Dat is een grap hoop ik?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef hanskraaijjr het volgende:
Hoezo is Arabisch, Russisch, Turks een vak op school? Is alleen om migranten tegemoet te komen.
Als je 50% hbo of uni wil laten doen zul je wel een alternatief voor examineren moeten bedenken. Anders loopt dat helemaal spaak.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Past niet bij deze generatie
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan deze sneeuwvlokjes mentaliteit.
Boomergeklaag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Engeland maken ze dat examens zo dat men elk jaar ongeveer hetzelfde scoort, maar daarmee zijn de examens over de jaren makkelijker en makkelijker geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Het niveau moet omhoog stelletje zwakkelingen.
Dit, en hoe makkelijk was het voor het telefoonverbod om ff een foto te maken van een toets en deze door te sturen naar de andere klassen die de toets nog moeten maken…quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Tja, als je hele schoolcarrière je huiswerk en werkstukken door Chatgpt laat maken en je moet op ene zelf gaan presteren bij je eindexamen dan is dat stressvol.. wie had dat nou kunnen zien aankomen?
Heel makkelijk, wij hadden zelfs docenten die hun tas met daarin de toets onbewaakt achterlieten in het lokaal waardoor er foto's gemaakt werden door leerlingen die hem zelf nog moesten maken en dat was 20 jaar terug.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, en hoe makkelijk was het voor het telefoonverbod om ff een foto te maken van een toets en deze door te sturen naar de andere klassen die de toets nog moeten maken…
Ze vallen juist door het examen massaal door de mand. Natuurlijk is “stress” dan een mooi excuus.
Hahahaha...wat een grap joh ditquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Of....quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:05 schreef Gibson88 het volgende:
Hoorde het vanmorgen op het ontbijt nieuws. Had echt zoiets van WTF
Ook de klacht dat toetsen te moeilijk zouden zijn...Dan hoor je óf niet thuis op het niveau waarin jij je examen moet doen. Of je hebt gewoon niet goed genoeg geleerd. Pleurt op hoor met je te moeilijk
.
Modurn edjukeeesjun.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:36 schreef TigerXtrm het volgende:
We leven in een wereld waarin we de domste mensen niet alleen beschermen, maar actief vooruit proberen te duwen. Het is echt pure devolutie. Survival of the weak.
Deze wereld
Ik vond het toen ook al sneu dat er pubers waren die een knuffeltje en een flesje water op hun tafeltje hadden staan omdat het allemaal zo spannend was.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef Bargehassus het volgende:
Tja. Vroeger (opa vertelt) was je hooguit wat zenuwachtig voor een examen (okay, sommigen hadden er echt wel last van), tegenwoordig krijgen ze er stress van.
Watquote:Op donderdag 28 mei 2026 04:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook al sneu dat er pubers waren die een knuffeltje en een flesje water op hun tafeltje hadden staan omdat het allemaal zo spannend was.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:32 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Hahahaha...wat een grap joh dit
Dit gejank is toch ieder jaar hetzelfde. Met het LAKS voorop. Eerder regel dan uitzondering dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
Het examen natuurkunde heeft nu iets van 4x zoveel woorden als in de jaren 80.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:17 schreef GerryDV het volgende:
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
Teveel scholieren die boven hun niveau ingedeeld zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:17 schreef GerryDV het volgende:
Maar zijn examens in de laatste 20 jaar nou echt moeilijker geworden of daalt het niveau gewoon? Waarom zou je überhaupt willen klagen over een te moeilijk examen in de hoop dat ze de lat verlagen? Je kan het niveau gewoon niet aan, dat is niet erg. Je gaat jezelf op een vervolgstudie of bij een baan gelijk tegenkomen.
Alleen Arabisch en Turks zijn voor migranten. Russisch hebben toegevoegd speciaal voor de conservatievenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef hanskraaijjr het volgende:
Hoezo is Arabisch, Russisch, Turks een vak op school? Is alleen om migranten tegemoet te komen.
Mee eens ik wil best geloven dat er teveel toetsen zijn maar het centraal examen afschaffen gaat alleen maar tot meer diploma inflatie leiden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |