In dat geval gewoon hulde aan die jongeren, ik hoop dat ze flink wat botten gebroken hebben!quote:Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben niet verbaasd.
De Lijn controleurs zijn echte nsb'ers. Dit heb ik zelf als tiener gezien.
En dan kom je op een dag jongeren tegen die niet onder de indruk zijn...
Ik vraag me al tijden af in hoeverre jij nou een troll bent.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben niet verbaasd.
De Lijn controleurs zijn echte nsb'ers. Dit heb ik zelf als tiener gezien.
En dan kom je op een dag jongeren tegen die niet onder de indruk zijn...
Eigenlijk is de beheerder omgekeerd racistisch. Wij moeten een flink poepie ruiken en de nieuwkomer komt overal mee weg. Niet zoveel mis met taakstraf, maar ook dat zou wel wat proportioneler mogen.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Hetekip het volgende:
Brussel is ruk, het is dat ik er heen moet, maar het liefst ben ik zo snel mogelijk weer weg! Wat een rattenhol.
Als je wil zien wat immigratie met een stad doet, is Brussel het schoolvoorbeeld, politici zouden daar eens moeten gaan wonen, en kijken of ze nog fan zijn van immigratie.
Verder moet je dit soort criminelen gewoon keihard aanpakken. Die moet je laten kiezen, of we hakken je handen af en je mag hier blijven wonen. Of je flikkert op uit Europa en we laten je handen eraan. Dan laat je ze tenminste de keuze. Dit soort gasten voelen zich onaantastbaar omdat ze altijd er van af komen met een foei en een taakstraf.
Akkoord/quote:Op maandag 25 mei 2026 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eigenlijk is de beheerder omgekeerd racistisch. Wij moeten een flink poepie ruiken en de nieuwkomer komt overal mee weg. Niet zoveel mis met taakstraf, maar ook dat zou wel wat proportioneler mogen.
Niet te veel vragen stellen jij, mafkees.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af in hoeverre jij nou een troll bent.
Maakt binnenkort toch niks meer uit.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Brusselse jongeren "
De term die de Belgische linkse VRT en VTM gebruiken als er iets is wat Allochtone jongeren hebben uitgespookt
ik ben dat zo zat. Zeg het gewoon dat het Allochtone jongeren zijn . We weten toch dat het allochtone jongeren zin
Maar als een blanke iets uitspookt zouden ze hem in de artikel durven omschrijven ( Blanke jongen van 16 heeft dit/dat/zo gedaan....)
https://www.vrt.be/vrtnws(...)am-agressie-de-haan/
Lees dat artiel zelfs de VRT gebruikt zelfs "jongeren" niet meer. Ze noemen het "Verschillende reizigers"
Kom zeg Linkse woke nieuwsdienst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |