abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220905228
https://www.nu.nl/binnenl(...)mgeving-afgezet.html

Moet je kijken wat een vetkwabben. Zo iemand moet echt naar de sportschool. En maar ons belastinggeld opmaken aan geestelijke en medische zorg :r
pi_220905265
Ah, het wekelijkse fatshaming topic. Wanneer gaat dat een keertje stoppen?
pi_220905281
De sportschool helpt helemaal niet met afvallen.

Die mensen moeten gewoon wat minder eten in de mond stoppen. Laatst ook zo'n discussie met iemand hier... bij hem zou afvallen door minder eten niet lukken door allemaal omstandigheden... alsof de natuurwetten voor sommige mensen niet gelden. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220905287
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ah, het wekelijkse fatshaming topic. Wanneer gaat dat een keertje stoppen?
Eigenlijk gewoon een maatschappelijk probleem. Mensen worden steeds minder gedisciplineerd en worden daardoor zwak. Zorgt voor booming cijfers qua obesitas...
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220905310
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef Mikeytt het volgende:
De sportschool helpt helemaal niet met afvallen.

Die mensen moeten gewoon wat minder eten in de mond stoppen. Laatst ook zo'n discussie met iemand hier... bij hem zou afvallen door minder eten niet lukken door allemaal omstandigheden... alsof de natuurwetten voor sommige mensen niet gelden. :')
Dat is zeker waar
pi_220905313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Eigenlijk gewoon een maatschappelijk probleem. Mensen worden steeds minder gedisciplineerd en worden daardoor zwak. Zorgt voor booming cijfers qua obesitas...
Liever een fattie dan een roker.
pi_220905320
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:55 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Liever een fattie dan een roker.
Meh. Een roker kan 1x in de maand een sigaar aansteken. Een calorierijk persoon kan niet 1x in de maand obesitas hebben.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220905342
Linkdump topics :') :')
pi_220905343
Niet geklikt :)
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:02:28 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220905350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:55 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Liever een fattie dan een roker.
Aaahahaha dikzak.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220905383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:00 schreef Fushia2 het volgende:
Linkdump topics :') :')
Er was geen topic in NWS en had geen zin om veel moeite te doen om er daar een te openen. :@
pi_220905391
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Aaahahaha dikzak.
Alleen als ik aan het bulken ben.
pi_220905408
Oorzaak van overgewicht is het aanbod van goedkoop bewerkt voedsel.
pi_220905416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Kottnauer het volgende:
Oorzaak van overgewicht is het aanbod van goedkoop bewerkt voedsel.
Onzin
pi_220906364
Die kan je zo aan de döner spies prikken
pi_220906788
lijkt een beetje op mij
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 19:46:54 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220908024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ah, het wekelijkse fatshaming topic. Wanneer gaat dat een keertje stoppen?
nu

Tevens linkdump
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')