ja Marathon loper, en waarheen dan. Er zijn alleen sloten en weilanden.quote:
Ja dat kan je geen 2 uur onthouden, dus heel goed dat je het opschrijft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef H.Vviv het volgende:
Lekker in een boekje het extractiepunt opschrijven
Echt he.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef H.Vviv het volgende:
Lekker in een boekje het extractiepunt opschrijven
Voor iedereen die geen Fries spreekt.quote:
Die kijk ik nooitquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de trailer gisteravond gaf het al weg…
Ik zou het niet geprobeerd hebben iigquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor iedereen die geen Fries spreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |