik er een neem is het altijd een dame blancheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zelfs dat nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gratis tip, de rekening pas bekijken als je de koffie op hebtquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem altijd een koffie of een latte als afsluiter.
Om me vervolgens in de koffie te verslikken als tegelijkertijd de bijbevoegde rekening bekijk
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ALleen zie je als besteld al wat het kostquote:![]()
Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost![]()
Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.Een actieve deelnemer.![]()
Nu vraag ik me dus serieus af wie er wat gestemd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef DJMO het volgende:
Ik ben gek dat ik dit ga vragen maar goed.
[poll=9932]Die ene stem op zolderkamer autist was ik zelf, en Rob z'n stem weet ik ook, maar ik ben nieuwsgierig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon belachelijk ja die Horecaquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost![]()
Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doegggquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat kost ijs bij de koffielocatie?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doegggI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Utregggggquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiaquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doegggkopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Losers Centralquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @Starhopper?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiakopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
4 op een rijIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is lunchroom met een ijssalon in eenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik vind het een hoop geld voor een bakkie koffiequote:Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiakopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?![]()
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opnamequote:Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname![]()
![]()
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebbenquote:Wist helemaal niets meer van de avond ervoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ah!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebbenWist helemaal niets meer van de avond ervoor.
![]()
![]()
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.Joy.....
.....en bolk!![]()
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze is je wederom dankbaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai
Tijd voor koffie!
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Ja volgende keer trakteer ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @:Starhopper?![]()
![]()
Bij mij in het herstellingsoord werd er eentje er uit geknikkerd omdat ze met een paar anderen een terrasje had gepakt en daar van een pintje had gesnoept.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ?
Iemand anders die in haar thuissituatie de gevolgen van een drinkende partner aan den lijve had ondervonden, voelde zich zwaar onveilig toen ze die andere bewoonster een goudgele blonde rakker zag happen, dus werd diegene die in het zonnetje op dat terrasje had gezeten er uit getrapt.
Iedereen was het er mee oneens, maar regels zijn regels, en toen die dame in de eetzaal een brief ging voorlezen die ze van haar dierbare vriend Herman Brood had ontvangen waarin stond hoe geweldig ze was, had ze gelijk alle goodwill verloren en keek niemand naar haar om toen ze vertrok.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OPquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lijm of wit poeder?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien snuift hij het wel van die paal?graag verwijderen![]()
Huil huil. meld me maar bij de FA's. Soms vraag je er gewoon om. en dan janken als je geplaagd wordt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zeg alleen dat ik naar Den Dolder ga HOU OPquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huil huil. meld me maar bij de FA's. Soms vraag je er gewoon om. en dan janken als je geplaagd wordt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goedenavond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nog mooie cadeaus gekregen voor je verjaardagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker weertje vandaag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dinsdag 50.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:24 schreef ToT het volgende:
Owq Das mario is vandaag officieel 87 geworden?Feli kerel!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Erder zaterdag Sandale en 1 Hemdquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog mooie cadeaus gekregen voor je verjaardag![]()
Sandalig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo worden ze genoemd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Vers
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Freon MT6 in tha house.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net wezen condoleren van een 48-jarige
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
E. De vakantie van je moeder. Leuke cadeaus hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wezen condoleren van een 48-jarigeDa's kut....wanna talk about it?
![]()
Oei wat heftig. En zo jong.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wezen condoleren van een 48-jarige
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ging ik al van uit.....sterkte kerel....quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.![]()
Veel sterktequote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gecondoleerd. Dat is wel heel jong.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wezen condoleren van een 48-jarigeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit liedje Mario ?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is geen bumsfilmquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Östereichische bumsefilm?
Schwartz auf blonde hundertdreiunzwanzig?![]()
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dit liedje Mario ?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dacht ik al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ugh, ik heb geen zin om te eten maar ik zal wel moeten he?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beter van wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ik heb kip gesneden, zo in de pan flikkeren met champignons uit een potje en nooodles .... ik sta nog in twijfel over garlic soya of bami goreng.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Man3 ik zit hier buiten op mijn terras en mijn buurman vindt het een goed plan om zijn vriendin eventjes met wat liefde te voorzien.
Doe gerust je raam dicht, man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Gewoon allebeiquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef DJMO het volgende:
ik heb kip gesneden, zo in de pan flikkeren met champignons uit een potje en nooodles .... ik sta nog in twijfel over garlic soya of bami goreng.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
nooit. ik ben je ergste nachtmerrie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker aan het etenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoe was de controle ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"OHHHHHH JA!!!!! RIJG ME AAN JE PAAL! GRIJP ME!!! LAAT ME ALLE HOEKEN VAN DE KAMER ZIEN. HARDER, HARDER HANS!!!!"quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik zit hier buiten op mijn terras en mijn buurman vindt het een goed plan om zijn vriendin eventjes met wat liefde te voorzien.
Doe gerust je raam dicht, man3
- "Ehhh schat? Je weet dat ik Karel heet toch? We zijn al 20 jaar getrouwd."![]()
Dan heb je wel wat uit te leggen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.![]()
Eten is best belangrijk met dit weerquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef DJMO het volgende:
ugh, ik heb geen zin om te eten maar ik zal wel moeten he?![]()
En MT6 zit eerste rang.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kreeg toen vast wel alle hoeken van de kamer te zien, maar dan op een andere manier!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker genoten? Het was echt de moeite?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heer UN.quote:![]()
Ook wel fijn om weer thuis te zijn toch ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ouwe toast dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkje terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt wel, toen ik Jyske vast had en bij haar het besef was dat dada thuis is toch wel traantje gelaten hoorquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer UN.![]()
Ook wel fijn om weer thuis te zijn toch ?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Is alleen maar mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja echt wel, toen ik Jyske vast had en bij haar het besef was dat dada thuis is toch wel traantje gelaten hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het zit er al weer op. Snel gaat de tijd hè.quote:
Heb je het leuk gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen idee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klap voor T gatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mag niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.![]()
Al met je werk bezig ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een 'Brandbeauftragter' is de Duitse benaming voor een coördinator of deskundige op het gebied van brandpreventie binnen een organisatie. De letterlijke vertaling is brandgemachtigde of brandveiligheidscoördinator.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed behalve een kuur voor wormpjes en kaxeermiddel laxeermiddelquote:
Blub btwWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat viel dus gelukkig mee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed behalve een kuur voor wormpjes en kaxeermiddel laxeermiddel
Blub btw
Blub terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Best wel knap.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker een autootje shoppen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen weerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Iddquote:
Nee hoor ik heb mijn rijbewijs aan mama gegeven want slaapapneuWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Oh mijn god wat nu in The Farm Peru gebeurte, de Paard heeft en kleines geboren goed dat ik het niet precies gezien heb![]()
Is best mooi om te zien hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:05 schreef mario390 het volgende:
Oh mijn god wat nu in The Farm Peru gebeurte, de Paard heeft en kleines geboren goed dat ik het niet precies gezien heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt veulen gegeten ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achso.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De 9 deelnehmer wat in deze reality Farm Peru nog wohnen en elke dag De
Dieren verzorgen De hebben toegekijkt
Der Bauer wat elke dag komt heeft dat met de paard gemakt weet niet hoe dat zegt wat dat kleine dann komt![]()
Daar zijn meerdere signalen voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In het winkelcentrum?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vruchtwater .quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:40 schreef mario390 het volgende:
Hoezo is bij dat geburt alles zo vochtig op de vloer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwam daar vroeger regelmatig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is ook niet om te drinken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die René
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gijp ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat survival programma ASS,quote:
Hij moet elke keer weer terug
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Straks maar even terugkijken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat survival programma ASS,
Hij moet elke keer weer terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb nu stream teruggespelt de geburt is gelukkig niet zo te zien dat werd misschien vannacht in de tvshow van the farm peru![]()
Beestje floept er zo uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel grappigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aan de deelnemers te zien wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet mee gooien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet echt spannend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal straks wel even zoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genietsje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben altijd 1 op reserve.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze is duidelijk drachtig.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben er nog niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zei bolk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zagen we wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handel er dan ook naar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waren toch minimaal twee puntjesquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooi toch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben bang en nieuwsgierig tegelijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Naar je uitslag ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke uItslag? Ik moet opnieuw bloed laten prikken, m'n buisje bloed is dinsdag verloren gegaan tijdens transport. Dus nieuw labbriefje gekregen vanmorgen, morgen opnieuw naar het ziekenhuis.quote:
Nee, voor wat de hypnose therapie gaat doen, en hoe ik daar uit kom.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Denk er open ingaan het beste is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 01:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke uItslag? Ik moet opnieuw bloed laten prikken, m'n buisje bloed is dinsdag verloren gegaan tijdens transport. Dus nieuw labbriefje gekregen vanmorgen, morgen opnieuw naar het ziekenhuis.
Nee, voor wat de hypnose therapie gaat doen, en hoe ik daar uit kom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga ik ook, m'n psychiater die ik tot vandaag had vond het ook een goed plan, maar dat neemt niet weg dat ik er erg nieuwsgierig naar ben en wat het kan doen voor me.quote:
Hopelijk ban ik daarna in staat om eindelijk m'n studie journalistiek op te pakken en me aan te melden als Reisassistente.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Eindelijk een keer iets zinvols om handen te hebben lijkt me geweldig. Zeker als ik met korte anekdotes de FP nog wat invulling kan geven. Ik heb nu gewoon teveel tijd en te weinig te doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zou wel mooi zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: