Mja. Zo ver was ik zelf ook al, maar bedankt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar dit is wat perplexity zegt
https://www.perplexity.ai(...)e0-ae41-721d9b6a1c05
Bosch is een duidelijke betere keuze dan wat in je OP stond.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
Hmm, dan komt zo'n mum5 idd ook in de picture
https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918
[ afbeelding ]
Hij heeft bij mij naar alle tevredenheid 10 jaar gedraaid. Je kunt ook best een keer brood er in draaien op laag toeren maar moet niet te veel er in 1x in gooien.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
Hmm, dan komt zo'n mum5 idd ook in de picture
https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918
[ afbeelding ]
Ondertussen deeg gemaakt voor pizza en een riblap in gehakt veranderd.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
Hmm, dan komt zo'n mum5 idd ook in de picture
https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Het is dus de Bosch geworden.
[..]
Ondertussen deeg gemaakt voor pizza en een riblap in gehakt veranderd.
Boh, bijna niet leuk meer, hoe makkelijk of dat dat gaat.
Maar daar heb ik hem ook voor
Ik had alleen alles alweer schoon en de rest van de toppings gesneden en geraspt, voordat ik me bedacht dat ik dat ook met de machine had kunnen doen
Voorlopig blij mee.
Oh, maar af en toe luister ik ook weleens.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mooi!
Goed dat je wat degelijks hebt.
Mijns inziens stond er bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typisch fok is dat.
Zo vroeg ik in een ander topic om ervaringen met een pellet bbq en kreeg alleen maar 'koop een kolen apparaat', 'dat heeft niks met bbq te maken'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |