quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nederland aangeprezen in smokkelfolder: ’Bij aankomst wacht uitkering en overheid betaalt huur’
https://www.telegraaf.nl/(...)t-huur/64492423.html
Asielzoekers mijden België: ’In folders wordt verteld dat Nederland the place to be is’
https://www.telegraaf.nl/(...)-be-is/64310267.html
Nederland het walhalla voor uitkeringen en gratis levenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nederland aangeprezen in smokkelfolder: ’Bij aankomst wacht uitkering en overheid betaalt huur’
https://www.telegraaf.nl/(...)t-huur/64492423.html
Asielzoekers mijden België: ’In folders wordt verteld dat Nederland the place to be is’
https://www.telegraaf.nl/(...)-be-is/64310267.html
En nog blijven er mensen hier stug volhouden dat asielzoekers geen klaplopers maar zielige vluchtelingen zijn, die nergens anders naartoe kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nederland het walhalla voor uitkeringen en gratis leven
Beschouw je asielzoekers nog wel als mensen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En nog blijven er mensen hier stug volhouden dat asielzoekers geen klaplopers maar zielige vluchtelingen zijn, die nergens anders naartoe kunnen.
Reken maar dat als er een land was waar nog méér gratis te krijgen is wij veel minder van dat volk hier zouden hebben.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Beschouw je asielzoekers nog wel als mensen?
Want je taalgebruik is nogal denigrerend over de hele groep.
Dus je ziet dit woord is precies wat deze groep verdient.quote:Een klaploper wordt niet erg hoog aangeslagen. Hij (of zij) teert op andermans zak en voert zelf niet zoveel uit. Een klaploper komt ongevraagd langs, is een profiteur en schuift bijvoorbeeld onuitgenodigd aan bij het avondmaal om het buikje ongegeneerd vol te vreten.
Duidelijk. Dank voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Dus je ziet dit woord is precies wat deze groep verdient.
En om op jouw flauwe opmerking over menselijkheid te reageren : Ik heb nou niet de indruk dat deze groep ons als mens waardeert ze hebben niet veel op met onze gewoontes normen en waarden. Ze zien ons gewoon als zoals een parasiet een gastheer ziet.![]()
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Beschouw je asielzoekers nog wel als mensen?
Want je taalgebruik is nogal denigrerend over de hele groep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |