abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894602
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:04:07 #27
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220894667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Drinken ze toch lekker buiten uit een emmertje of deksel met wat regenwater.
Doet mijn kat ook want die blieft het ook niet vers uit de kraan.
pindazakje
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:42:13 #28
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220894882
Thee drinken :')
Plas je ook zittend?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220894891
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
Thee drinken :')
Plas je ook zittend?
Hij plast zittend in de trein!!!!
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:46:14 #30
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
ergste is van dat volk dat met de boot uit oeleboeleland hierheen komt en dan geen leidingwater blieft!!!!!11
Dat is eigenlijk wel erger inderdaad.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:46:51 #31
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894899
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
Thee drinken :')
Plas je ook zittend?
Tuurlijk man heerlijk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:17:50 #32
511221 Hetekip
Depressief
pi_220896375
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Tuurlijk man heerlijk
Zittend plassen _O_
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220896463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:17 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Zittend plassen _O_
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:39:38 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220897063
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
Thee drinken :')
Plas je ook zittend?
Dat eerste niet, maar dat 2e zeker wel iig thuis.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 08:58:37 #35
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220903296
Ik zet altijd thee met gedemineraliseerd water. En als dat er niet is neem ik knakworstensap.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220903319
Zo te lezen gaat het zo slecht nog niet in Nederland.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220903997
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zet altijd thee met gedemineraliseerd water. En als dat er niet is neem ik knakworstensap.
Het zuur van een pot augurken is ook nog een optie, als de knakworsten op zijn.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 10:35:18 #38
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220904052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:24 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het zuur van een pot augurken is ook nog een optie, als de knakworsten op zijn.
Oeh, goeie inderdaad. Of anders is die sap uit blikjes vis nog wel een optie. B:)B
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220904503
Geen halve liters Schültenbrau drinken. :')
pi_220905668
quote:
88s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oeh, goeie inderdaad. Of anders is die sap uit blikjes vis nog wel een optie. B:)B
Natuurlijk niet als je tonijn in olijfolie hebt. Dat gebruik je als bodylotion.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 14:01:09 #41
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220905690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef knoopie het volgende:

[..]
Natuurlijk niet als je tonijn in olijfolie hebt. Dat gebruik je als bodylotion.
Da's vanzelfsprekend mijn beste. Altijd lekker na het douchen ja. O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:02:05 #42
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220905697
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Geen halve liters Schültenbrau drinken. :')
Wel de 8% variant.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220905748
Geen thee met Fuji water zetten :') !
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:12:23 #44
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220905750
Leidingwater is NIET gezond en vies.

Ik weet niet wie heeft verzonnen dat Nederlands water gezond voor je is.

Zowat iedereen wordt kaal. Depressief en krijgt kanker.

Lekker water man.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220905763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:12 schreef Edding345 het volgende:
Leidingwater is NIET gezond en vies.


Hou toch eens je bek jij met je onzin
pi_220905779
FOk! trekt de laatste maanden alleen maar gekke wappies aan :')
pi_220905789
Leidingwater is niet bijzonder lekker, maar ongezond is het niet

En ik drink zelf alleen maar miniraal flessenwater :')
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:18:22 #48
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220905815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Je laten oplichten met een waterontharder :')
Ik kocht ooit een penisontharder. Werkte ook niet.
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 14:21:24 #49
128465 Wrapster
pi_220905861
quote:
5s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:18 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ik kocht ooit een penisontharder. Werkte ook niet.
Zoek maar eens op tubgirl en hij is binnen no time onthard. Hoef je niets voor te kopen.
heeft FOK verlaten
pi_220905881
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Zoek maar eens op tubgirl en hij is binnen no time onthard. Hoef je niets voor te kopen.
Vroeger gebeurde dit met een vagina

Ik word oud

;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')