abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220896466
Het gaat ook helemaal nergens over. Ben in India, Peru, en Zuid-Afrika geweest en dan vraag je je in hemelsnaam af waarom we ons zo scheel betalen voor een invloed van 0,0000000001 %. Compleet bezopen. Alles wat hier afgekeurd is/ niet meer mag kopen ze in dat soort landen op. Maar oh wat zijn we goed bezig met zijn allen.

:')

Om het nog maar niet te hebben over bedrijven die je wegjaagt. Die gaan uiteindelijk wel naar landen waar ze niet zo beperkt worden in hun doen en laten.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:38:41 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220896714
Iets wat we inderdaad al jaren zeggen. Schijnbaar werkt geld aftroggelen bij de consument tegen klimaatverandering...

80% van de vervuiling komt van de commercie, terwijl 80% van de rekeningen bij de consument wordt neergelegd.

Enorme impact op het dagelijks leven en ook de inflatie. Voor wat exact?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:40:34 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220896719
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Omdat die mensen al een paar decennia van hun favoriete volksmenners horen dat buut'nlanders de oorzaak van alle problemen zijn?
Ah, die mensen zijn het probleem.
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:41:34 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220896724
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:22 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Gelukkig heb je nu een kabinet die dat geen reet interesseert wat jij vind. Betalen zal je. En in 2027/2028 met het Europese ETS2 systeem ga je nog meer betalen.
de timmermanstaks.

Bizarre shit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:44:06 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220896732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder is klimaatbeleid verloren zolang landen als India en de VS compromisloos door gaan met hun rotzooi.
Dat doen ze vooral omdat 'wij' goedkope rotzooi willen hebben.
Huilen dan.
pi_220896890
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:17 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Toch 0,0000067 graad verschil...
:')
Je hebt gelijk, er had veel meer gedaan moeten worden. Zo geven we bijvoorbeeld nog altijd ruim 45 miljard per jaar uit aan onze eigen ondergang middels fossiele subsidies.
What Would Goku Do
pi_220896900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:25 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Daarbij moet je dan aantekenen dat je ervan uitgaat dat de klimaatopwarming is bewezen plus dat altijd met het meest extreme scenario is gerekend. Dus je moet het getal minimaal halveren :)
1) klimaatopwarming is bewezen
2) er is niet met het meest extreme scenario gerekend, hoe kom je daarbij?

Conclusie: Oud_student heeft nooit afgestudeerd en het is een wonder dat je toegelaten werd.
What Would Goku Do
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:47:08 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220897201
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:13 schreef viagraap het volgende:

[..]
1) klimaatopwarming is bewezen
2) er is niet met het meest extreme scenario gerekend, hoe kom je daarbij?

Conclusie: Oud_student heeft nooit afgestudeerd en het is een wonder dat je toegelaten werd.
En wat vind je verder van dat achterlijke getal in de marge achter de 0?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220897359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:11 schreef viagraap het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, er had veel meer gedaan moeten worden. Zo geven we bijvoorbeeld nog altijd ruim 45 miljard per jaar uit aan onze eigen ondergang middels fossiele subsidies.
Ja, maar de burger moet er voor opdraaien....
:')
pi_220897434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:56 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, maar de burger moet er voor opdraaien....
:')
Ja maar de concurrentie positie, jaar maar de export.
Vestigingsklimaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220897451
Tsja veel van de fossiele subsidies zijn nu eenmaal internationaal/Europees geregeld, die kunnen we dus helemaal niet afschaffen of afbouwen.
pi_220897464
En als je ook nog deze berichten leest...

https://www.telegraaf.nl/(...)duren/153476181.html
pi_220897465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
Tsja veel van de fossiele subsidies zijn nu eenmaal internationaal/Europees geregeld, die kunnen we dus helemaal niet afschaffen of afbouwen.
Maar ze kunnen Nederland wel altijd boetes opleggen met nieuwe zaken, dat dan wel weer wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220897478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:10 schreef Toine51 het volgende:
En als je ook nog deze berichten leest...

https://www.telegraaf.nl/(...)duren/153476181.html
De oplossing op ze Brussels: Verdubbel de dienstwagens en rijd ze op Diesel Trailers mee in convooy zodat ze direct op een volle over kunnen stappen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220897489
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:


En de universitair geschoolde Nederlanders op hun beurt wonen in wijken waar de buitenlanders amper te vinden zijn.
Alle hooggeleide expats die bijvoorbeeld asml in dienst heeft wonen gewoon als buren bij de universitair geschoolden.

ASML zet woningbouw compleet op zijn kop: 20.000 huizen meer nodig dan gedacht
pi_220897636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Alle hooggeleide expats die bijvoorbeeld asml in dienst heeft wonen gewoon als buren bij de universitair geschoolden.

ASML zet woningbouw compleet op zijn kop: 20.000 huizen meer nodig dan gedacht
Daar zijn die expats de minderheid, terwijl veel lager opgeleide Nederlanders in de grote steden inmiddels in de minderheid zijn.

Bovendien zijn die expats een positieve invloed voor hun omgeving, wat niet gezegd kan worden van veel lager opgeleide allochtonen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220897682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daar zijn die expats de minderheid, terwijl veel lager opgeleide Nederlanders in de grote steden inmiddels in de minderheid zijn.

Bovendien zijn die expats een positieve invloed voor hun omgeving, wat niet gezegd kan worden van veel lager opgeleide allochtonen.
Mwoah je moet met expats ook weer niet denken aan lui die enorm verdienen/uitgeven, de meeste expats verdienen zo rond de 1.5 keer modaal schat ik zo in
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:33:56 #43
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220897714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder is klimaatbeleid verloren zolang landen als India en de VS compromisloos door gaan met hun rotzooi. De enige hoop is dat als het bijna misgaat, er iets briljants wordt gevonden dat probleemoplossend werkt. En anders is het dikke pech. Kunnen we allemaal heel naïef over gaan doen in ons landje, maar wij gaan het verschil daarin niet maken.

Wel kun je meer inzetten op duurzame technologie zoals China dat doet. Die zijn daar wel de sterkste speler in, maar die hebben ook nog genoeg 'gewone' uitstoot.
Die afweging kunnen alfaatjes zoals Jetten en Klaver niet maken.
pi_220897739
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:17 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Toch 0,0000067 graad verschil...
:')
Ik denk niet dat je daar naar moet kijken, nog los van of dat cijfer correct is.

Je hebt 8,3 miljard wereldburgers en iedereen zal z'n steentje moeten bijdragen.
Of dat nu iemand in Liechtenstein, Nederland of China is.

Daarnaast is onze footprint per inwoner een stuk groter dan die van een Toeareg die in Noord-Afrika leeft.
Denk niet alleen aan de vervuiling hier maar ook aan alle producten die we in het (soms verre) buitenland voor ons laten produceren en transporteren.

Als je gaat sorteren op grootte van land, dan zal ieder land stellen "er is een groter land, laten zij het maar doen" tot je bij het grootste land uitkomt dat zegt "als jullie niets doen, doen wij ook niets".
pi_220897797
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:48 schreef rival het volgende:
Taks hier, taks daar. En ergens anders op de wereld nemen ze 7 nieuwe kolencentrales in gebruik.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:07 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dit ja. Blijkbaar moet deze stip op de wereldkaart het verschil gaan maken terwijl andere landen er een zooi van maken. Dat we bewust zijn van de wereld om ons heen is prima, en er valt heus wat te verbeteren. Maar de overheid moet eens de oogkleppen af doen en ophouden met dat hypocriete gedoe. En die Jetten kliek is van de ergste soort.
Ja, en?
Dus omdat iemand anders slecht is, moet je zelf ook maar slecht zijn?
pi_220897809
Hoop FvD niveau stemmers hier zeg, man oh man. Hoop hersencellen die afsterven als je dit topic leest.
pi_220897837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Ja, en?
Dus omdat iemand anders slecht is, moet je zelf ook maar slecht zijn?
Ik denk dat dit te hoog gegrepen is voor jou.
pi_220897880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je daar naar moet kijken, nog los van of dat cijfer correct is.

Je hebt 8,3 miljard wereldburgers en iedereen zal z'n steentje moeten bijdragen.
Of dat nu iemand in Liechtenstein, Nederland of China is.

Daarnaast is onze footprint per inwoner een stuk groter dan die van een Toeareg die in Noord-Afrika leeft.
Denk niet alleen aan de vervuiling hier maar ook aan alle producten die we in het (soms verre) buitenland voor ons laten produceren en transporteren.

Als je gaat sorteren op grootte van land, dan zal ieder land stellen "er is een groter land, laten zij het maar doen" tot je bij het grootste land uitkomt dat zegt "als jullie niets doen, doen wij ook niets".
Dat getal is door Jetten bedacht, mss een 0etje ernaast. Was ook sarcastisch he?

Daarbij zijn er teveel mensen die gewoon in het nu redeneren en niet met de toekomst bezig zijn.
Na ons de zondvloed-idee...

We zijn maar voorbijgangers op deze planeet he? Die draait over 100000 jaar ook nog...
pi_220898034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daar zijn die expats de minderheid, terwijl veel lager opgeleide Nederlanders in de grote steden inmiddels in de minderheid zijn.

Ik zou deze bewering dan graag gekwantificeerd zien met cijfers net zoals ik met bewijs kwam hoeveel woning er in Eindhoven door asml te weinig zijn..

Als we hier geen antwoord op krijgen kan het publiek ervan uit gaan dat je het weer eens wat onderbuik geneuzel van een ik heb een sterke mening persoon was.

Verder is er blijkbaar bij velen hier een totaal gebrek aan geschiedskennis dat we in nl al sinds de verstedelijking probleemwijken hebben gehad. Probleemwijken waar normaliter voornamelijk laag opgeleide mensen teveel geconcentreerd wonen.
pi_220898095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En wat vind je verder van dat achterlijke getal in de marge achter de 0?
Als je je leesbril op had gezet kon je letterlijk één post boven de post die je nu quote lezen wat ik van dat getal vind.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')