abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:51:49 #51
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220925146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]
ik val wel vaak terug op dezelfde games, maar games die ik koop op steam probeer ik wel altijd binnen redelijke tijd een zooi uren in te steken
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar :X
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220932278
Steam Deck sells out in North America within 24 hours of price hike
https://arstechnica.com/g(...)ut-in-north-america/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220932391
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar :X
Civilization 5/6 my beloved.
Conscience do cost.
pi_220932848
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar :X
is ook deels de leeftijd vrees ik, een nieuwe game leren is ook weer een dingetje
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220932939
Iemand hier liefhebber van Rusty Lake games. Ik vind het geweldig. O+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220933542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:21 schreef Soury het volgende:
Iemand hier liefhebber van Rusty Lake games. Ik vind het geweldig. O+
https://store.steampowered.com/franchise/rustylake deze games?

ik heb ze niet gespeeld, maar die soort games kan erg leuk zijn ja
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Games maandag 1 juni 2026 @ 09:05:26 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220934072
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Aether het volgende:
Steam Deck sells out in North America within 24 hours of price hike
https://arstechnica.com/g(...)ut-in-north-america/
In Europa zijn mensen gelukkig nog niet zo gek, dat het een precedent schept om producten maar kunstmatig duurder te maken.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:27:23 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934207
Turok 3 en The Thing Remastered gekocht :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 09:17:51 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220963420

quote:
Hello!

Today we are expanding the Verified program to include Steam Machine and Steam Frame, both of which are shipping this summer. As with Steam Deck Verified, the goal is to help customers understand the out-of-box experience for a given title on these new devices, and how smoothly a game will run with no user work or configuration required.
https://store.steampowere(...)w/716780409378048027

Zomer-release, nou ben benieuwd wat het prijskaartje gaat worden.. :X
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  FOK!Fotograaf vrijdag 5 juni 2026 @ 11:05:13 #60
364681 over_hedge
pi_220964405
Arkham Knight gekocht voor 3 euro. Geen idee waarom ik die niet eerder gespeeld heb. Best wel tof :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 11:22:07 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220964475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Arkham Knight gekocht voor 3 euro. Geen idee waarom ik die niet eerder gespeeld heb. Best wel tof :D
Toen de game voor het eerst op PC kwam was het een draak van een port. Zal nu wel beter zijn hoop ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf vrijdag 5 juni 2026 @ 11:59:43 #62
364681 over_hedge
pi_220964743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Toen de game voor het eerst op PC kwam was het een draak van een port. Zal nu wel beter zijn hoop ik :P
Ja draait heel goed. Zou ook wel gek zijn als dat niet zo was :D Ook nog wat mods voor hd textures etc, ziet er wel echt mooi uit!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 12:07:11 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220964786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja draait heel goed. Zou ook wel gek zijn als dat niet zo was :D Ook nog wat mods voor hd textures etc, ziet er wel echt mooi uit!
Zeker. Speel de game op console en dat was al een genot :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:07:35 #64
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967162
Resident Evil-franchise in de aanbieding bij Steam/GMG waarbij RE4 Remake nu eindelijk onder een ¤10,- zit.

Maar je bent beter uit met Gold-edition (via bijv. GMG voor ¤12,60) omdat de DLC Seperate Ways nooit in de aanbieding gaat
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:11:31 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967191
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Resident Evil-franchise in de aanbieding bij Steam waarbij RE4 Remake nu eindelijk onder een ¤10,- zit.

Maar je bent beter uit met Gold-edition (via bijv. GMG voor ¤12,60) omdat de DLC Seperate Ways nooit in de aanbieding gaat
RE4 heb ik inmiddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:16:52 #66
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967234
In welk gedeelte begint de RE Leon-saga? Alsin welk deel is beste om mee te beginnen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:18:12 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967242
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
In welk gedeelte begint de RE Leon-saga? Alsin welk deel is beste om mee te beginnen?
Deel 2. Dan is ie een rookie. Dan deel 4. En dan deel 6. Dan 9.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:21:26 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967260
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Deel 2. Dan is ie een rookie. Dan deel 4. En dan deel 6. Dan 9.
Check dan begin ik met de remakes van deel 2,3, 4 en dan werk me verder naar de andere delen, als ze weer in de sale zijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:22:54 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967265
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Check dan begin ik met de remakes van deel 2,3, 4 en dan werk me verder naar de andere delen, als ze weer in de sale zijn.
Goed plan :Y

RE2 Remake is erg tof. 3 is wel een stuk minder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 19:25:37 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220967281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed plan :Y

RE2 Remake is erg tof. 3 is wel een stuk minder.
Deel 3 zat in de Trilogy pack inbegrepen.. *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 19:26:12 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220967285
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:25 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Deel 3 zat in de Trilogy pack inbegrepen.. *O*
Geniet ervan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 20:35:14 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967771
What can change the nature of a man?
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2026 @ 23:09:13 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220968795
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geniet ervan!
Net op tijd voor RE: Code Veronica!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_220969548
Originele re2 vind ik veel beter dan remake re2. Remake re2 stort in met het overmatige gebruik van mr x.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 09:04:51 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220969584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:45 schreef ems. het volgende:
Originele re2 vind ik veel beter dan remake re2. Remake re2 stort in met het overmatige gebruik van mr x.
Is ook tijdelijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')