abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:29:02 #226
441859 crew  Lenny77
pi_220905507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Betrouwbare bron?
Komaan, das algemeen bekend...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:30:05 #227
441859 crew  Lenny77
pi_220905511
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Nederland aangeprezen in smokkelfolder: ’Bij aankomst wacht uitkering en overheid betaalt huur’
https://www.telegraaf.nl/(...)t-huur/64492423.html

Asielzoekers mijden België: ’In folders wordt verteld dat Nederland the place to be is’
https://www.telegraaf.nl/(...)-be-is/64310267.html
:D :D :D :D

België vermijden *O*
Jullie mogen niet eens iemand naar ons uitzetten *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220905532
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Nederland aangeprezen in smokkelfolder: ’Bij aankomst wacht uitkering en overheid betaalt huur’
https://www.telegraaf.nl/(...)t-huur/64492423.html

Asielzoekers mijden België: ’In folders wordt verteld dat Nederland the place to be is’
https://www.telegraaf.nl/(...)-be-is/64310267.html
Nederland het walhalla voor uitkeringen en gratis leven _O_
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:08:29 #229
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_220909038
En tegen de tijd dat de hubs klaar zijn komt er wel een rechter of een NGO die zegt dat het allemaal niet mag en er zal weer niks gebeuren...
The more debt, the better
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:10:36 #230
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220910584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nederland het walhalla voor uitkeringen en gratis leven _O_
En nog blijven er mensen hier stug volhouden dat asielzoekers geen klaplopers maar zielige vluchtelingen zijn, die nergens anders naartoe kunnen.
Reken maar dat als er een land was waar nog méér gratis te krijgen is wij veel minder van dat volk hier zouden hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220910938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:10 schreef deedeetee het volgende:

[..]
En nog blijven er mensen hier stug volhouden dat asielzoekers geen klaplopers maar zielige vluchtelingen zijn, die nergens anders naartoe kunnen.
Reken maar dat als er een land was waar nog méér gratis te krijgen is wij veel minder van dat volk hier zouden hebben.
Beschouw je asielzoekers nog wel als mensen?

Want je taalgebruik is nogal denigrerend over de hele groep.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:10:00 #232
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220911421
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Beschouw je asielzoekers nog wel als mensen?

Want je taalgebruik is nogal denigrerend over de hele groep.
quote:
Een klaploper wordt niet erg hoog aangeslagen. Hij (of zij) teert op andermans zak en voert zelf niet zoveel uit. Een klaploper komt ongevraagd langs, is een profiteur en schuift bijvoorbeeld onuitgenodigd aan bij het avondmaal om het buikje ongegeneerd vol te vreten.
Dus je ziet dit woord is precies wat deze groep verdient.
En om op jouw flauwe opmerking over menselijkheid te reageren : Ik heb nou niet de indruk dat deze groep ons als mens waardeert ze hebben niet veel op met onze gewoontes normen en waarden. Ze zien ons gewoon als zoals een parasiet een gastheer ziet. :P
:W
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220911437
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:10 schreef deedeetee het volgende:

[..]
[..]
Dus je ziet dit woord is precies wat deze groep verdient.
En om op jouw flauwe opmerking over menselijkheid te reageren : Ik heb nou niet de indruk dat deze groep ons als mens waardeert ze hebben niet veel op met onze gewoontes normen en waarden. Ze zien ons gewoon als zoals een parasiet een gastheer ziet. :P
:W
Duidelijk. Dank voor de bevestiging.
pi_220911440
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Beschouw je asielzoekers nog wel als mensen?

Want je taalgebruik is nogal denigrerend over de hele groep.
Terechte vraag.
He hebt vluchtelingen, dat zijn gezinnen, vrouwen en kinderen uit erbarmelijke en gevaarlijke omstandigheden. Daarvoor is er empathie. Of het dan helpt om net die paar gezinnen in oorlog op te vangen en de rest niet, is nog maar de vraag, maar zeker zal een Nederlander een mens in nood waar kunnen helpen.

En dan heb je dat tuig wat nu bij ter Apel staat
Koffer van +¤1000,- mobiel, petje, Nikes en NY petje. Dat zijn gewoon ongure indringers en er is helemaal niks mis mee om daarvoor 0 empathie te hebben.
Of geef jij een inbreker ook koffie met een gebakje?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')