Drinken ze toch lekker buiten uit een emmertje of deksel met wat regenwater.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Hij plast zittend in de trein!!!!quote:
Dat is eigenlijk wel erger inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Tuurlijk man heerlijkquote:
Zittend plassenquote:
quote:
Dat eerste niet, maar dat 2e zeker wel iig thuis.quote:
Het zuur van een pot augurken is ook nog een optie, als de knakworsten op zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zet altijd thee met gedemineraliseerd water. En als dat er niet is neem ik knakworstensap.
Oeh, goeie inderdaad. Of anders is die sap uit blikjes vis nog wel een optie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:24 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het zuur van een pot augurken is ook nog een optie, als de knakworsten op zijn.
Natuurlijk niet als je tonijn in olijfolie hebt. Dat gebruik je als bodylotion.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, goeie inderdaad. Of anders is die sap uit blikjes vis nog wel een optie.
Da's vanzelfsprekend mijn beste. Altijd lekker na het douchen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als je tonijn in olijfolie hebt. Dat gebruik je als bodylotion.
Wel de 8% variant.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Geen halve liters Schültenbrau drinken.
Ik kocht ooit een penisontharder. Werkte ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Je laten oplichten met een waterontharder
Zoek maar eens op tubgirl en hij is binnen no time onthard. Hoef je niets voor te kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een penisontharder. Werkte ook niet.
Vroeger gebeurde dit met een vaginaquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoek maar eens op tubgirl en hij is binnen no time onthard. Hoef je niets voor te kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |