Ja ik ook. Complete waanzin. Maargoed, dat een hoop cops jn Amerika corrupt zijn mag eigenlijk voor niemand een verrassing zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
er moet nog een deel 3 aankomen, ik hoop zo dat dat hele mormonenpolitiecorps ontslagen word.
Dat is de opleiding voor ICE agenten jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
In sommige staten in de VS duurt de opleiding tot politie agent slechts 12 weken.
Niet zo handig van hem.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:55 schreef Donna het volgende:
Bizar om te zien dat die agent zo blijft volhouden.
Was het maar zo.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat is de opleiding voor ICE agenten ja
Al zijn er de afgelopen jaren enorme slagen gemaakt om dat per staat en over de gehele VS recht te trekken en fatsoenlijke opleidingen voor agenten te verzorgen. Al is zelfs 21 weken nog steeds belachelijk laag, hier duurt een opleiding tot basisagent 2 jaar terwijl een agent in de VS doorgaans een veel gevaarlijker beroep is dan hier.quote:study in the year 2000 found that the minimum number of police training hours varied from 320 to 800.[1] In some states, the minimal training time for officers set by state regulation is shorter than the training time to become a licensed barber, cosmetologist, or manicurist, although many police departments have training requirements in excess of the state minimum.[12]
Waarom zou een manager die betrapt is op bellen achter het stuur het vertellen ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Of zegt die manager dat...?
Daarbij lullen managers wel vaker....
He? Wat?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:47 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Waarom zou een manager die betrapt is op bellen achter het stuur het vertellen ?
Waarom zou die manager ueberhaupt het incident aanhalen als ze echt aan het bellen was geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
He? Wat?
Jouw manager vertelt dat ze betrapt is, maar ze had een pakje sinaasappelsap in haar hand zegt ze?
En die manager spreekt de waarheid?
Hihaho...quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:10 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Waarom zou die manager ueberhaupt het incident aanhalen als ze echt aan het bellen was geweest.
Lekker verfrissend een keer geen "buitenlanders!!!111" topicquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:42 schreef CarbonC het volgende:
Wederom: waarop post je hier van die Amerikaanse diarree?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |