Ik weet het, sorry garpjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:34 schreef vosss het volgende:
[..]
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #3
Jazeker![]()
Waar zit het hem dan wel in?quote:
Heeft alles met afstemming te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waar zit het hem dan wel in?
Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.
Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.
Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.
Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.
Wel mooi:
[ afbeelding ]
De ophef is breed gedragen en vergis je niet: ook voor posterboys is dit een tik.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
Busso!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waar zit het hem dan wel in?
Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.
Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Het kan altijd beter. Maar voor een redelijk normale straatauto is een Busso een toppertje.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een V10 of V12 gehoord.
Op de Nürburgring wordt geregeld gereden met klassieke raceauto's. Prachtig om te zien en te horen.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. Maar voor een redelijk normale straatauto is een Busso een toppertje.
Overigens over geluid gesproken:
Heb deze 722 op 2 meter afstand horen warmdraaien.
Manmanman... Je staat letterlijk te trillen op je benen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb ik ook nogquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Waar zit het hem dan wel in?
Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.
Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Nah, ik vind het gewoon geen mooie auto. Het zou ook de eerste mooie SUV zijn als ik dat wel vond, ben absoluut geen fan van die hoge dingen dus ook een meer conventioneel Ferrari-ontwerp had het waarschijnlijk niet gedaan voor me.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
Hah nice! Ja klinkt die Busso beter? Interessant wel.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb ik ook nog
Moet een beetje laswerk aan gedaan worden (hopelijk dit jaar tijd voor..) en dan mag 'ie weg..
Nu ik de Giulia Q heb ga ik daar toch niet meer mee rijden. Alleen het motorgeluid is beter en mis ik wel, maar ja..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |