Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klimaatbeheersing ftw![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben een AI en niet in staat om fysieke taken uit te voeren. Kan ik je ergens anders mee helpen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe is het met jou meissie?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik voel me aangestaard door iemand bij naastgelegen kantoorpandUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is erg vervelend om te horen. Hier zijn een paar dingen die je kunt doen om dat ongemakkelijke gevoel weg te nemen:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me aangestaard door iemand bij naastgelegen kantoorpand
* sluit ramen en deuren en zet de ventilatie aan
* doe de gordijnen dicht
* ga naar huisIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoelt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja hoi.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Blub
Aangekomen bij dagbesteding want te voet naar Atelier Verellen (kurk enzo)
Fucking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Even getest, en dit is correct bevonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoeltIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Omgquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoelt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:Meissie is liefkozend bedoeld. Plattelands Amsterdams ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee, met met mij gaat het even ruk. Ik heb nu toestemming gekregen van de bewindvoering voor 5 hypnose sessies, in de hoop dat dat mijn problemen wél op kan ruimen en ik voor eens en voor goed de alchol kan laten staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig dat er geen geur door komtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meissie is liefkozend bedoeld. Plattelands Amsterdams ofzo![]()
En nee, met met mij gaat het even ruk. Ik heb nu toestemming gekregen van de bewindvoering voor 5 hypnose sessies, in de hoop dat dat mijn problemen wél op kan ruimen en ik voor eens en voor goed de alchol kan laten staan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De lucht kan ook blijven hangen als je door getrokken hebt. Daarom snap ik ook nooit dat ze de wc altijd naast de voordeur makenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wanneer je niet doortrektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is voor als je net de deur uit bent en je ineens heel nodig moet... Kun je snel naar binnen en bij je meteen bij de wc.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lucht kan ook blijven hangen als je door getrokken hebt. Daarom snap ik ook nooit dat ze de wc altijd naast de voordeur makengraag verwijderen![]()
Die van mij zit naast de keukenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lucht kan ook blijven hangen als je door getrokken hebt. Daarom snap ik ook nooit dat ze de wc altijd naast de voordeur maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die van mij zit aan de gang, geïsoleerd van alle belangrijke kamersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dat is nog minder, dat heb ik eigenlijk nog nooit ergens gezien. ALtijd bij de voordeurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, zit hier ook in de gang maar wel naast de voordeurquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Die van mij zit aan de gang, geïsoleerd van alle belangrijke kamersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kusje op
graag verwijderen![]()
Ff helikopterenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me aangestaard door iemand bij naastgelegen kantoorpandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Is @FreshFruit al bij je, @mario390?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me aangestaard door iemand bij naastgelegen kantoorpand![]()
![]()
Oh dat dacht ikquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee, daarom vliegenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk jemand rijd vor en verjaardag 1000 Kilometer?? 🤣Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Borreltquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is je water nog een beetje koel of inmiddels aan de kook?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik ga 1500 km rijden om 2 dagen te wandelenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk jemand rijd vor en verjaardag 1000 Kilometer?? 🤣
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik vries altijd gekookt water in, zodat ik de volgende keer gelijk kokend water kan gebruikenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mag mario mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga 1500 km rijden om 2 dagen te wandelenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dankequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Uiteraardquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat nu als je zoals ik altijd via de achterdeur weggaat?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is voor als je net de deur uit bent en je ineens heel nodig moet... Kun je snel naar binnen en bij je meteen bij de wc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Handigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vries altijd gekookt water in, zodat ik de volgende keer gelijk kokend water kan gebruiken
graag verwijderen![]()
Net zo lui leven als een hondquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is jouw probleem als je ineens heel nodig moetquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat nu als je zoals ik altijd via de achterdeur weggaat?
graag verwijderen![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem als je ineens heel nodig moetDat is wel waar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan kan hij lekker liedjes zingen op de achterbankquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!quote:En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
![]()
![]()
De buurpoes ff beknallenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En in de tuinen bij mensen schijten, op de loungebanken gaan liggen kussen onder de haren. Op je planten gaan liggen, planten naar de klotuhquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
EtenstijdWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Eet smakelijk mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het waren zoete aardappelfrieten en hamburgerquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het waren zoete aardappelfrieten en hamburger
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat smaakte idd wel ondanks de hittequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Geen idee heb nog nooit zoete aardappelen gegetenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het waren zoete aardappelfrieten en hamburgerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Prima binnen te houden hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb nog nooit zoete aardappelen gegeten![]()
![]()
Hoe vond je vriend het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik waag mij er niet aan. Alleen friet van bintjes 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Even een update: de gamehal herkende mij nog, evenals andere vaste medewerkers. Vanavond bowlen met 20 kegels van het dubbel zien. Morgen massage en zien we wel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ananas is je zeker ook al te exotisch, tenzij op zware siroop?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan. Alleen friet van bintjes 😂![]()
![]()
Geweldig, zag uij niet aankomen en gaan samen losquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik heb wel eens geblowd, maar heb er nog nooit dubbel van gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef _UserName_ het volgende:
Even een update: de gamehal herkende mij nog, evenals andere vaste medewerkers. Vanavond bowlen met 20 kegels van het dubbel zien. Morgen massage en zien we wel.Dan doe je het goed!
![]()
![]()
Dat eet ik wel maar niet als frietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ananas is je zeker ook al te exotisch, tenzij op zware siroop?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
A mooi zo. Hij was zeker heel verbaasd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geweldig, zag uij niet aankomen en gaan samen losWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je gaat weer lekker 😲quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww hij is daar met z'n vriendje in dat hotel?
Tja, het is 2026 he....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh de lift had er een wietlucht! Sta ik dan met mn pisang 7up.. nee ik was het niet! Mensen in de lift in koor: neenee.. oke, de toon is gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geblowd, maar heb er nog nooit dubbel van gezien.Dan doe je het goed!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja joh, kan gewoon! Beiden de vrouw thuis dus we gaan ingaynitoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww hij is daar met z'n vriendje in dat hotel?
Tja, het is 2026 he....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ben jij weer de pisangquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh de lift had er een wietlucht! Sta ik dan met mn pisang 7up.. nee ik was het niet! Mensen in de lift in koor: neenee.. oke, de toon is gezet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh de lift had er een wietlucht! Sta ik dan met mn pisang 7up.. nee ik was het niet! Mensen in de lift in koor: neenee.. oke, de toon is gezet![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fring zit steeds met ze neus in het grasWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Olleke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Bolk die moni!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
WorstbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tering stoer doen met je motorscooter en dan met je beentjes buitenboord als een sukkeltje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik hoef nog maar drie puntjes zie ik.
dan ben ik tenminste niet meer te vinden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet geluktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef DJMO het volgende:
ik hoef nog maar drie puntjes zie ik.
dan ben ik tenminste niet meer te vinden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vraag je een keer niet om veel puntjes, krijg je ze welquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey Puzziequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hoefde maar drie puntjes. Waarom gun je me er zoveel meer?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ga er vandoor. Ik heb er genoeg van. voor vandaag althans.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Omdat ik er helemaal niet op let. Ik post die een spelletje kom terug en postquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoefde maar drie puntjes. Waarom gun je me er zoveel meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik er helemaal niet op let. Ik post die een spelletje kom terug en post![]()
ik ga naar bed mop.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Slaap lekkerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Maanvis.quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Even een tussenstand:
16 pisang ambon met 7up en 7 biertjes.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Een paar dan. Daarna gaat de nachtdienst in.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En nog kunnen typenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:51 schreef _UserName_ het volgende:
Even een tussenstand:
16 pisang ambon met 7up en 7 biertjes.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dus sprokkel ik punten, nu het nog kanMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
PreciesMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hanky panky shanghaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind ik dus ookMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GelukkigMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat klinkt verdacht als die Finse konijnenjager die eens per jaar hier in de duinen opduiktquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Is geen zij, en homijn doet niks verkeerd, boos worden onnodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nu werd ik bald boos wegen deze hominijn zij verhaut me allesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vandaar dat mario regelmatig zonder broek rondlooptquote:Op woensdag 27 mei 2026 01:04 schreef Homijn het volgende:
Hominijn
Als @:kdaalder dit hoort, krijg je een proces aan de broekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* Homijn heeft er gewoon een extra in bij gekregenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Homijn.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:![]()
Hij leeft nog. Hij is wederop gezwommen. Zegt het voortMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wens je een nacht zonder droge neusquote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Still up and alive.. alles is nu dicht hier dus nu op de kamer verder. M'n vriend is al half 12 gaan slapen. Zien hoe lang ik het nog vol ga houden maar heb mn pisang bij me
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hahaha dank jequote:Op woensdag 27 mei 2026 01:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wens je een nacht zonder droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
RMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vervelend lijkt me dat.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
natuurlijk! Maar ik zit meer op X nu!!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:10 schreef Homijn het volgende:
[..]![]()
Hij leeft nog. Hij is wederop gezwommen. Zegt het voort
https://x.com/maanvis81Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Spannend, ik heb meteen een nieuwe volgerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2026 02:30
[ afbeelding ]HOERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hij heeft een minivakantie van 3 dagen. Een echte vakantie.
En hij wilde uitslapen.Een actieve deelnemer.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wakker omdat toiletWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Plee is benedenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja lekker!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MORguh GG. Lekker thnxquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Topic nog niet vol?
Koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MootBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je mag mij alleen met koffie bolken op dit tijdstipquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 27 mei 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt snel in
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moin dotquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig wordt het vandaag iets minder warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UNquote:![]()
En hoe is het? Heb je al leuke verhalen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar heb je 'm. Heeft 'ie toch kunnen uitslapen
Hij is weer in slaap gevallen?
Een actieve deelnemer.![]()
Was half 3 dat ik ging slapenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb je 'm. Heeft 'ie toch kunnen uitslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O dan heb je maar weinig uurtjes geslapen als je dan nu al weer wakker bent.quote:
Hopelijk ondervindt je er geen last van vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft koffie in de mond
Een actieve deelnemer.![]()
Morguh Wrappie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beetje geslapen. Het was hier 27 graden boven toen ik naar bed ging. Niet echt lekker om te slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Ik heb prima geslapen, was 20 graden hier dus goed te doen. Wordt vandaag gelukkig niet zo warm dus wat ruimte om te koelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje geslapen. Het was hier 27 graden boven toen ik naar bed ging. Niet echt lekker om te slapengraag verwijderen![]()
Toch nog 25 graden zal dus niet zoveel afkoelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen, was 20 graden hier dus goed te doen. Wordt vandaag gelukkig niet zo warm dus wat ruimte om te koelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Warmte bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier stuk koelerquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch nog 25 graden zal dus niet zoveel afkoelen.
graag verwijderen![]()
Goed, ik ga m'n nieuwe douchekop maar eens testen, de oude was zo verkalkt dat een azijnbad niet hielp
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
18 graden o dat is zeker een stuk koeler dan gisteren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is @_UserName_ al weer wakker?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Leuke link GC / FOK! Bestaat 5 jaar!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Leuke bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey Blubske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubskeBolkskeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Is @FreshFruit weer op vakantie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DottieBolkieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Droge neus en raar gedroomd
Geen begeleid werk deze weekWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Weekje vrij?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus en raar gedroomd
Geen begeleid werk deze weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Droge BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had tijdje terug ook raar gedroomd... In mijn droom was ik een vrouw en ik vond mijn eigen borsten mooiquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus en raar gedroomd
Geen begeleid werk deze week![]()
Volgens mij vriendin komt het doordat ik veel naakte vrouwen genereer met AI... Vind dat zelf wel meevallen.graag verwijderen![]()
Tieten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Pas dan m aar op dat je je zelf niet creert met AI tot vrouwquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik had tijdje terug ook raar gedroomd... In mijn droom was ik een vrouw en ik vond mijn eigen borsten mooi![]()
Volgens mij vriendin komt het doordat ik veel naakte vrouwen genereer met AI... Vind dat zelf wel meevallen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja want morgenvroeg ziekenhuisquote:
Verleden blijft mij achtervolgen
Dromen dat mijn gsm gepikt werd door aartsvijand brrrWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ze is je dankbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt snel in
[ afbeelding ]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Kan wel proberen en kijken wat hij ervan maakt als ik foto van mezelf voer en vraag om een vrouw van me te makenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas dan m aar op dat je je zelf niet creert met AI tot vrouw
graag verwijderen![]()
![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
WarmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze is je dankbaar.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is zo 50 euro aan koperquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nog even verder geslapenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je maar weinig uurtjes geslapen als je dan nu al weer wakker bent.
Hopelijk ondervindt je er geen last van vandaag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
GebruikerT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
LaPoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hunten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: