DIT.quote:
Namens wie of wat doe jij je onderzoek eigenlijk? Ik zie het nergens staan? Dat zou ook de vraag kunnen beantwoorden waarom iemand die zegt uit Bulgarije te komen op een Nederlands forum post. En zorgt dat het geheel wat betrouwbaarder overkomt. Ik denk eigenlijk dat "Iskra" ook een verzinsel is van ChatGPT.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:36 schreef ForFun4 het volgende:
Wow!
Zoveel reacties. Dat had ik niet verwacht.
Leuk om jullie meningen te lezen. Jullie hebben me ideeën gegeven voor mijn onderzoek
Als je 100 meter van de wasstraat af woont, neem je dan de auto of ga je lopen?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef ForFun4 het volgende:
Nou, ik ben geen chatbot. Zeker niet.
I am a person. Indeed I am Bulgarian and currently working on my thesis for my Bachelor`s degree in Bulgaria. I lived in the Netherlands twice in my life, and I loved it there (Den Helder, and Rotterdam).
I post it here, hoping to collect more participants on my questionnaire. Seams only 2 people replied, however, the information you are posting on the chat, gave me good insigne and ideas I can work on. My Dutch language is basic, so I am writing it on English now. I will continue to follow your opinions here
Als je het rationeel bekijkt:quote:Op maandag 1 juni 2026 07:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je 100 meter van de wasstraat af woont, neem je dan de auto of ga je lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |