abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 15:27:00 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220891881
https://www.vrt.be/vrtnws(...)7jari~1779780387016/

Natuurlijk weten we niet de exacte omstandigheden maar naar eerste onderzoek waren de slagbomen dicht en was het rood -O-

Mijn klacht is dat ik vind dat dit de laatste tijd in België te vaak gebeurd. Afgelopen week 2 keer in de stad hier bij ij in de buurt.

Waarom nemen die mensen dat risico? toch niet te begrijpen?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220891922
@capuchon_jongen :Vind je dit nu gepast? Dit is KLB dus je weet dat er kudtreacties kunnen komen.

En als je serieus bent kan wat je te melden heb ook prima in het lopende topic.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2026 15:51:58 ]
pi_220892012
Sowieso moeten er gepaste straffen komen op bepaalde verkeersovertredingen.

Door rood rijden bij een spoorwegovergang zou dan gewoon moeten lijden tot minimaal een taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf voor het in gevaar brengen van anderen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 16:19:05 #4
441859 crew  Lenny77
pi_220892162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso moeten er gepaste straffen komen op bepaalde verkeersovertredingen.

Door rood rijden bij een spoorwegovergang zou dan gewoon moeten lijden tot minimaal een taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf voor het in gevaar brengen van anderen.
Deze keer was de straf de dood...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:22:59 #5
511221 Hetekip
Depressief
pi_220892197
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Deze keer was de straf de dood...
Ja, heel jammer en onnodig, ik denk dat mensen gewoon weg niet meer kunnen nadenken over de gevolgen. Het is hetzelfde met jongeren die een stoeptegel van een viaduct smijten. Puur uit verveling zonder na te denken over de gevolgen.

De mensheid is compleet het contact met de werkelijkheid verloren. Het is hetzelfde met mensen die in Griekenland op vakantie gaan en met 500 mililiter water ergens gaan wandelen in de bergen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 16:23:37 #6
128465 Wrapster
pi_220892204
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Deze keer was de straf de dood...
En niet alleen de bestuurder. Vraag me sowieso af hoe zoiets als dit kan gebeuren... Probleem met het voertuig, bestuurder zat niet op te letten of onwel...
heeft FOK verlaten
pi_220892218
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Deze keer was de straf de dood...
Ja, en de kinderen ook.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220892268
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En niet alleen de bestuurder. Vraag me sowieso af hoe zoiets als dit kan gebeuren... Probleem met het voertuig, bestuurder zat niet op te letten of onwel...
Artikel nog niet gelezen maar bij het horen van het bericht was dit indd ook mijn eerste gedachte.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220893825
Zal wel een voormalig ingenieur zijn geweest achter het stuur.
U MAD?
pi_220894013
Waren zeker Belgen...
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:51:49 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220916766
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef Solotovski het volgende:
Waren zeker Belgen...
Nee was een Algerijn _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220917350
Forum.fok.be weer eens offline?

Verder; idiote mensen vertonen idioot gedrag.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 02:29:15 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220917387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Nee was een Algerijn _O-
Een Algerijnse Belg of een Belgische Algerijn?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220917515
Sws mensen die door rood rijden :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:13:26 #15
483584 incel
they/them
pi_220948799
Of van die mensen die wachten met rijden tot het rode licht gedoofd is :') Je kan bij een treinspoor 3km in de verte kijken, je bent wel echt blind als je niet ziet of er wel of geen trein aankomt
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:15:20 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220948816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:29 schreef Goprolover het volgende:
Sws mensen die door rood rijden :')
Dat niet doen op de kruising met de burgemeester waverijnweg :')
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220948897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:13 schreef incel het volgende:
Of van die mensen die wachten met rijden tot het rode licht gedoofd is :') Je kan bij een treinspoor 3km in de verte kijken, je bent wel echt blind als je niet ziet of er wel of geen trein aankomt
Steek jij dan maar lekker over
Wat een figuur zeg
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:26 #18
483584 incel
they/them
pi_220949001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Steek jij dan maar lekker over
Wat een figuur zeg
Of mensen die dit bij een brug doen :') Alsof er opeens nog een hogesnelheidsboot langskomt _O-
pi_220949015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef incel het volgende:

[..]
Of mensen die dit bij een brug doen :') Alsof er opeens nog een hogesnelheidsboot langskomt _O-
Hou er maar geen rekening mee joh
Tot het mis gaat
Dom volk
pi_220949548
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:13 schreef incel het volgende:
Of van die mensen die wachten met rijden tot het rode licht gedoofd is :') Je kan bij een treinspoor 3km in de verte kijken, je bent wel echt blind als je niet ziet of er wel of geen trein aankomt
De prorail gestapo heeft hier stiekem camera's geplaatst dus kreeg gewoon een boete toen ik dat deed. _O-

Ordnung muss sein!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')