Zal geheid ook een stukje in zitten voor de pintransacties. Pin apparaten zijn nou ook niet echt de goedkoopste dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.
Dan is 50 cent een fooitje.
En je druk maken om 50 cent
50 cent
Ja dat is een goeie. Maar natuurlijk loopt het weer uit op slabakken en weten we nog steeds niet van de hoed en de rand. Erg teleurstellend weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoek dit eens ff uit vanavond.
En laat ONS dit weten.
Goeie prijsquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.
Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag.![]()
Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor in een friettent waar je net 50 cent hebt betaald aan zo'n kansloos figuur voor afhaalkostenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:26 schreef Hetekip het volgende:
Beste feestbeesten,
De frituur in het dorp heeft een website, je kan laten bezorgen maar ook voor af te halen.
Bezorgen kost geld, en dat is hun goed recht. Maar nu kost het afhalen ook 50 cent aan servicekosten.
Dan kan ik beter telefonisch of in persoon naar de frituur, dat bespaard mij 50 cent...
Dus ik vind het best achterlijk dat ze dit systeem opzetten en er dan servicekosten voor vragen. Ze kunnen mij wat, ik ga een dorp verder.
Ze hebben hun eigen site gelanceerd. Geen platform apart. Natuurlijk kost eigen site ook geld, maar toch.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.
Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag.![]()
Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50
Dat is vast geen superieure Chinese bami dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.
Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag.![]()
Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50
Kun je geen thuisservertje draaien voor het dorp?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Abrikozentaart het volgende:
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
Kun je toch een mooi beeldje voor kopen op de rommelmarkt!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.
Dan is 50 cent een fooitje.
En je druk maken om 50 cent
50 cent
Vroeger nam een bedrijf deze kosten voor eigen rekening. Ze waren al blij dat er überhaupt klanten waren die een bestelling wilden plaatsen. Deze verschil in mentaliteit van toen en nu. Noemen ze nu aggressive profit maximization.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.
Dan is 50 cent een fooitje.
En je druk maken om 50 cent
50 cent
Heb je al nou geprobeerd of ze die kosten rekenen bij afhalen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen site gelanceerd. Geen platform apart. Natuurlijk kost eigen site ook geld, maar toch.
Nee had eerst airfryer gedaan. Het zal vervolgd worden. Weet nog niet wanneer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Heb je al nou geprobeerd of ze die kosten rekenen bij afhalen?
Ze gooiden er gewoon 50 cent op zonder iets te zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:49 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Vroeger nam een bedrijf deze kosten voor eigen rekening. Ze waren al blij dat er überhaupt klanten waren die een bestelling wilden plaatsen. Deze verschil in mentaliteit van toen en nu. Noemen ze nu aggressive profit maximization.
Waar is de menselijkheid? :drama-emoji:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |