Valt mee. 10 nodigquote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:36 schreef PzKpfw het volgende:
Tegen de tijd dat je genoeg spaarpunten bij elkaar hebt ligt Oranje er alweer uit.
En belachelijk duur. Koop gewoon een redelijke fles wodka en mix daarvan een scheutje met je favoriete frisdrank enquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Xylar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is stelz niet te zuipen.
Ja 20 euro voor 8 blikjes en een shirt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En belachelijk duur. Koop gewoon een redelijke fles wodka en mix daarvan een scheutje met je favoriete frisdrank en
je hebt een betere hard lemonade voor een vijfde van de prijs van stelz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |