Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springenquote:
Mooie liedjes ook niet,quote:
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsportquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Vooral de parkiet van @Superbadeendjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Gebbetjes zijn wel geinig, wel vaker iets over context gelezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Niks aantrekken van dat #context, is een gebbetje.![]()
Het dak is gewoon een deel van het lichaam dus niet gevoelloos.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las deze term gisteren:
"Wow, wat een unit" @:TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springen
Klopt en klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie liedjes ook niet,
Maar daarom is er repeat.
Dan ben je hier aan het goede adres, hebben er meer last van.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80
Pas maar op, dadelijk komt die parkiet je opzoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral de parkiet van @:SuperBadeendje
En @:Deisyy natuurlijk
Is weer eens iets anders dan sneeuw.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel ff lekker met m'n blote voeten in een )lauwe) plas gestaan
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het teamquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsport
*kijkt naar motor in garage*quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het team
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu
[ afbeelding ]
Koelt lekker een beetje afquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu
[ afbeelding ]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.
Inmiddels zijn de eerste druppels aan het vallen hier. Koptelefoon op inmiddels
Was ook beetje domme vraag van mij want ik weet dat dat veel langer duurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |