Dat weet je niet. En je weet ook niet wie hem in bezit had.quote:
Dat zijn van die debiele TikTok vragen:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik mis de optie: ik zorg ervoor dat ik überhaupt nooit in mijn leven die keuze zou moeten maken
Alles voor de clicks.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:56 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dat zijn van die debiele TikTok vragen:
Wat zou je liever doen: glas eten of de hond van je buurman verkrachten
Dat kan ook bij een tandenborstel, maar dit is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:57 schreef Ama het volgende:
Scheermes en dan zet ik er er een ander scheermesje op.
Natuurlijk niet. Een normale tandenborstel kan je niks aan vervangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat kan ook bij een tandenborstel, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling
60% van de huishoudens gebruikt een elektrische tandenborstel, dus elektrisch is de standaard.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Een normale tandenborstel kan je niks aan vervangen.
Eens. Straks is het een scheermes van een bejaarde. Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:39 schreef Telefoonvork het volgende:
Tandenborstel, natuurlijk!
Die is alleen maar in de mond geweest. Wat kan daar nou mis mee zijn?
Dat stond er niet bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
60% van de huishoudens gebruikt een elektrische tandenborstel, dus elektrisch is de standaard.
Glas eten. Daar zijn veilige manieren voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:56 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dat zijn van die debiele TikTok vragen:
Wat zou je liever doen: glas eten of de hond van je buurman verkrachten
Verkrachten van een hont kan ook veilig met condoom.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Glas eten. Daar zijn veilige manieren voor.
Als iemand "telefoon" zegt, dan denk je toch ook niet hieraan?quote:
Ja, ff de barbier vragen om m'n kut te scheren..quote:
Kun je proberen. En is het zo'n oerwoud daar?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, ff de barbier vragen om m'n kut te scheren..
Dat doe je bij de waxsalon. Samen met een goede scrub en wat botox voor de scherpe randjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, ff de barbier vragen om m'n kut te scheren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |