Waar ben ik daar dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:SpeedyGJ / @:Stephan5 / @:GarlandBriggs / @:Scjvb / @:Frutsel / @:Mitt / @:INViCTuS / @:12Beaufort / @:MissHobje / @:Mikeytt / @:Starhopper
Ik heb je niet meegenomenquote:
Fixen gauwquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb je niet meegenomen![]()
Gewoon omdat ik er geen zin in heb
Ja baasquote:
AI slopquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe geduld, op 1 of andere manier wil @:Nattekat niet in de uitslag lijst komen, als ik de fout niet kan vinden moet ik em opnieuw maken![]()
Tijd om zelf maar een software te gaan maken om dit makkelijk te maken![]()
Gelukkig geen AIquote:
Maakt laatste tijd toch niet uit. Ik eindig al enkele weken boven hem, maar dan hoor je hem niet hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe geduld, op 1 of andere manier wil @:Nattekat niet in de uitslag lijst komen, als ik de fout niet kan vinden moet ik em opnieuw maken![]()
Tijd om zelf maar een software te gaan maken om dit makkelijk te maken![]()
Jeej!!!! Niet meer laatste!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
LET OP!, niet iedereen staat erin door foutjeik ga het fixen
Intro:
Door alle omstandigheden rond deze tijd was ik niet in staat deze op te maken, daarna is deze volledig ontschoten, excuses hiervoor.
Deze maand ging het volledig los, de temperaturen schoten naar 36,8 graden, iets wat niet iedereen zag aankomen op enkeling na die het wel zag zitten, al zat diegene als nog te laag.
De minima was eveneens opvallend laag, slechts 1 had het bijna aan het goeie eind![]()
De neerslag van 107mm was meer dan gemiddeld, misschien was dit ook wel even nodig gezien waar we nu zitten, niemand kwam hier ook maar in de buurt.
Zonuren prima, sommige hadden iets meer en de ander dwaalde compleet af.
20 dagen van 20+, 12 dagen 25+ en maar liefst 5 tropische dagen van 30+! Pittig was die dus wel.
De eerste plek deed het duidelijk beter en gaf zelfs een afstand op de rest, plek 2 en 3 zaten redelijk in de buurt.
We hebben ook een gelijke stand! Benieuwd wie dit zijn? Laten we snel gaan kijken!
Welkom bij de 6de uitslag van 2026
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 17,10 punten is geworden: @:SpeedyGJ
Op de 2de plek met 22,55 punten is geworden: @:Stephan5
Op de 3de plek met 23,70 punten is geworden: @:GarlandBriggsGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
@:Frutsel en @:Mitt delen hun 5de plek!![]()
Misser van de maand
@:Geschiedkundige pakt de misser van de maand, een droge maand werd het niet en dat kost je punten!
Beste prestatie:
Temp max: @:12Beaufort met 1,8 graden verschil.
Temp min: @:Scjvb met 0,2 graden verschil.
Neerslag: @:Stephan5 met 21,1mm verschil.
Zon uren: @:SpeedyGJ met 1,9 uren verschil.
Gem wind: @:GarlandBriggs / @:MissHobje met 0,3km/h verschil.
20+ Graden: @:Mitt met 0 dagen verschil.
25+ Graden: @:SpeedyGJ / 12Beaufort / @:MissHobje / @:Mikeytt met 0 dagen verschil.
30+ Graden: @:Geschiedkundige met 0 dag verschil.
Ik ben je nog steeds met grote regelmaat in de weekvoorspellingen aan het verslaan, en daar is kunde veel belangrijker dan bij de maandvoorspellingen waar het vooral om geluk draaitquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maakt laatste tijd toch niet uit. Ik eindig al enkele weken boven hem, maar dan hoor je hem niet hoor
Tot ie straks weer één keer boven Tha Fruts staat.
Jaar is al geslaagd. Kan nu wel weer 20x vergeten
Wie weet doe je het met de juli maand wel beter, ik heb nog geen idee stiekemquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou dat was dus totaal niks
Misschien wat minder met hoop en meer met verstand invulle. Augustus begon ook al zo lekker
Dankjewelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:57 schreef MissHobje het volgende:
@:SpeedyGJ @:Stephan5 @:GarlandBriggs van harte gefeliciteerd met de podium plaatsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |