abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220923578
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Die zou ik wel kopen hoor. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220923760
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef vosss het volgende:

[..]
Die zou ik wel kopen hoor. :@
Mankeer je iets aan je ogen ofzo?
Vakman pur sang
pi_220923846
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mankeer je iets aan je ogen ofzo?
KLB / Netvliesloslating. Top dit. #3

Jazeker :') :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220923873
quote:
Ik weet het, sorry garpje ;(
Vakman pur sang
pi_220923884
:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:55:07 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220924168
Volgens mij is dit niet de eerste keer dat Ferrari iets lelijks maakt. Het merk wordt imho hopeloos overschat
pi_220924631
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:02 schreef VEM2012 het volgende:
Onzin dat er geen karakter zit in een EV
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
pi_220926837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Heeft alles met afstemming te maken.

EV’s leggen vaak de focus heel erg op efficiëntie. Dat gaat ten koste van het rijgevoel. Maar genoeg EV’s die dat anders doen zoals de Taycan, de Model S Plaid (zeker met Track Pack), de Hyundai 5N.

Motorgeluid kun je nabootsen (sterker nog: zelfs auto’s met verbrandingsmotoren hebben soms kunstmatig geluid in de cabine). En schakelen geeft je wat te doen, wat vooral handig is als jouw auto wat te langzaam is en je moet wachten op de bochten…

Maar ik heb nog nooit iemand uit een snelle single speed kart zien stappen en klagen over gebrek aan karakter, dus dat je moet schakelen voor de beleving: neuh…
  zondag 31 mei 2026 @ 09:28:20 #59
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220927152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Bart2002 het volgende:
Autosnobs... Ergerlijk volkje. Wat de fuck is er nou zo lelijk aan dat ding? In de zin dat eigenlijk alle auto's lelijk zijn is dit er ook 1. Of niet. Wat een puberaal gedrag altijd als het over de eigen strijdwagen gaat.

Bovendien rijdt vrijwel iedereen hier in een auto die nog veel lelijker is (en goedkoper) dan deze. Grow up.

Men rijdt ermee naar het boring werk of door het hele land om onzin met een verlengsnoer te verkopen aan klanten. Wat boeit het nou helemaal hoe het ding oogt? Echt onvolwassen dit.

Wel mooi:

[ afbeelding ]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
pi_220927995
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
De ophef is breed gedragen en vergis je niet: ook voor posterboys is dit een tik. ;)
  zondag 31 mei 2026 @ 11:41:20 #61
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220928127
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Busso! *O* *O* *O*
Veel mooier wordt het niet.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220928356
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Busso! *O* *O* *O*
Veel mooier wordt het niet.
Dan heb je nog nooit een V10 of V12 gehoord.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:34:45 #63
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220928460
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan heb je nog nooit een V10 of V12 gehoord.
Het kan altijd beter. Maar voor een redelijk normale straatauto is een Busso een toppertje.

Overigens over geluid gesproken:

Heb deze 722 op 2 meter afstand horen warmdraaien.

Manmanman... Je staat letterlijk te trillen op je benen. O+ *O* O+ *O* O+ *O*

Bekijk deze YouTube-video
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220928619
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:34 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Het kan altijd beter. Maar voor een redelijk normale straatauto is een Busso een toppertje.

Overigens over geluid gesproken:

Heb deze 722 op 2 meter afstand horen warmdraaien.

Manmanman... Je staat letterlijk te trillen op je benen. O+ *O* O+ *O* O+ *O*

Bekijk deze YouTube-video
Op de Nürburgring wordt geregeld gereden met klassieke raceauto's. Prachtig om te zien en te horen.

Ja, voor toeschouwers is een EV natuurlijk nooit zo spectaculair. Maar dat merk je al bij de F1.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:48:01 #65
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220928804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waar zit het hem dan wel in?

Ik heb er één thuis (Tesla Model 3) en een aantal gereden maar vind het allemaal 1 pot nat.

Ik heb ook een Alfa Romeo GT met een Busso 3.2 v6 (poor man's Ferarri ook wel genoemd). Handgeschakeld. Wat een verschil in rijervaring en karakter.
Heb ik ook nog _O_
Moet een beetje laswerk aan gedaan worden (hopelijk dit jaar tijd voor..) en dan mag 'ie weg..
Nu ik de Giulia Q heb ga ik daar toch niet meer mee rijden. Alleen het motorgeluid is beter en mis ik wel, maar ja..
  zondag 31 mei 2026 @ 13:56:02 #66
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220928844
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik smuik wel over de ophef over deze Ferrari, alsof het allemaal teleurgestelde Ferrari klanten zijn. Gros is wannebe Jeremy Clarksons die het vooral lelijk vinden omdat het een electrische Ferrari is.
Nah, ik vind het gewoon geen mooie auto. Het zou ook de eerste mooie SUV zijn als ik dat wel vond, ben absoluut geen fan van die hoge dingen dus ook een meer conventioneel Ferrari-ontwerp had het waarschijnlijk niet gedaan voor me.
Maar dit ziet er echt uit als een stuk consumentenelektronica. Erg jammer.
pi_220929098
quote:
80s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:48 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Heb ik ook nog _O_
Moet een beetje laswerk aan gedaan worden (hopelijk dit jaar tijd voor..) en dan mag 'ie weg..
Nu ik de Giulia Q heb ga ik daar toch niet meer mee rijden. Alleen het motorgeluid is beter en mis ik wel, maar ja..
Hah nice! Ja klinkt die Busso beter? Interessant wel.
Maar ja, daar zit geen turbo op natuurlijk. Dus die Giulia zal wel een stuk sneller zijn :D
  zondag 31 mei 2026 @ 14:51:23 #68
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220929110
Busso komt zo, busso komt zo *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 14:56:21 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220929136
Bijzonder ding. Vind hem wel vet.

Had wel meer verwacht van het interieur. Iets meer flash en stijl. Is iets te moderne EV.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220950472
We kunnen het ook van de positieve kant bekijken. Als er een lego versie van komt, dan zal hij relatief goed er op lijken. :P
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')