abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220914762
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat zeg ik, buitjes duren niet lang. :P
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springen :(
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:53 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914763
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat zeg ik, buitjes duren niet lang. :P
Mooie liedjes ook niet,
Maar daarom is er repeat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:44:58 #203
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Auw ;(
[..]
Maily O+
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:45:23 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914767
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Welkom hier :)

Kun je een beetje korfballen?
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsport :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:45:48 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914771
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80 *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 17:46:22 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220914778
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Vooral de parkiet van @Superbadeendje

En @Deisyy natuurlijk _O_
pi_220914782
Wel ff lekker met m'n blote voeten in een )lauwe) plas gestaan :s)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:47:05 #208
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914786
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef maily het volgende:

[..]
Niks aantrekken van dat #context, is een gebbetje. ^O^ O+
Gebbetjes zijn wel geinig, wel vaker iets over context gelezen.
En gecorrigeerd worden vind ik niet altijd erg, heel soms maar. :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:02 #209
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220914798
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef maily het volgende:

[..]
Ik las deze term gisteren:

"Wow, wat een unit" @:TheStigsDutchCousin

Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
Het dak is gewoon een deel van het lichaam dus niet gevoelloos.
Waar ze last van hebben is als ze snel afkoelen bij een koude regenbui. Dat vinden ze niet fijn.
Warme buien vinden ze prima.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:33 #210
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springen :(
_O- Ik zag het.
En hier gaat het ook vaak om ons heen gelukkig, ik denk door de rivier.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:48:53 #211
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mooie liedjes ook niet,
Maar daarom is er repeat.
Klopt en klopt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:50:03 #212
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80 *O*
Dan ben je hier aan het goede adres, hebben er meer last van. *O*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:51:25 #213
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914827
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef maily het volgende:

[..]
Vooral de parkiet van @:SuperBadeendje

En @:Deisyy natuurlijk _O_
Pas maar op, dadelijk komt die parkiet je opzoeken. :9
Deisy is daar te oud voor. ;) Geintje he, zal het er ff bij zetten. :D
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:51:43 #214
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914830
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel ff lekker met m'n blote voeten in een )lauwe) plas gestaan :s)
Is weer eens iets anders dan sneeuw.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:53:53 #215
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220914850
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsport :@
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het team ^O^
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:54:14 #216
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220914854
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Is weer eens iets anders dan sneeuw.
Het levert wat minder fraaie foto's op.
pi_220914861
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Is weer eens iets anders dan sneeuw.
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu

Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:55:33 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914863
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het team ^O^
*kijkt naar motor in garage*

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 17:56:01 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220914870
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Is weer eens iets anders dan sneeuw.
Of op t koude zeil :muziek:

Bekijk deze YouTube-video

@Gast_op_Afstand_GOA
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:57:46 #220
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914881
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu

[ afbeelding ]
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.
Inmiddels zijn de eerste druppels aan het vallen hier. Koptelefoon op inmiddels :X
  Spellchecker vrijdag 29 mei 2026 @ 17:59:44 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220914894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu

[ afbeelding ]
Koelt lekker een beetje af :Y

Maar geen regen hier helaas ...
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:00:12 #222
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914899
Buienradar geeft nu weer aan dat er geen onweer overkomt hiero.
Niets zo veranderend als het weer. :P
pi_220914903
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:57 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.
Inmiddels zijn de eerste druppels aan het vallen hier. Koptelefoon op inmiddels :X
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:02:08 #224
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220914910
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.
Was ook beetje domme vraag van mij want ik weet dat dat veel langer duurt.
En het was/is zo warm dat een paar graden niet echt merkbaar is.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:12:31 #225
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220914972
Hier gaat het nu helemaal los 🌧️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')