En de quapoquote:
Goed idee! Ik vind dat we de moslimbevolking ook meer bij de liedjes moeten betrekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Er moet een vervanging komen voor "hup Holland hup". Alsof de rest van Nederland er niet toe doet.
K hen dat natuurlijk niet opgenomenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zie graag het filmpje hoe je dit in paint heb gemaakt.
AI heeft nu al jouw gegevens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
K hen dat natuurlijk niet opgenomen
Maar ik heb vooral met de oranje kwast gewerkt
Patta in de straat, Oranje gaat weer kwaadquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Er moet een vervanging komen voor "hup Holland hup". Alsof de rest van Nederland er niet toe doet.
Dat kunnen ook Hollanders zijn. Had het meer over provincialen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:04 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Goed idee! Ik vind dat we de moslimbevolking ook meer bij de liedjes moeten betrekken.
Zoiets van "Inshallah, inshallah, alle ballen op ons Depay!"
quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja of de rode wijn, oranje maken.
Maar dan klopt mijn naam niet meer.
Dan moet in Vino_Naranja ervan maken
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tenzij je Italiaanse bent natuurlijk
Eigenlijk mengelmoes van spaans en nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tenzij je Italiaanse bent natuurlijk
Ohja, das Spaansquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eigenlijk mengelmoes van spaans en nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |