Ga zo eens die kant op wandelen, tis nog geen tien minuutjes vanaf mij en een beetje frisse lucht zal mij niet slecht doen!quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:11 schreef 2dope het volgende:
https://www.sikkom.nl/act(...)grunn/158540289.html
Misschien is het wel heel matig maar vond 't wel een leuk initiatief. 'T is voornamelijk op donderdagen, ben helaas geen student meerGa wel ff een keer kijken en 28 augustus is wel in 't weekend, dus kunnen we nog een beetje gek doen
Nee, maar soms is het daar 's avonds ook gewoon zonder evenementen best gezellig, maar nu zo goed als uitgestorven.quote:
Als de vakanties van de studenten eenmaal begonnen zijn, is het er een stuk rustiger.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee, maar soms is het daar 's avonds ook gewoon zonder evenementen best gezellig, maar nu zo goed als uitgestorven.
Dat bleek, al was het gisteren wel erg gezellig druk in de gelkinge-, ooster-, poele- en peperstraat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als de vakanties van de studenten eenmaal begonnen zijn, is het er een stuk rustiger.
Goh.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat bleek, al was het gisteren wel erg gezellig druk in de gelkinge-, ooster-, poele- en peperstraat.
Waar?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:29 schreef King_Merc het volgende:
Lekker is dat.. ben je op je werk staat er een man naakt op z,n balkon zichzelf af te werken vol in het zicht…. , en dan stapt ie ook af en toe over het balkon heen… , eerst wel lachen , maarre leek ook af en toe of ie wilde springen ofzo..
Zie iig nog nergens rookpluimen en heb de brandweer nog niet gehoord, dus gaat goed begrijp ik!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
Bijna weekendNu eerst mijn testronde stroopwafelcake bakken afwachten. Er is nog geen brand uitgebroken, laat ik hopen dat dat zo blijft.
Is die al verplaatst? want ik zie ook nog genoeg activiteit daar..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:24 schreef 2dope het volgende:
Er liep gister één of andere halve tamme door mijn straat keihard te schreeuwen. Dat is op zichzelf niet heel noemenswaardig, maar ter hoogte van de Lambik begon 'ie opeens met terrasstoelen te gooien (ik zag het allemaal van een afstandje omdat ik net vuilnis aan het wegbrengen was). Terrasstoel landde op een passerende auto, mensen in paniek...
Anyway, ik moest meteen denken aan die dagopvang voor daklozen, die recent verplaatst is van de Spilsluizen naar de Nieuwe Boteringestraat. Dat is de richting waar 'ie vandaan kwam (wat natuurlijk erg weinig zegt verder)
Ja nu je het zegt, het zal nog wel niet. De (verloren) rechtszaak was nog maar in juni: https://www.rtvnoord.nl/p(...)euwe-boteringestraatquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Is die al verplaatst? want ik zie ook nog genoeg activiteit daar..
Deze locatie is op zich niet gek, alleen zal het wel een stuk drukker worden rondom de kerk. Het ophouden verplaatst zich momenteel van overal naar nergens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, het zal nog wel niet. De (verloren) rechtszaak was nog maar in juni: https://www.rtvnoord.nl/p(...)euwe-boteringestraat
Overigens heb ik me ook vergist in de locatie, ik dacht dat ze vlak naast die kledingreparatiezaak (Repelsteeltje) zouden komen, want daar een paar deuren verderop zie ik ook allerlei verbouwingen. Maar schijnbaar komt het hier:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze straks ook massaal rondhangen in dat parkje voor de rechtbank, op de Ossenmarkt en rondom de nieuwe kerk
Mja, niet gek in welk opzicht? Het is een prachtige plek op een keurige, rustige locatie. Dat zal wel afgelopen zijn straks. Ik snap heus wel dat je er wat mee moet en ik denk ook dat er maar weinig mensen iets tegen het helpen van daklozen hebben. Helaas vertroebelt die compassie een beetje door al het gespuis dat er bij komt kijken (drugsdealers en -runners).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:44 schreef Chandler het volgende:
[..]
Deze locatie is op zich niet gek, alleen zal het wel een stuk drukker worden rondom de kerk. Het ophouden verplaatst zich momenteel van overal naar nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |