abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220898811
Vandaag via een billboard erachter gekomen dat de Burger King gewoon nog 1 euro burgers heeft. *O*

Maar ehhh, zou dat het goedkoopste op de markt zijn momenteel? Vraag me nu wel af waar dit nog gaande is, burgers, of andere maaltijden voor 1 euro of minder.

Iemand een idee?

Momenteel de goedkoopste die ik kan vinden:
- Burger King > 1 euro hamburger
- IKEA > 1 euro ontbijt
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220898816
IKEA is volgens mij de enige die nog het 1 euro ontbijt heeft.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220898826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef Mikeytt het volgende:
IKEA is volgens mij de enige die nog het 1 euro ontbijt heeft.
[ afbeelding ]
Een ham-kaas croissant bij de appie is goedkoper (¤0,89).
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220898838
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een ham-kaas croissant bij de appie is goedkoper (¤0,89).
Ja, maar da's niet echt een restaurant. Bedoel echt versproducten of producten in restaurants.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220898841
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een ham-kaas croissant bij de appie is goedkoper (¤0,89).
Is het alleen een croissant? Zit daar geen kop koffie of thee bij?
pi_220898859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:28 schreef Mikeytt het volgende:
IKEA is volgens mij de enige die nog het 1 euro ontbijt heeft.
[ afbeelding ]
Fucking gierig _O-
pi_220898865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is het alleen een croissant? Zit daar geen kop koffie of thee bij?
Als je IKEA member bent, kan je er volgens mij koffie bij krijgen, maar anders bijbetalen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 15:39:33 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220898887
Ben je niet bang dat het te ultrabewerkt is?
pi_220898931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:35 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als je IKEA member bent, kan je er volgens mij koffie bij krijgen, maar anders bijbetalen
Alleen een croissant met jam inderdaad. Thee of reguliere koffie is gratis als Family member, voor cappucino ofzo moet je 99ct bijbetalen.

Het ¤3 ontbijt is wel de moeite waard.
pi_220899141
Eén miezerig croissantje als ontbijt verkopen. Hoe durven ze. 8)7
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 16:09:33 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220899147
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:08 schreef Bargehassus het volgende:
Eén miezerig croissantje als ontbijt verkopen. Hoe durven ze. 8)7
De gek is degene die het koopt. Niet degene die het verkoopt _O-
pi_220899155
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:09 schreef maily het volgende:

[..]
De gek is degene die het koopt. Niet degene die het verkoopt _O-
Touché.
pi_220899165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:08 schreef Bargehassus het volgende:
Eén miezerig croissantje als ontbijt verkopen. Hoe durven ze. 8)7
Dat is wat je in Frankrijk vaak ook wel krijgt als je een "petit dejeuner" bestelt. Daarmee moet je het uitzingen tot de lunch, die dan weer wel voedzaam en uitgebreid is. In Frankrijk zouden ze dan weer schande spreken van onze meegebrachte bammetjes met kaas die mensen hier als lunch eten.
pi_220899166
Ik snap wel dat je ecto bent als je dit maaltijden vindt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220899268
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:08 schreef Bargehassus het volgende:
Eén miezerig croissantje als ontbijt verkopen. Hoe durven ze. 8)7
Op de kosten moeten letten. :+ Vind het fijn dat ze iig nog een ontbijt hebben voor een euro.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220899287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef Farenji het volgende:

[..]
Dat is wat je in Frankrijk vaak ook wel krijgt als je een "petit dejeuner" bestelt. Daarmee moet je het uitzingen tot de lunch, die dan weer wel voedzaam en uitgebreid is. In Frankrijk zouden ze dan weer schande spreken van onze meegebrachte bammetjes met kaas die mensen hier als lunch eten.
Krijg je wel een eitje/broodje bij nog. En ook een warm drankje.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220899295
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:39 schreef maily het volgende:
Ben je niet bang dat het te ultrabewerkt is?
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ultrabewerkt voedsel vermijden is echt iets voor Facebook moeders.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220899309
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Fucking gierig _O-
Bieden iig wel een 1 euro ontbijt aan. Hema en andere zaken waren al gestopt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220899317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:08 schreef Bargehassus het volgende:
Eén miezerig croissantje als ontbijt verkopen. Hoe durven ze. 8)7
Is een best goed croissantje overigens. Die zijn bij de bakker al meer dan een euro, zonder bestek en jam.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220899330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:24 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bieden iig wel een 1 euro ontbijt aan. Hema en andere zaken waren al gestopt.
In de tijd die je kwijt bent om de verplichte route te lopen plus ananrijdtijd, verdien je met een krantenwijk het twintigvoudige.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:27:49 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220899331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:08 schreef Bargehassus het volgende:
Eén miezerig croissantje als ontbijt verkopen. Hoe durven ze. 8)7
Die stop ik als ecto nog in een holle kies. Heb je helemaal niets aan inderdaad.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220899941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:27 schreef Mikeytt het volgende:
Vandaag via een billboard erachter gekomen dat de Burger King gewoon nog 1 euro burgers heeft. *O*

Maar ehhh, zou dat het goedkoopste op de markt zijn momenteel? Vraag me nu wel af waar dit nog gaande is, burgers, of andere maaltijden voor 1 euro of minder.

Iemand een idee?

Momenteel de goedkoopste die ik kan vinden:
- Burger King > 1 euro hamburger
- IKEA > 1 euro ontbijt
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Man, ga koken!
pi_220900071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Zo is Nederland groot geworden.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220900083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:40 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Zo is Nederland groot geworden.
Is toch om je dood te schamen.
pi_220900097
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Is toch om je dood te schamen.
Welnee. Ik schaam me niet voor koopjes. Goedkoop is altijd positief in mijn ogen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')