abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:48:20 #101
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Daar ga je al.
Idd Lang is alleen in zijn eigen hoofd een goede speler.
Where's me jumper?
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:49:38 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mijn naamgenoot heeft een paar slechte keuzes gemaakt. Hadden er in moeten zitten:

Frimpong
Maatsen
Smit

Hadden er niet in moeten zitten:

Til
Q. Timber
Lang
Ik zou liever TIl hebben als stormram dan Weghorst in huidige vorm.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:50:07 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Daar ga je al.
Als je 'm 6 wedstrijden laat spelen is hij er misschien in 1 of hooguit 2 een meerwaarde, maar dat laat zien dat Koeman weinig mogelijkheden ziet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220898415
De grootste afwezigen:
Frimpong
De Vrij
De Ligt
Simons
Emegha

Frimpong is Koemans grootste blunder, want die kan in feite gewoon spelen. Emegha strikt bekeken ook en hij is een van de hele weinige aanvallers die we hebben die veel doelpunten maakt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:54:08 #105
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898429
Beste interland dit jaar was met Frimpong en Maatsen tegen Spanje dus laat die maar thuis
Where's me jumper?
pi_220898430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:51 schreef TokkieFamilie het volgende:
De grootste afwezigen:
Frimpong
De Vrij
De Ligt
Simons
Emegha

Frimpong is Koemans grootste blunder, want die kan in feite gewoon spelen. Emegha strikt bekeken ook en hij is een van de hele weinige aanvallers die we hebben die veel doelpunten maakt.
Emegha is gewoon niet fit genoeg.
pi_220898434
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
pi_220898442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
Op zich wel logisch. Wieffer heeft een erg sterk seizoen gedraaid als rechtsachter in de PL
pi_220898446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Max23 het volgende:

[..]
Op zich wel logisch. Wieffer heeft een erg sterk seizoen gedraaid als rechtsachter in de PL
Dat zou de keuze van Koemand dus verklaren om Frimpong niet mee te nemen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:57:30 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
Blijkbaar, maar die kan natuurlijk ook in zware wedstrijden als De Roon 2.0 fungeren. Goede speler.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:09:19 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898667
Wel een mooie kat naar Falentijn
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220898796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Blijkbaar, maar die kan natuurlijk ook in zware wedstrijden als De Roon 2.0 fungeren. Goede speler.
Wiefer (en de Roon eigenlijk ook) zijn prima logische spelers. Normaal gesproken beiden toch geen basisspelers.

Dat Frimpong wat blessures had is waar - maar als dat je argument is dan is het des te vreemder dat Depay erbij zit. Maar Depay kan toch ineens wat geks doen (al geldt hetzelfde weer voor Frimpong).

Grootste probleem is dat je qua aanvallers eigenlijk sinds Robben/Van Persie/Huntelaar niet meer erbij zijn gewoon heel veel matigheid hebt.

En toch was je vorig EK op een minuut of 4 na tot de finale gekomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Wiefer (en de Roon eigenlijk ook) zijn prima logische spelers. Normaal gesproken beiden toch geen basisspelers.

Dat Frimpong wat blessures had is waar - maar als dat je argument is dan is het des te vreemder dat Depay erbij zit. Maar Depay kan toch ineens wat geks doen (al geldt hetzelfde weer voor Frimpong).

Grootste probleem is dat je qua aanvallers eigenlijk sinds Robben/Van Persie/Huntelaar niet meer erbij zijn gewoon heel veel matigheid hebt.

En toch was je vorig EK op een minuut of 4 na tot de finale gekomen.
Wieffer prima TROLOLOLOLOLOLOL Frimpong is 500x beter dan heel dat kutje Wieffer.
pi_220898836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Maar er mag volgens mij nog wel gewisseld worden als blessures een ding zijn toch, tot aan de start van het toernooi :? Dus ik denk dat we een Frimpong of Maatsen nog niet af hoeven te schrijven
Frimpong wel, Maatsen en Geertruida zijn reserves
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220898837
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wieffer prima TROLOLOLOLOLOLOL Frimpong is 500x beter dan heel dat kutje Wieffer.
Je kan hem toch ook op andere posities kwijt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898843
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Je kan hem toch ook op andere posities kwijt?
Je kan Verbruggen ook als spits gebruiken. Gewoon.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:38:18 #118
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220898882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
Nu moet Heilman nog zoiets verzinnen voor Benita.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220898915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Koeman houdt graag vast aan een bepaalde kliek, nu is het ook niet zo dat we helaas heel veel betere opties voorin hebben
Je had nog beter Bryan Linssen mee kunnen nemen...
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:41:24 #120
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220899449
Als je gvd een speler als Frimpong thuis laat dan heb je er toch bijzonder weinig van begrepen als bondscoach. Kwartfinales (hooguit!) eindstation met deze gezapige bende. Is het een team? nee, zijn het ego's? ja. Conclusie: :W :W
"Hoka Hey!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:43:24 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220899482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je had nog beter Bryan Linssen mee kunnen nemen...
Hahaha en die zuigt en treitert ons dan tot de halve finale :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:22:20 #122
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220899735
Koeman neemt alleen zijn holmaten mee, doet 'ie al jaren. Nog een week of 5 en dan lozen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:35:43 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220899794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Koeman neemt alleen zijn holmaten mee, doet 'ie al jaren. Nog een week of 5 en dan lozen.
Dit. Tunnelvisie.

Staat veel te weinig open voor iets anders/nieuws. Iemand als Flemming had allang een keer geprobeerd moeten worden bijvoorbeeld. 11 scoren bij Burnley is gewoon heel knap, gezien ze niet vaak in scoringspositie komen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220899929
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220900000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:04 schreef TLC het volgende:
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
Wel zo fijn in het hoogseizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')