Ik heb vanmiddag met mijn hand in een slijptol gehangen. Moet ik dat ook op FB zetten zodat het waar is of geloof je mij op mijn woord?quote:
Vooral doenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met mijn hand in een slijptol gehangen. Moet ik dat ook op FB zetten zodat het waar is of geloof je mij op mijn woord?
Mijn parkiet heeft mij trouwens uitgelachen.![]()
Stond ie aan?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met mijn hand in een slijptol gehangen. Moet ik dat ook op FB zetten zodat het waar is of geloof je mij op mijn woord?
Mijn parkiet heeft mij trouwens uitgelachen.![]()
Gelukkig niet, mijn slagader zit aan de andere kant.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets essentieels beschadigd ? Is dit je pols?
OK... niet alles gaat om bloed he! Je hebt pezen en zenuwen en zo die ook geraakt kunnen zijn ... maar goed ik neem aan dat je je functionaliteit al wel een beetje hebt getestquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig niet, mijn slagader zit aan de andere kant.
Idd, ik had er ook zo'n staalborstelding erop zitten, valt gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... niet alles gaat om bloed he! Je hebt pezen en zenuwen en zo die ook geraakt kunnen zijn ... maar goed ik neem aan dat je je functionaliteit al wel een beetje hebt getest
Wat je kan doen, gewoon voor de zekerheid,quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik had er ook zo'n staalborstelding erop zitten, valt gelukkig wel mee.
Dat zei mijn parkiet ook al.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat je kan doen, gewoon voor de zekerheid,
alles amputeren direct onder de nek
Dat probleem is dan ook meteen opgelostquote:
Is jouw parkiet ook kannibaal?quote:
Zijn kanarie?quote:
die ook al niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |