abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:26:52 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220886169
"Brusselse jongeren "

De term die de Belgische linkse VRT en VTM gebruiken als er iets is wat Allochtone jongeren hebben uitgespookt

ik ben dat zo zat :'). Zeg het gewoon dat het Allochtone jongeren zijn . We weten toch dat het allochtone jongeren zin

Maar als een blanke iets uitspookt zouden ze hem in de artikel durven omschrijven ( Blanke jongen van 16 heeft dit/dat/zo gedaan....)

https://www.vrt.be/vrtnws(...)am-agressie-de-haan/

Lees dat artiel zelfs de VRT gebruikt zelfs "jongeren" niet meer. Ze noemen het "Verschillende reizigers"

Kom zeg Linkse woke nieuwsdienst
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 25 mei 2026 @ 16:28:28 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220886182
Ze wonen nu in Brussel toch? Dan is Brusselse jongeren prima.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:36:08 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220886229
Vermelden ze het serieus wel als hij/zij blank is? :') dan vind ik het wel een terechte klacht ja. Indien ze altijd van jongeren spreken, vind ik de klacht onterecht.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220886238
Ben je al buiten geweest vandaag?
pi_220886416
Ik ben niet verbaasd.

De Lijn controleurs zijn echte nsb'ers. Dit heb ik zelf als tiener gezien.

En dan kom je op een dag jongeren tegen die niet onder de indruk zijn...
  maandag 25 mei 2026 @ 17:19:07 #6
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220886453
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben niet verbaasd.

De Lijn controleurs zijn echte nsb'ers. Dit heb ik zelf als tiener gezien.

En dan kom je op een dag jongeren tegen die niet onder de indruk zijn...
In dat geval gewoon hulde aan die jongeren, ik hoop dat ze flink wat botten gebroken hebben!
pindazakje
  maandag 25 mei 2026 @ 17:26:40 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220886487
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben niet verbaasd.

De Lijn controleurs zijn echte nsb'ers. Dit heb ik zelf als tiener gezien.

En dan kom je op een dag jongeren tegen die niet onder de indruk zijn...
Ik vraag me al tijden af in hoeverre jij nou een troll bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220886848
Ow ik las ergens dat die controleurs net NSB'ers zijn dus dan is het logisch _O_

Je moet wel gek zijn om nog op dat soort plekken te werken.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:27:56 #9
511221 Hetekip
Depressief
pi_220886861
Brussel is ruk, het is dat ik er heen moet, maar het liefst ben ik zo snel mogelijk weer weg! Wat een rattenhol.

Als je wil zien wat immigratie met een stad doet, is Brussel het schoolvoorbeeld, politici zouden daar eens moeten gaan wonen, en kijken of ze nog fan zijn van immigratie.

Verder moet je dit soort criminelen gewoon keihard aanpakken. Die moet je laten kiezen, of we hakken je handen af en je mag hier blijven wonen. Of je flikkert op uit Europa en we laten je handen eraan. Dan laat je ze tenminste de keuze. Dit soort gasten voelen zich onaantastbaar omdat ze altijd er van af komen met een foei en een taakstraf.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 18:32:15 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220886882
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Hetekip het volgende:
Brussel is ruk, het is dat ik er heen moet, maar het liefst ben ik zo snel mogelijk weer weg! Wat een rattenhol.

Als je wil zien wat immigratie met een stad doet, is Brussel het schoolvoorbeeld, politici zouden daar eens moeten gaan wonen, en kijken of ze nog fan zijn van immigratie.

Verder moet je dit soort criminelen gewoon keihard aanpakken. Die moet je laten kiezen, of we hakken je handen af en je mag hier blijven wonen. Of je flikkert op uit Europa en we laten je handen eraan. Dan laat je ze tenminste de keuze. Dit soort gasten voelen zich onaantastbaar omdat ze altijd er van af komen met een foei en een taakstraf.
Eigenlijk is de beheerder omgekeerd racistisch. Wij moeten een flink poepie ruiken en de nieuwkomer komt overal mee weg. Niet zoveel mis met taakstraf, maar ook dat zou wel wat proportioneler mogen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:39:53 #11
511221 Hetekip
Depressief
pi_220886931
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Eigenlijk is de beheerder omgekeerd racistisch. Wij moeten een flink poepie ruiken en de nieuwkomer komt overal mee weg. Niet zoveel mis met taakstraf, maar ook dat zou wel wat proportioneler mogen.
Akkoord/
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220887099
Alsof er nog Brusselse blanke jongeren bestaan :')

Brussel is de hoofdstad van lichtgetintië.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  maandag 25 mei 2026 @ 19:09:05 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220887142
Dat riep ik 7 jaar geleden al.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:06:35 #14
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220887562
Brussel :')

De Apenheul van Europa.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 20:36:33 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887783
Is discriminatie om onderscheid te maken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 21:10:18 #16
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_220887977
In Brussel beklad dat tuig vaak zelfs het standbeeld van Leopold de 2de.
The more debt, the better
pi_220888382
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik vraag me al tijden af in hoeverre jij nou een troll bent.
Niet te veel vragen stellen jij, mafkees. :D
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:48:59 #18
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220894141
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Brusselse jongeren "

De term die de Belgische linkse VRT en VTM gebruiken als er iets is wat Allochtone jongeren hebben uitgespookt

ik ben dat zo zat :'). Zeg het gewoon dat het Allochtone jongeren zijn . We weten toch dat het allochtone jongeren zin

Maar als een blanke iets uitspookt zouden ze hem in de artikel durven omschrijven ( Blanke jongen van 16 heeft dit/dat/zo gedaan....)

https://www.vrt.be/vrtnws(...)am-agressie-de-haan/

Lees dat artiel zelfs de VRT gebruikt zelfs "jongeren" niet meer. Ze noemen het "Verschillende reizigers"

Kom zeg Linkse woke nieuwsdienst
Maakt binnenkort toch niks meer uit.
Dan zijn we een minderheid in eigen land.
Dan zijn de meeste jongeren allochtoon en alle blanken oud en grijs.
pi_220916724
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Hetekip het volgende:
Brussel is ruk, het is dat ik er heen moet, maar het liefst ben ik zo snel mogelijk weer weg! Wat een rattenhol.

Als je wil zien wat immigratie met een stad doet, is Brussel het schoolvoorbeeld, politici zouden daar eens moeten gaan wonen, en kijken of ze nog fan zijn van immigratie.

Verder moet je dit soort criminelen gewoon keihard aanpakken. Die moet je laten kiezen, of we hakken je handen af en je mag hier blijven wonen. Of je flikkert op uit Europa en we laten je handen eraan. Dan laat je ze tenminste de keuze. Dit soort gasten voelen zich onaantastbaar omdat ze altijd er van af komen met een foei en een taakstraf.
Brussel _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dat is op zichzelf een klachtwaardig toppa. Toen ik voor het eerst in België was werd ik gegroet met een asielzoeker die op een agressieve manier om geld vroeg. Daarnaast stonk de stad naar pauper en was alles vies en vuil, ook had je allemaal daklozen die gewoon in de metrostations slapen of op de grond buiten.

Ook was ik een keer bij luchthaven Zaventem voor een vlucht (wat weer op zichzelf een klachtwaardig topic is), en die plek was echt stoffig en oud. De kraanwater smaakte naar schijt en ik zag een legioen van moslima's wachten voor een vlucht.

Wat was dat een mooie ervaring zeg ^O^ ik ga nooit meer naar dat pauperland en het was een grote vergissing om België onafhankelijk te maken, want nu heb je een inferieur en slecht onderhouden land :')
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:51:05 #20
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220916759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Brussel _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dat is op zichzelf een klachtwaardig toppa. Toen ik voor het eerst in België was werd ik gegroet met een asielzoeker die op een agressieve manier om geld vroeg. Daarnaast stonk de stad naar pauper en was alles vies en vuil, ook had je allemaal daklozen die gewoon in de metrostations slapen of op de grond buiten.

Ook was ik een keer bij luchthaven Zaventem voor een vlucht (wat weer op zichzelf een klachtwaardig topic is), en die plek was echt stoffig en oud. De kraanwater smaakte naar schijt en ik zag een legioen van moslima's wachten voor een vlucht.

Wat was dat een mooie ervaring zeg ^O^ ik ga nooit meer naar dat pauperland en het was een grote vergissing om België onafhankelijk te maken, want nu heb je een inferieur en slecht onderhouden land :')
Niet zozeer mee akkoord. Je moet weten waar je moet zijn in België
Wil je gerust een rondleiding geven
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220922175
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Niet zozeer mee akkoord. Je moet weten waar je moet zijn in België
Wil je gerust een rondleiding geven
Ik betaal je 100 euro als je mijn mening over België kan veranderen.
pi_220922673
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:20 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ik betaal je 100 euro als je mijn mening over België kan veranderen.
Gent is wel leuk hoor, of Brugge. Ardennen ook. Je moet gewoon wegblijven bij plekken als Brussel en Luik.
  zondag 31 mei 2026 @ 07:21:49 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220926299
https://www.vrt.be/vrtnws(...)trijk-minderjarigen/

Die jongeren toch ook altijd weer.
30 uur taakstraf voor 3x groepsverkrachting. Misschien moet men het eens een keer gaan zoeken in het naar de bodem van de zee sturen van die activistische kankerrechters. Misschien dat er dan eens wat gaat veranderen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 31 mei 2026 @ 10:03:21 #24
511221 Hetekip
Depressief
pi_220927440
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)trijk-minderjarigen/

Die jongeren toch ook altijd weer.
30 uur taakstraf voor 3x groepsverkrachting. Misschien moet men het eens een keer gaan zoeken in het naar de bodem van de zee sturen van die activistische kankerrechters. Misschien dat er dan eens wat gaat veranderen.
Ja die rechters moet je eigenlijk eens laten zien wat straffen is. Wat een achterlijk land is dit. Allemaal chemisch castreren die 'jongeren' dan zijn ze tenminste ooit meer seksueel actief.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220929979
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Gent is wel leuk hoor, of Brugge. Ardennen ook. Je moet gewoon wegblijven bij plekken als Brussel en Luik.
Gent is wel leuk met jouw zusje.

Het enige positieve was reizen met de NMBS. Wat is de NS een pauperbedrijf geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')