abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:35:10 #1
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8729290
ik wist even geen betere titel en ik weet ook niet zeker of dit topic wel hier hoort

Mijn vriendin is nu op vakantie, met haar moeder, broertje en broer. Die broer ken ik al een paar jaar en ik ga nu bijna 6 maanden met mijn vriendin.
Voor de vakantie vroeg haar moeder of ik misschien op het huis kon passen terwijl zij weg zijn. Uiteindelijk bleek dit toch niet handig.
De laatste keer dat ik daar was, leende ik 's nachts haar fiets omdat ik met het OV naar haar toe was gekomen. Ze gaf me dus haar fiets mee, waar ook haar huissleutels aan zaten. Dat was overigens niet onbewust.

Nu wil ik -voordat ze zaterdag terugkomt- een kaart op het bed van mijn vriendin neerleggen, met 'welkom terug bla bla bla'. Zou haar moeder dat goed vinden? Ik bedoel: ik ga wel naar binnen daar zonder dat zij mij daar (directe) toestemming voor heeft gegeven. Ze vertrouwt me wel genoeg om mij op het huis te laten passen.

De verstandshouding tussen mij en de moeder van mijn vriendin is goed te noemen, nooit problemen met haar gehad en ze mag mij wel en vice versa.

Wat denken jullie? Kan ik het maken of niet?

You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_8729356
Kan je wel maken, ik weet niet wat de vader ervan vind?
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_8729508
ik denk dat het wel kan..... zeker omdat ze gevraagt heeft om op dat huis te passen en omdat jullie elkar wel mogen.
eten!!!
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:43:11 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8729509
Ze is niet alleen een moeder maar ook een vrouw. En dus zal ze het wel lief vinden als je zoiets doet voor je vriendin.

gewoon doen dus

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:45:28 #5
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_8729569
zeker doen, kan echt wel!
is toch hardstikke leuk!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:45:31 #6
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8729571
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 14:37 schreef E- het volgende:
Kan je wel maken, ik weet niet wat de vader ervan vind?
Geen idee, haar ouders zijn gescheiden.
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:46:40 #7
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8729594
ken makkelijk!

toen het uitging tussen mij en mijn ex, heb ik een paar dagen later (toen er niemand thuis was daar) ook nog ff een lieve brief achter gelaten op haar kussen (ik had de huissleutel nog!). vonden ze ook totaal niet erg!!!

trust me. dat vinden ze alleen maar lief van je als je dat doet!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8729645
ik neem aan dat je op het huis moest passen en ook de plantjes water moet geven,dan heb je toch al een reden om binnen te zijn!
of zie ik het verkeerd?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_8729676
doe er ook ff een roos bij dan
pi_8729729
Moet kunnen joh!!
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:51:21 #11
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8729734
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 14:48 schreef fotoloog het volgende:
ik neem aan dat je op het huis moest passen en ook de plantjes water moet geven,dan heb je toch al een reden om binnen te zijn!
of zie ik het verkeerd?
Als je (goed) leest, zie je dat ik uiteindelijk niet op het huis hoefde te passen
pi_8730329
Ik zou het gewoon doen en de sleutels achterlaten. Desnoods schrijf je even een uitlegbriefje aan de moeder
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8730466
Volgens mij is het niet zo'n probleem.
Je vriendin zal het leuk vinden en dan is haar moeder ook weer blij (dat ze haar dochter een vriend heeft die lief voor haar dochter is).

Je kan voor de zekerheid wel de volgende keer dat je haar moeder ziet "sorry" zeggen voor het feit dat je je status als huisoppasser een beetje hebt "misbruikt", maar dat je het echt niet kon laten een welkomsgeschenk aan haar dochter te geven.

Gewoon doen dus (doe er nog een roos bij of zo, om het af te maken).

pi_8730490
Vind ik wel kunnen. Het is juist lief!
Haar moeder zal het echt niet erg vinden, aangezien er ook het plan was dat jij op hun huis zou gaan passen...
amokaapjeeh O+
pi_8730565
Kei LIEF
gewoon doen dus
pi_8732290
Why not ................doen man ............echt daar scoor je punten mee ..haha ..
Ach Flikker toch op........
pi_8735216
Zoals iedereen hierboven al heeft gezegd: doen!!!!
Wie wil er nou geen lief kaartje/briefje op zijn/haar kussen vinden als je terug komt van vakantie!!

En zoals iemand al terecht opmerkte: haar moeder is ook een vrouw (ook al vergeten we dat soms van moeders) en die zal dat hoogst waarschijnlijk alleen maar heel leuk vinden voor haar dochter.

pi_8735245
als ze daar problemen mee heeft zou ik dat een beetje vaag vinden
is tog alleen maar leuk
moh
pi_8735262
tuurlijk kun je dat wel maken
en zeker als je ook een kaartje op t bed van de moeder van je vriendin neerlegt, dan scoor je nog meer punten!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')