Niet zo mopperen. Dan kom je hem zelf maar bolkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef mario390 het volgende:
Wat laten julie altijd deze irritante hominijn lopen avond zo kann ik niet meer op 7 komen 😡 altijd avond dit zelfde gedoe kreg zij in en ur 50 punten
Om te sjanke.quote:
Tis watquote:
Boos worden heeft geen zin. Meer hier zijn en zelf bolkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:02 schreef mario390 het volgende:
Werd boos zelfs wanneer ik 200 punten mak word het niet genoeg zijn
Hou op Mario.quote:
Tijden veranderen. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:09 schreef mario390 het volgende:
Ik gaa vandaag niet altijd hier zijn wanneer ik in nacht over 100 punten mak eigentlich was het altijd genoeg
Ik snap dat ook nooit. Alleen plaats 1 is hier prijs.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:20 schreef Homijn het volgende:
En boven: wat dan? Dan sta je 7e in plaats van 8e. Who cares...
Ik scheis bald auf alles altijd kregen neue hier helpquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Je moet er wat voor over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |