Lang niet gezien.quote:
Dan ben ik er niet meer.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:38 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ben er wel hoor af en toe,vaak wat laat net voor het slapen even kijken op fok
Ga je wel van huilen, ja!quote:Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas
Zonder de Paniekzaaiersquote:Op maandag 25 mei 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je wel van huilen, ja!
Bekijk deze YouTube-video
Da's ook waarquote:Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denkenquote:
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners!quote:
Ow van die over the top gestyleerde posters!quote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |