Dat is per persoon toch? TOCH!?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Minstens dit hebben we nodig
[ afbeelding ]
Vertel?quote:
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel benquote:Op maandag 25 mei 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolkt
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen
Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen. Plus vaak heb ik een kat al krabben aan de deur, als ik zo wakker word in de nacht moet ik er niet aan denken een bolk te plaatsenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan om te bolken, én of je uitslaaptquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |