en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik val wel vaak terug op dezelfde games, maar games die ik koop op steam probeer ik wel altijd binnen redelijke tijd een zooi uren in te steken
Civilization 5/6 my beloved.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar
is ook deels de leeftijd vrees ik, een nieuwe game leren is ook weer een dingetjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en dan toch zijn er weinig die blijven hangen en val je weer terug op dezelfde games,
zo herkenbaar
https://store.steampowered.com/franchise/rustylake deze games?quote:Op maandag 1 juni 2026 00:21 schreef Soury het volgende:
Iemand hier liefhebber van Rusty Lake games. Ik vind het geweldig.
In Europa zijn mensen gelukkig nog niet zo gek, dat het een precedent schept om producten maar kunstmatig duurder te maken.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Aether het volgende:
Steam Deck sells out in North America within 24 hours of price hike
https://arstechnica.com/g(...)ut-in-north-america/
https://store.steampowere(...)w/716780409378048027quote:Hello!
Today we are expanding the Verified program to include Steam Machine and Steam Frame, both of which are shipping this summer. As with Steam Deck Verified, the goal is to help customers understand the out-of-box experience for a given title on these new devices, and how smoothly a game will run with no user work or configuration required.
Toen de game voor het eerst op PC kwam was het een draak van een port. Zal nu wel beter zijn hoop ikquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Arkham Knight gekocht voor 3 euro. Geen idee waarom ik die niet eerder gespeeld heb. Best wel tof
Ja draait heel goed. Zou ook wel gek zijn als dat niet zo wasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen de game voor het eerst op PC kwam was het een draak van een port. Zal nu wel beter zijn hoop ik
Zeker. Speel de game op console en dat was al een genotquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja draait heel goed. Zou ook wel gek zijn als dat niet zo wasOok nog wat mods voor hd textures etc, ziet er wel echt mooi uit!
RE4 heb ik inmiddels.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Resident Evil-franchise in de aanbieding bij Steam waarbij RE4 Remake nu eindelijk onder een ¤10,- zit.
Maar je bent beter uit met Gold-edition (via bijv. GMG voor ¤12,60) omdat de DLC Seperate Ways nooit in de aanbieding gaat
Deel 2. Dan is ie een rookie. Dan deel 4. En dan deel 6. Dan 9.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
In welk gedeelte begint de RE Leon-saga? Alsin welk deel is beste om mee te beginnen?
Check dan begin ik met de remakes van deel 2,3, 4 en dan werk me verder naar de andere delen, als ze weer in de sale zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deel 2. Dan is ie een rookie. Dan deel 4. En dan deel 6. Dan 9.
Goed planquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Check dan begin ik met de remakes van deel 2,3, 4 en dan werk me verder naar de andere delen, als ze weer in de sale zijn.
Deel 3 zat in de Trilogy pack inbegrepen..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed plan
RE2 Remake is erg tof. 3 is wel een stuk minder.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Deel 3 zat in de Trilogy pack inbegrepen..
Net op tijd voor RE: Code Veronica!quote:
Is ook tijdelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:45 schreef ems. het volgende:
Originele re2 vind ik veel beter dan remake re2. Remake re2 stort in met het overmatige gebruik van mr x.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |