abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220893293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.

Dan is 50 cent een fooitje.

En je druk maken om 50 cent :')

50 cent :')
Zal geheid ook een stukje in zitten voor de pintransacties. Pin apparaten zijn nou ook niet echt de goedkoopste dingen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220894128
Hemt :')
pi_220894150
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zoek dit eens ff uit vanavond.

En laat ONS dit weten.
Ja dat is een goeie. Maar natuurlijk loopt het weer uit op slabakken en weten we nog steeds niet van de hoed en de rand. Erg teleurstellend weer.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 21:16:18 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220901336
Voor is dat een reden om nooit meer te komen.

En het mag nog de beste frietjes zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220901379
Tja denk je dat dat platform waarop je je vreten besteld gratis is en uit de lucht komt vallen? Daar moet die friettent per bestelling voor aftikken. Niet meer dan terecht dat dit doorberekend wordt.

Direct bellen, of op website van frietkot zelf bestellen. Bij de de ene vreetent is dat goedkoper. Bij de italiaan krijg ik gratis broodje van pizzadeeg.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_220901645
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.

Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag. :7

Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50 _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 23:02:22 #32
38148 crew  Innisdemon
pi_220902242
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.

Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag. :7

Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50 _O_
Goeie prijs
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:23:38 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_220902659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:26 schreef Hetekip het volgende:
Beste feestbeesten,

De frituur in het dorp heeft een website, je kan laten bezorgen maar ook voor af te halen.

Bezorgen kost geld, en dat is hun goed recht. Maar nu kost het afhalen ook 50 cent aan servicekosten.
Dan kan ik beter telefonisch of in persoon naar de frituur, dat bespaard mij 50 cent...

Dus ik vind het best achterlijk dat ze dit systeem opzetten en er dan servicekosten voor vragen. Ze kunnen mij wat, ik ga een dorp verder.
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor in een friettent waar je net 50 cent hebt betaald aan zo'n kansloos figuur voor afhaalkosten
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_220902813
De klacht is dus eigenlijk dat die patatboer niet slim genoeg is om dit middels variabele kosten door te berekenen in de prijzen van zijn producten.

Dat is wat ook maar een beetje handige ondernemert zou doen immers zodat klanten hier niet over gaan vallen.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Forum Admin donderdag 28 mei 2026 @ 06:22:07 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220902832
En ze rekenen ook al servieskosten voor de plastic bakjes en vorkjes.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_220903187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef 111210 het volgende:
Ga je toch gewoon chinees halen
Krijg je er tenminste nog sambal bij.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:58:03 #37
511221 Hetekip
Depressief
pi_220903732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.

Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag. :7

Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50 _O_
Ze hebben hun eigen site gelanceerd. Geen platform apart. Natuurlijk kost eigen site ook geld, maar toch.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:00:49 #38
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220903766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Ze betalen wss voor het bestelplatform dat ze gebruiken.

Bij onze Chinees kan je alleen bellen. Bespaart ze geld en zo blijven de prijzen laag. :7

Bami met ei en vlees + een bak met 3 stokjes kipsate verdronken in huisgemaakte satesaus voor 9,50 _O_
Dat is vast geen superieure Chinese bami dan.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220903913
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:31 schreef Abrikozentaart het volgende:
Website onderhouden en bijhouden kost ook geld.
Kun je geen thuisservertje draaien voor het dorp?
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:04:28 #40
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220906681
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.

Dan is 50 cent een fooitje.

En je druk maken om 50 cent :')

50 cent :')
Kun je toch een mooi beeldje voor kopen op de rommelmarkt!
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:34:56 #41
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220908517
Beste heer kip, wellicht kunt u volgende keer afhalen en de frituurder wat fooi geven. Dan staat hij bij u in het krijt en bent u voortaan die de regels bepaalt. Dit was mijn advies en daar moet u het mee doen

Grrreeetzzz
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220908656
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je betaalt voor een stukje service. Websiteonderhoud, bestelsysteem, zij moeten in gaten houden of er online bestellingen komen en jij kan bij aankomst gelijk je friet meenemen in plaats van 10 minuten te wachten.

Dan is 50 cent een fooitje.

En je druk maken om 50 cent :')

50 cent :')
Vroeger nam een bedrijf deze kosten voor eigen rekening. Ze waren al blij dat er überhaupt klanten waren die een bestelling wilden plaatsen. Deze verschil in mentaliteit van toen en nu. Noemen ze nu aggressive profit maximization.

Waar is de menselijkheid? :drama-emoji:
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 21:19:21 #43
38148 crew  Innisdemon
pi_220908846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ze hebben hun eigen site gelanceerd. Geen platform apart. Natuurlijk kost eigen site ook geld, maar toch.
Heb je al nou geprobeerd of ze die kosten rekenen bij afhalen?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:44:39 #44
511221 Hetekip
Depressief
pi_220909562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Heb je al nou geprobeerd of ze die kosten rekenen bij afhalen?
Nee had eerst airfryer gedaan. Het zal vervolgd worden. Weet nog niet wanneer.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:14:35 #45
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220916289
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:49 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Vroeger nam een bedrijf deze kosten voor eigen rekening. Ze waren al blij dat er überhaupt klanten waren die een bestelling wilden plaatsen. Deze verschil in mentaliteit van toen en nu. Noemen ze nu aggressive profit maximization.

Waar is de menselijkheid? :drama-emoji:
Ze gooiden er gewoon 50 cent op zonder iets te zeggen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220916601
Had die friet in kwestie wel tenminste een goede bite? Of was het te lauw of te zoutig?
pi_220945998
mooi onder woorde gebr8!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')