Omdat ik er helemaal niet op let. Ik post die een spelletje kom terug en postquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoefde maar drie puntjes. Waarom gun je me er zoveel meer?
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik er helemaal niet op let. Ik post die een spelletje kom terug en post
Slaap lekkerquote:
Maanvis.quote:
En nog kunnen typenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:51 schreef _UserName_ het volgende:
Even een tussenstand:
16 pisang ambon met 7up en 7 biertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |