abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220886512



POLL
  maandag 25 mei 2026 @ 17:33:44 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886515
Nee, ik zou mijn agenda niet openhouden als ik jou was.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 17:35:33 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220886523
Haha.

Nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220886529
Ik denk van wel
We hebben Depay en Valente
  maandag 25 mei 2026 @ 17:37:12 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220886530
Absoluut, pertinent niet. Als het wel zo gaat zijn dan zie ik het als de zoveelste poging om mij te manipuleren.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:43:36 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220886573
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:47:22 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886608
We hebben Weghorst dus JA.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220886803
:')
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 18:35:02 #9
284411 crew  heywoodu
pi_220886901
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Je hebt er dus minstens zo'n 33.000 euro op ingezet, gezien dat ongeveer is wat je in moet zetten om miljonair te worden met een Nederlandse wereldtitel? Leuk bedrag wel.
pi_220886935
JA HET IS ZO'N DAG
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:55:13 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220887043
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt er dus minstens zo'n 33.000 euro op ingezet, gezien dat ongeveer is wat je in moet zetten om miljonair te worden met een Nederlandse wereldtitel? Leuk bedrag wel.
Hoe staat het met 3,30 euro?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220887118
Nee niet met Koeman en Depay
  maandag 25 mei 2026 @ 19:31:51 #13
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220887290
De groepsfase overleven wordt al een hele uitdaging.
Maar verder dn de kwartfinale gaan ze zeker niet komen.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220887305
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef Symphonic het volgende:
De groepsfase overleven wordt al een hele uitdaging.

Mwoah, Zweden en Tunesië zijn echt vele malen zwakker, alleen wat Oranje in de volgende ronde kan treffen kan weleens kantje boord gaan worden
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 25 mei 2026 @ 19:36:11 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220887317
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Op zich wel een goed idee om dat te doen ja, want als het ooit gaat gebeuren zal het deze keer wel zo zijn. Ik ga het overwegen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220887338
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Mwoah, Zweden en Tunesië zijn echt vele malen zwakker, alleen wat Oranje in de volgende ronde kan treffen kan weleens kantje boord gaan worden
Brazilie of Marokko als ik het goed heb.

Ik ben geen fan van Van Dijk, te passief in het verdedigen. Gelukkig zijn er weinig teams die 1 op 1 spelen.
pi_220887356
Ik heb gisteren octopus gegeten en in de wc vanochtend was de drol gericht naar het water, Nederland wordt dus wereldkampioen ja
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 19:44:03 #18
284411 crew  heywoodu
pi_220887398
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hoe staat het met 3,30 euro?
Toch bijna 100 euro winst dan!
  maandag 25 mei 2026 @ 19:44:20 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220887403
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Brazilie of Marokko als ik het goed heb.
Ik hoop Brazilie. Is een leukere tegenstander.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:44:45 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220887409
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Toch bijna 100 euro winst dan!
Hoeren neuken, nooit meer werken!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220887432
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik hoop Brazilie. Is een leukere tegenstander.
Nederland is toch een angstgegner voor Brazilië w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 25 mei 2026 @ 19:49:07 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220887444
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:47 schreef TLC het volgende:

[..]
Nederland is toch een angstgegner voor Brazilië w/
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal. 8-)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220887472
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal. 8-)
En niet te vergeten (en waardoor Nederland niet kansloos werd) de redding van Maarten Stekelenburg :o _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220887535
U MAD?
pi_220887575
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
U MAD?
  maandag 25 mei 2026 @ 20:21:23 #26
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220887677
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
Waar is eigenlijk een Sam Beukema oid? Zijn dat soort spelers überhaupt in beeld vraag je je af.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:36:15 #27
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220887782
Oranje gaat er vlot uit. Koeman is veel te conservatief en laat het elftal eerder stagneren dan swingen met zijn opstellingen, zijn invallers en zijn selectiebeleid.

Boswachter+1. Helemaal raak.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220887819
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @GGMM @Coco
pi_220887833
Guardiola maakt Oranje EK in 2028 :B w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin maandag 25 mei 2026 @ 20:45:57 #30
35723 crew  GGMM
pi_220887835
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Met dit topic is toch weinig mis
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220888048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Hitler maakte ook mooie schilderijen
U MAD?
pi_220888050
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met dit topic is toch weinig mis
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je dit niet had geroepen had ik niet eens door gehad dat het Zippy niet was.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:22:01 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220888065
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')

#Koemanout
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220888077
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Excuses genoeg ja :’)
U MAD?
  Forum Admin maandag 25 mei 2026 @ 21:35:47 #35
35723 crew  GGMM
pi_220888165
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.
[..]

Met jouw posts klagen over vervuiling van het forum :D

Maar ik zal ze in het Feyenoord-topic nog even verwijderen. Iedereen blij :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220888179
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met jouw posts klagen over vervuiling van het forum :D

Maar ik zal ze in het Feyenoord-topic nog even verwijderen. Iedereen blij :)
Bekijk jij ook maar lekker verder.
pi_220889341
nee
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:17:38 #38
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220890056
Natuurlijk niet, de voorhoede is nog net niet van KKD-niveau.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220891990
pi_220895911
Ze hebben mazzel als ze door de groepsfase komen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220895967
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
Jij bent gezellig op feestjes
pi_220896022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef TAmaru het volgende:
Ze hebben mazzel als ze door de groepsfase komen.
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet worden
pi_220896035
Ik denk het niet.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:27:15 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220896065
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:11:12 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220896326
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal. 8-)
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220896486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
pi_220896549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet worden
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.

Maar ... je kunt best geluk hebben. Door de groepsfase komen, makkelijke loting hebben, erdoorheen komen op wilskracht. Beetje zoals in 2014. Toch wordt het dan vrijwel onmogelijk om beter te doen dan een halve finale.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:09:33 #48
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220896558
Nee, natuurlijk niet :')
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220896635
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Argentinië werd wereldkampioen met een keeper die 82 penalty’s pakte en elke thuiswedstrijd speelde in Birmingham.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220896640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
Onzin.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:31:48 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220896685
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:08 schreef TAmaru het volgende:

[..]
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.

Maar ... je kunt best geluk hebben. Door de groepsfase komen, makkelijke loting hebben, erdoorheen komen op wilskracht. Beetje zoals in 2014. Toch wordt het dan vrijwel onmogelijk om beter te doen dan een halve finale.
Kuyt, van der Vaart, Huntelaar, van Bommel en de Jong waren toen ook in ontzettend goed. Oh ja dan vergeet ik bijna nog van Bronckhorst.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220897458
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:11 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Jij bent gezellig op feestjes
Klopt. Omdat mensen mijn realisme kunnen waarderen.
U MAD?
pi_220897646
Om 14.00 uur horen we wie Oranje wereldkampioen gaan maken w/ :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:39:26 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220897782
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
Daardoor zou het wel een enorme bak zijn als we gewoon wedstrijd na wedstrijd winnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220898042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:28 schreef TLC het volgende:
Om 14.00 uur horen we wie Oranje wereldkampioen gaan maken w/ :B
Half uur uitgesteld
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:53 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:03 schreef Max23 het volgende:

[..]
Half uur uitgesteld
Is Depay om 14.30 uur wel fit?
pi_220898062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Is Depay om 14.30 uur wel fit?
Koeman zit nog even te schijten
pi_220898074
Dit is de selectie van het Nederlands Elftal voor het WK van komende zomer:

Nathan Aké (Manchester City), Brian Brobbey (Sunderland), Memphis Depay (Corinthians), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Mark Flekken (Bayer 04 Leverkusen), Cody Gakpo (Liverpool), Ryan Gravenberch (Liverpool), Jorrel Hato (Chelsea), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Frenkie de Jong (Barcelona), Justin Kluivert (Bournemouth), Teun Koopmeiners (Juventus), Noa Lang (Galatasaray), Donyell Malen (AS Roma), Tijjani Reijnders (Manchester City), Robin Roefs (Sunderland), Marten de Roon (Atalanta), Crysencio Summerville (West Ham United), Guus Til (PSV), Jurriën Timber (Arsenal), Quinten Timber (Olympique de Marseille), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur), Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion), Wout Weghorst (Ajax) en Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion).
pi_220898088
De Roon dus ipv Valente of Smit
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:15:32 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898100
Weghorst _O-

De rest is wel te beargumenteren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898103
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220898104
Geen Frimpong nog wel opvallend
pi_220898111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:16 schreef Max23 het volgende:
Geen Frimpong nog wel opvallend
+ geen Maatsen. Nederland gaat geneukt worden via de backposities.
pi_220898114
Frimpong niet mee vind ik wel een aparte beslissing, dat is toch altijd wel een wapen op rechts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220898125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:16 schreef Max23 het volgende:
Geen Frimpong nog wel opvallend
En geen Wijnaldum
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]
En geen Wijnaldum
Dat was al weken bekend dat die niet zou gaan
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:09 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898131
Lekker veel bankzitters, waterdragers en chronisch geblesseerden.

Stukje hospice-constructie bij Oranje.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:15 #68
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898133
Frimpong is wel opmerkelijk ja, niet dat ie een geweldig seizoen heeft gehad.
Nu komt Summerville in zijn plek maar die is er nog nooit eerder bij geweest
Where's me jumper?
pi_220898135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weghorst _O-

De rest is wel te beargumenteren.
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Poku zou je eventueel kunnen gebruiken als je counter voetbal wilt spelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Dan nog liever een Meerdink ofzo. Die is in ieder geval een stuk rapper dan opa Weghorst.
pi_220898153
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Poku zou je eventueel kunnen gebruiken als je counter voetbal wilt spelen.
Poku, Addai, Maatsen en Frimpong had je er prima bij kunnen hebben. 100 pace genot.
pi_220898154
Maar er mag volgens mij nog wel gewisseld worden als blessures een ding zijn toch, tot aan de start van het toernooi :? Dus ik denk dat we een Frimpong of Maatsen nog niet af hoeven te schrijven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:55 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Sierhuis wellicht. Flemming was ook nog een optie die je ook als aanvallende middenvelder kan zetten, maar niet echt kopsterk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898188
Weghorst....

Waarom??!!
:')

Depay!!??

Echt....
:')
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:26:46 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898192
TILLED
pi_220898202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef Toine51 het volgende:
Weghorst....

Waarom??!!
:')

Depay!!??

Echt....
:')
Koeman houdt graag vast aan een bepaalde kliek, nu is het ook niet zo dat we helaas heel veel betere opties voorin hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220898206
Frimpong wordt ZWAAR onderschat. Gewelige speler is het. Dat hij er niet bij is, is een zware domper. De absentie van De Vrij is eveneens een zware domper.

Geen idee waarom Summerville in de selecties is opgenomen. Deze aanvaller heeft in 36 wedstrijden 2 x gescoord voor zijn club. Afgang. Brobbey, Weghorst en Lang heb je evenmin wat aan. We hebben de slechtste aanvallende linie van alle selecties.
pi_220898208
Koeman is geen fan van Frimpong denk ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220898223
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Brobbey had prima die rol van Weghorst kunnen invullen als pinchhitter, met zijn fysiek kan die makkelijk oorlog maken. Weghorst is gewoon een grote droefenis.

En dan heb je ook nog Depay. Koeman zal wel met hem starten in de spits ipv Malen, die zal die wel op de flank wegstoppen terwijl Malen de enige spits in vorm is met 14 goals in 16 wedstrijden, en ook nog eens fit ipv Depay.

Er zijn wel meer rare keuzes, maar goed. Met dit deelnemers aantal kan je zomaar een kwartfinale halen. Meer zit er niet in.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:23 #81
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220898234
Til _O-
De Roon _O-
Depay _O-
Flekken _O-
Kluivert _O-
Weghorst _O-
Lang _O-

Dit gaat helemaal niets worden.
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:31 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898239
Het is ook jammer dat Dallinga bij Bologna een beetje uit beeld is geraakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898245
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220898259
Frimpongis wel lang geblesseerd geweest dit seizoen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:33 schreef raptorix het volgende:
Frimpongis wel lang geblesseerd geweest dit seizoen.
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
pi_220898286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
Ipv Weghorst. Ik neem aan dat hij Til ook als stormram gaat gebruiken.

Aan de selectie te zien ziet die Malen puur als rechtsvoor. En dan Summerville als reserve voor die positie
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:36:35 #87
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898287
Koeman wil vroeg naar Ibiza dit jaar
Where's me jumper?
pi_220898291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
Nouja, ik zou een keuze maken tussen Weghorst en Brobby dan, dat zijn een beetje gelijkwaardige spelers, hoewel ik dan liever Wout zou meenemen als je dan toch een breekijzer wilt, ja het is een rare snuiter maar wel zijn waarde laten zien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:36 schreef Max23 het volgende:

[..]
Ipv Weghorst. Ik neem aan dat hij Til ook als stormram gaat gebruiken.

Aan de selectie te zien ziet die Malen puur als rechtsvoor. En dan Summerville als reserve voor die positie
Precies, Til kan je ook nog gebruiken voor die rol naast Brobbey. Weghorst kan echt niet meer, dat was al niet veel maar is dit jaar nog veel minder geworden en kon in de eredivisie al niet meer mee.

Malen idd rechtsvoor. Kansloos natuurlijk want die moet je in zijn vorm natuurlijk gewoon in de spits zetten. Maar ja vriendje Depay moet en zal spelen, half fit of uit vorm dat maakt niet uit. Frimpong had je natuurlijk altijd moeten meenemen
pi_220898302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:36 schreef Waaghals het volgende:
Koeman wil vroeg naar Ibiza dit jaar
Woningruil met Steijn, die word natuurljk bondscoach!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898312
Mijn naamgenoot heeft een paar slechte keuzes gemaakt. Hadden er in moeten zitten:

Frimpong
Maatsen
Smit

Hadden er niet in moeten zitten:

Til
Q. Timber
Lang
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220898321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef alopio het volgende:

[..]
Precies, Til kan je ook nog gebruiken voor die rol naast Brobbey. Malen idd rechtsvoor. Kansloos natuurlijk want die moet je in zijn vorm natuurlijk gewoon in de spits zetten. Maar ja vriendje Depay moet en zal spelen, half fit of uit vorm dat maakt niet uit. Frimpong had je natuurlijk altijd moeten meenemen
Ja en Koeman die na het tournooi dan weer gaat zeggen dat hij tegen Japan en land X er wel 4 gescoort heeft, maar in de kwartfinale tegen Argentinie hij niet in de wedstrijd zat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898329
quote:
Deze twaalf spelers zijn afgevallen
Kjell Scherpen, Justin Bijlow, Stefan de Vrij, Jeremie Frimpong, Ian Maatsen, Sven Botman, Devyne Rensch, Kenneth Taylor, Luciano Valente, Kees Smit, Lutsharel Geertruida en Sven Botman.

Eerder vielen Emmanuel Emegha en Matthijs de Ligt al geblesseerd weg.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:41:20 #94
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898341
Noa Lang gaat zeker mee omdat het zo'n leuke jongen is :r
Where's me jumper?
pi_220898355
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:39 schreef Max23 het volgende:

[..]

Terecht dat Sven Botman er niet bij is maar wel jammer dat Sven Botman er niet bij is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:43:54 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook jammer dat Dallinga bij Bologna een beetje uit beeld is geraakt.
Er is wel meer uit beeld voor Koeman.
pi_220898367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en Koeman die na het tournooi dan weer gaat zeggen dat hij tegen Japan en land X er wel 4 gescoort heeft, maar in de kwartfinale tegen Argentinie hij niet in de wedstrijd zat.
Depay is helemaal niet fit en mist wedstrijdritme, die gaat er echt geen 4 maken dit toernooi. Misschien 1 uit een pingel
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:44:49 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898368
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:41 schreef Waaghals het volgende:
Noa Lang gaat zeker mee omdat het zo'n leuke jongen is :r
Neuh, meer omdat Simons er niet is en Lang op een goeie dag nog wel wat kan creeren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:45:15 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, meer omdat Simons er niet is en Lang op een goeie dag nog wel wat kan creeren.
Daar ga je al.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:55 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898395
Maar goed, we gaan dus weer het geijkte en voorspelbare KoemanBall krijgen met een paar verschrikkelijke poulewedstrijden die je wel doorkomt omdat er 160 naar de knockoutfase gaan.

Daarna tegen de eerste echte tegenstander eruit.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:48:20 #101
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Daar ga je al.
Idd Lang is alleen in zijn eigen hoofd een goede speler.
Where's me jumper?
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:49:38 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mijn naamgenoot heeft een paar slechte keuzes gemaakt. Hadden er in moeten zitten:

Frimpong
Maatsen
Smit

Hadden er niet in moeten zitten:

Til
Q. Timber
Lang
Ik zou liever TIl hebben als stormram dan Weghorst in huidige vorm.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:50:07 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Daar ga je al.
Als je 'm 6 wedstrijden laat spelen is hij er misschien in 1 of hooguit 2 een meerwaarde, maar dat laat zien dat Koeman weinig mogelijkheden ziet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220898415
De grootste afwezigen:
Frimpong
De Vrij
De Ligt
Simons
Emegha

Frimpong is Koemans grootste blunder, want die kan in feite gewoon spelen. Emegha strikt bekeken ook en hij is een van de hele weinige aanvallers die we hebben die veel doelpunten maakt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:54:08 #105
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898429
Beste interland dit jaar was met Frimpong en Maatsen tegen Spanje dus laat die maar thuis
Where's me jumper?
pi_220898430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:51 schreef TokkieFamilie het volgende:
De grootste afwezigen:
Frimpong
De Vrij
De Ligt
Simons
Emegha

Frimpong is Koemans grootste blunder, want die kan in feite gewoon spelen. Emegha strikt bekeken ook en hij is een van de hele weinige aanvallers die we hebben die veel doelpunten maakt.
Emegha is gewoon niet fit genoeg.
pi_220898434
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
pi_220898442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
Op zich wel logisch. Wieffer heeft een erg sterk seizoen gedraaid als rechtsachter in de PL
pi_220898446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Max23 het volgende:

[..]
Op zich wel logisch. Wieffer heeft een erg sterk seizoen gedraaid als rechtsachter in de PL
Dat zou de keuze van Koemand dus verklaren om Frimpong niet mee te nemen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:57:30 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
Blijkbaar, maar die kan natuurlijk ook in zware wedstrijden als De Roon 2.0 fungeren. Goede speler.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:09:19 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898667
Wel een mooie kat naar Falentijn
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220898796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Blijkbaar, maar die kan natuurlijk ook in zware wedstrijden als De Roon 2.0 fungeren. Goede speler.
Wiefer (en de Roon eigenlijk ook) zijn prima logische spelers. Normaal gesproken beiden toch geen basisspelers.

Dat Frimpong wat blessures had is waar - maar als dat je argument is dan is het des te vreemder dat Depay erbij zit. Maar Depay kan toch ineens wat geks doen (al geldt hetzelfde weer voor Frimpong).

Grootste probleem is dat je qua aanvallers eigenlijk sinds Robben/Van Persie/Huntelaar niet meer erbij zijn gewoon heel veel matigheid hebt.

En toch was je vorig EK op een minuut of 4 na tot de finale gekomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Wiefer (en de Roon eigenlijk ook) zijn prima logische spelers. Normaal gesproken beiden toch geen basisspelers.

Dat Frimpong wat blessures had is waar - maar als dat je argument is dan is het des te vreemder dat Depay erbij zit. Maar Depay kan toch ineens wat geks doen (al geldt hetzelfde weer voor Frimpong).

Grootste probleem is dat je qua aanvallers eigenlijk sinds Robben/Van Persie/Huntelaar niet meer erbij zijn gewoon heel veel matigheid hebt.

En toch was je vorig EK op een minuut of 4 na tot de finale gekomen.
Wieffer prima TROLOLOLOLOLOLOL Frimpong is 500x beter dan heel dat kutje Wieffer.
pi_220898836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Maar er mag volgens mij nog wel gewisseld worden als blessures een ding zijn toch, tot aan de start van het toernooi :? Dus ik denk dat we een Frimpong of Maatsen nog niet af hoeven te schrijven
Frimpong wel, Maatsen en Geertruida zijn reserves
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220898837
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wieffer prima TROLOLOLOLOLOLOL Frimpong is 500x beter dan heel dat kutje Wieffer.
Je kan hem toch ook op andere posities kwijt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898843
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:30 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Je kan hem toch ook op andere posities kwijt?
Je kan Verbruggen ook als spits gebruiken. Gewoon.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:38:18 #118
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220898882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef Saekerhett het volgende:
Koeman ziet Wieffer dus als rechtsback achter Dumfries.
Nu moet Heilman nog zoiets verzinnen voor Benita.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220898915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Koeman houdt graag vast aan een bepaalde kliek, nu is het ook niet zo dat we helaas heel veel betere opties voorin hebben
Je had nog beter Bryan Linssen mee kunnen nemen...
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:41:24 #120
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220899449
Als je gvd een speler als Frimpong thuis laat dan heb je er toch bijzonder weinig van begrepen als bondscoach. Kwartfinales (hooguit!) eindstation met deze gezapige bende. Is het een team? nee, zijn het ego's? ja. Conclusie: :W :W
"Hoka Hey!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:43:24 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220899482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:43 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je had nog beter Bryan Linssen mee kunnen nemen...
Hahaha en die zuigt en treitert ons dan tot de halve finale :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:22:20 #122
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220899735
Koeman neemt alleen zijn holmaten mee, doet 'ie al jaren. Nog een week of 5 en dan lozen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:35:43 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220899794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Koeman neemt alleen zijn holmaten mee, doet 'ie al jaren. Nog een week of 5 en dan lozen.
Dit. Tunnelvisie.

Staat veel te weinig open voor iets anders/nieuws. Iemand als Flemming had allang een keer geprobeerd moeten worden bijvoorbeeld. 11 scoren bij Burnley is gewoon heel knap, gezien ze niet vaak in scoringspositie komen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220899929
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220900000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:04 schreef TLC het volgende:
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
Wel zo fijn in het hoogseizoen
pi_220900164
Til lijkt mij de meest ideale 26ste man.
pi_220900547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:04 schreef TLC het volgende:
Kees Smit kan gelukkig weer verder gaan met het verkopen van tuinmeubelen ^O^
Dat die uberhaupt bij de voorselectie zat was ook wel lachwekkend. Nog geen pot op niveau gespeeld bij AZ.
pi_220900846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til lijkt mij de meest ideale 26ste man.
Denk sowieso niet dat er heel vervelende gasten bij zitten die moeilijk gaan doen als ze niet spelen.

Ake, de Roon, Wieffer, van Hecke. Zijn allemaal wel goede gasten voor je groep denk ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:34:05 #129
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220902036
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
We hebben Weghorst dus JA.
Dick Nanninga was de Wout Weghorst van de jaren 70, maar mooi dat ie in de finale van 1978 scoorde voor Oranje.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:35:55 #130
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220902057
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:21 schreef mitt het volgende:

[..]
Denk sowieso niet dat er heel vervelende gasten bij zitten die moeilijk gaan doen als ze niet spelen.

Ake, de Roon, Wieffer, van Hecke. Zijn allemaal wel goede gasten voor je groep denk ik.
Bij Wieffer krijg ik nu opnieuw de kriebels
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:45:11 #131
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220902130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Dick Nanninga was de Wout Weghorst van de jaren 70, maar mooi dat ie in de finale van 1978 scoorde voor Oranje.
En nog een mooi doelpunt ook - het hele stadion viel stil!!!!!
"Hoka Hey!"
pi_220902173
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat die uberhaupt bij de voorselectie zat was ook wel lachwekkend. Nog geen pot op niveau gespeeld bij AZ.
60 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_220902212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
60 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als die 60 miljoen oplevert gaan ze in Alkmaar een jaar lang dronken door het leven.
pi_220905218
Toch wel lachwekkend dat er zo fel gereageerd wordt op 'negatieve' opmerking in media, bij journalisten.

Alsof iedereen maar moet roepen dat NL kampioen wordt.

Beetje realisme is niets mis mee, er is geen negatieve bui rondom de kansen. Het is gewoon realistisch.

NL heeft een ok team, niets meer niets minder.
Geen favoriet, geen kanshebber, hooguit een dark horse.
pi_220905322
De Roon en Weghorst kan gewoon niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:07:10 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220905389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
De Roon en Weghorst kan gewoon niet
Je kunt ook je vraagtekens plaatsen waarom spelers zoals Lang en Kluivert erbij zitten die continu geblesseerd zijn geweest. Depay natuurlijk idem.

En Frimpong wordt dan kennelijk om die reden niet meegenomen...
pi_220905520
Nee
pi_220906263
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 15:07:33 #139
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220906265
Is de paus islamiet?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_220906269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador o|O
Frimpong heeft vooral niks goed gedaan toch? Die beste jongen heeft het geweldig gedaan tegen Leverkusen, maar in Oranje nog geen minuut goed gespeeld of iets toegevoegd. Dumfries is gewoon 3 klassen beter.
pi_220906510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Frimpong heeft vooral niks goed gedaan toch? Die beste jongen heeft het geweldig gedaan tegen Leverkusen, maar in Oranje nog geen minuut goed gespeeld of iets toegevoegd. Dumfries is gewoon 3 klassen beter.
Hij heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, o.a. tegen Spanje en voorbereiding ek deed ie het ook goed
pi_220906562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar heeft Frimpong iets verkeerds gedaan in de wedstrijd tegen Ecuador o|O
Hij raakte geblesseerd toen hij inviel, daar doelen ze volgens mij op
pi_220907000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:47 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Hij heeft wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, o.a. tegen Spanje en voorbereiding ek deed ie het ook goed
Ach welnee, hooguit 'prima'. Iedereen viel toen over elkaar omdat Dumfries zogenaamd niet kon voetballen en Frimpong hem wel even uit de basis zou spelen. Nou, Dumfries blaast Frimpong op werkelijke alle fronten uit het water.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:21:03 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918254
Cowman in april:

Depay moet superfit zijn anders is het geen meerwaarde.

Bekijk deze YouTube-video

Cowman in mei:

Depay is ook op de bank een meerwaarde.

https://www.voetbalprimeu(...)rde-van-memphis.html

:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220918270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Cowman in april:

Depay moet superfit zijn anders is het geen meerwaarde.

Bekijk deze YouTube-video

Cowman in mei:

Depay is ook op de bank een meerwaarde.

https://www.voetbalprimeu(...)rde-van-memphis.html

:')
"Anders is hij niet de meerwaarde die hij zou moete zijn."

Toch wat anders dan hij is dan geen meerwaarde.

Stukje context beste TweedeKlum. Niet altijd zo chargeren.
pi_220918276
Bovendien is die kritiek op Depay allemaal ook zwaar overdreven. Het is nog altijd een veel logischere keuze dan dat ze Weghorst meenemen. Memphis kan er ook vrij weinig aan doen dat hij de beste is in onze ongekende Nederlandse spitsencrisis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:39:39 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918382
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
"Anders is hij niet de meerwaarde die hij zou moete zijn."

Toch wat anders dan hij is dan geen meerwaarde.

Stukje context beste TweedeKlum. Niet altijd zo chargeren.
Het is compleet het tegenovergestelde. :W

Cowman raaskalt maar dat is standaard.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220918393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is compleet het tegenovergestelde. :W

Cowman raaskalt maar dat is standaard.
Dat is het niet, maar prima.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:48:56 #149
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220918867
Waar is dat precies op gebaseerd dat Depay nog steeds de beste zou zijn voorin.

Misschien in 2022 nog maar de man is tegenwoordig vooral geblesseerd en speelt ergens onderin een lollercompetitie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:08:15 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220919003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bovendien is die kritiek op Depay allemaal ook zwaar overdreven. Het is nog altijd een veel logischere keuze dan dat ze Weghorst meenemen. Memphis kan er ook vrij weinig aan doen dat hij de beste is in onze ongekende Nederlandse spitsencrisis.
En wat maakt hem zo goed?
Het feit dat hij bij een degradatiekandidaat speelt? Het feit dat hij altijd geblesseerd is? Geen ritme? Niet scoren?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:10:36 #151
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220919010
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
En wat maakt hem zo goed?
Het feit dat hij bij een degradatiekandidaat speelt? Het feit dat hij altijd geblesseerd is? Geen ritme? Niet scoren?
Gelukkig hebben we 3 andere spitsen die in de top spelen, altijd fit zijn en de doelpunten aaneenrijgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220919116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
En wat maakt hem zo goed?
Het feit dat hij bij een degradatiekandidaat speelt? Het feit dat hij altijd geblesseerd is? Geen ritme? Niet scoren?
Depay ansich is helemaal niet goed, maar jarenlang wel gewoon de beste keuze geweest en zeker ook zijn steentje bijgedragen heeft. Het is dat Malen nu presteert, van wie je nog in discussie kan gaan of het wel een spits is. Maar verder was het jarenlang meer dan terecht dat Depay die positie ingevuld heeft in die ongekende armoede die wij nu in NL kennen qua spitsen.

5-3-2 met Gakpo en Malen voorin zou altijd de beste formule zijn met deze selectie.
pi_220919129
En ook gewoon meer terecht dat hij er bij zit. Zo'n Weghorst, daar zouden we witheet over moeten worden dat die erbij zit.

En dat zegt tegelijkertijd alweer meer dan genoeg.
  zondag 31 mei 2026 @ 07:02:35 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220926272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we 3 andere spitsen die in de top spelen, altijd fit zijn en de doelpunten aaneenrijgen.
1 die op een acceptabel niveau speelt en wel ritme heeft is voldoende.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 31 mei 2026 @ 07:14:33 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220926282
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ook gewoon meer terecht dat hij er bij zit. Zo'n Weghorst, daar zouden we witheet over moeten worden dat die erbij zit.

En dat zegt tegelijkertijd alweer meer dan genoeg.
Op basis waarvan? Iets wat hij 4 jaar geleden heeft laten zien?

Ach, ik kan me hier druk gaan zitten maken om een Depay. Ik ga toch geen wedstrijd van Oranje zien, dus het boeit me ook eigenlijk niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 31 mei 2026 @ 08:52:45 #156
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220926933
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Depay ansich is helemaal niet goed, maar jarenlang wel gewoon de beste keuze geweest en zeker ook zijn steentje bijgedragen heeft. Het is dat Malen nu presteert, van wie je nog in discussie kan gaan of het wel een spits is. Maar verder was het jarenlang meer dan terecht dat Depay die positie ingevuld heeft in die ongekende armoede die wij nu in NL kennen qua spitsen.

5-3-2 met Gakpo en Malen voorin zou altijd de beste formule zijn met deze selectie.
Je moet sowieso gaan spelen op omschakeling en spelhervattingen, spel proberen te maken met deze selectie gaat echt niks worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')