Dit waren dan nog een soort ongewenste premium gasten, waarbij vele landen meekeken naar de behandeling van hun burgers.quote:
Je kunt de inhoud van je box 3 wrl bij mij droppen, ben je van het probleem af.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Box 3 afschaffen en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon
En erfbelasting met terugwerkende kracht van vijf jaar ofzo 100 % belasten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Je kunt de inhoud van je box 3 wrl bij mij droppen, ben je van het probleem af.
Nou... Ik vind het huidige percentage wel redelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef NoCigar het volgende:
En erfbelasting met terugwerkende kracht van vijf jaar ofzo 100 % belasten.
hele boxenstelsel weer afschaffenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef monkyyy het volgende:
En waar moet het bevolkingsdeel dat van de sociale huur afhankelijk is dan wonen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
hele boxenstelsel weer afschaffen
arbeidskorting op 12.000 euro
vrijheid om de totale maandelijkse pensioenafdracht netto in aflossing van de eigen woning te storten
hyp termijn van 30 jaar naar 50 jaar
verkoop van sociale huurwoningen aan de huurders tegen 60 % van de WOZ waarde met 100% NHG garantie
Vermogensbelasting helemaal afschaffen
zelfstandigen wet asap effectueren
ja er zal wel gebouwd moeten gaan worden , daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
En waar moet het bevolkingsdeel dat van de sociale huur afhankelijk is dan wonen?
De laatste veertig jaar is die sociale woningvoorraad door verkoop, afbraak en renovatie al enorm gekrompen.
O ja, de marktwerking zou het wel oplossen.
In die krimpende sector werden dan ook nog de arbeids- en asielmigranten gepropt. Woningconcurentie, een factor die Wilders en consorten deed groeien.
Ouderen blijven liever apart wonen ook al krijgen ze weer een relatie na de dood van partner of scheiding, het risico is te groot, en ook al heb je een huisje in het buitenland, of ben je het hele jaar met de camper op pad in Italië.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef svann het volgende:
Woondebat
Vandaag debatteerde de Tweede Kamer over de enorme woningbouwopgave in Nederland.
Veel Nederlanders hebben moeite om een woning te vinden en het aantal nieuwbouwwoningen blijft al jaren achter bij de ambities van het kabinet.
Het kabinet heeft zichzelf in 2022 de doelstelling opgelegd om 100.000 woningen per jaar te bouwen, maar dat is nog nooit gehaald.
Jongeren blijven langer thuis wonen, mensen stellen het krijgen van kinderen uit omdat er geen geschikte woonruimte voor ze is, en ouderen blijven langer dan gewenst wonen in een woning die niet langer bij hun situatie past.
Het bouwen van genoeg woningen is echter een grote uitdaging, onder meer vanwege stijgende rente, schaarste aan personeel en materialen, druk op de energievoorzieningen, stikstofbeperkingen en netcongestie.
Wat moet er gebeuren om de problemen op de woningmarkt eindelijk eens vlot te trekken?
Tweede Kamerleden Habtamu de Hoop (GroenLinks-PvdA) en Jurgen Nobel (VVD) hebben allebei zo hun ideeën over mogelijke oplossingen en schuiven vanavond bij ons aan.
ik heb vroeger ook wel eens in een maand 6 keer gesolliciteerd toen ik weg moestquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:48 schreef svann het volgende:
Lahlah stapt in ieder geval niet halverwege over naar het bedrijfsleven zoals menig VVD-er.
Blijft dienstbaar aan de politiek, maar toch was de vier jaar in ieder geval grotendeels volmaken naar mijn smaak beter geweest.
sylvana komt heel goed over vind ik , respectquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:40 schreef svann het volgende:
Wat Sylvana zei: het relativeren en constateren dat het een gemiste kans is dat hij niet eerder een kans aangegrepen heeft het te vertellen.
men moet de woningcorporaties en de pensioenfondsen eerst maar eens financieel uitkledenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef svann het volgende:
Het direkte gat komt niet uit de sociale zekerheid, maar vanwege de extra defensie-uitgaven.
Dekking halen bij het ministerie dat het 'veroorzaakt' kan niet.
Waarom moeten de zwakste schouders hiervoor boeten, beetje asociaal.
dat Epstein eiland was gewoon een hele dure hoerentent op een eilandquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef svann het volgende:
Nog steeds een mooie vrouw op haar oudere dag.
Heb dit relaas dit weekend in mijn volkskrantje gelezen.
Echt Epstein taferelen.
Die ene mevrouw heeft haar neus nogal lelijk laten verbouwenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef svann het volgende:
Nog steeds een mooie vrouw op haar oudere dag.
Heb dit relaas dit weekend in mijn volkskrantje gelezen.
Echt Epstein taferelen.
Wat denk je van de (grotere) huizenbezitters, die gesubsidieerd worden met hypotheekrenteaftrek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef michaelmoore het volgende:
men moet de woningcorporaties en de pensioenfondsen eerst maar eens financieel uitkleden
Dezelfde fout als die in ongenade gevallen zanger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef DIJK het volgende:
Die ene mevrouw heeft haar neus nogal lelijk laten verbouwen
https://www.demorgen.be/o(...)-inslagen~b8cbb93e4/quote:Het Economisch Forum in Sint-Petersburg is vandaag geopend onder grote rookwolken. De lucht boven de geboortestad van president Poetin kleurde zwart na Oekraïense droneaanvallen op olieterminals en een marinebasis.
En ze wisten over duizend kilometer wel raak te schieten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:51 schreef Gretzl het volgende:
https://www.demorgen.be/o(...)-inslagen~b8cbb93e4/
Zou T. Griekspoor ook op dit evenement in Sint-Petersburg aanwezig zijn? #dtv
ach vernietigend , valt meequote:
Dat stotterende figuur van zojuist? Wie weet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:01 schreef svann het volgende:
Pittige nieuwe partijleider, al aan de zijlijn warmgelopen blijkbaar.
We gaan zien wat haar stijl is.
hele boxenstelsel afschaffen en alle kapitaal gelijk behandelenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:50 schreef monkyyy het volgende:
ze moest weg , johquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:48 schreef svann het volgende:
Lahlah stapt in ieder geval niet halverwege over naar het bedrijfsleven zoals menig VVD-er.
Blijft dienstbaar aan de politiek, maar toch was de vier jaar in ieder geval grotendeels volmaken naar mijn smaak beter geweest.
Oh, nu al?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:18 schreef dvdfreak het volgende:
Tot een ander praatprogramma het wk of tot 30 augustus
Ik denk het niet of rtl gaat doorquote:Op woensdag 10 juni 2026 23:31 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, nu al?
Was even afgeleid door een telefoontje.
Lange vakantie voor de heren!
Geen vervangend programma?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |