abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220974101
Het hele weekend rijden beide Audi's in de top 10, tot ik voor 4x Audi kies ...
pi_220982197
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het hele weekend rijden beide Audi's in de top 10, tot ik voor 4x Audi kies ...
_O- Ik had slechts 3x Audi. Ik had heel mooi kunnen scoren met Gasly. -O- VCARB vanuit het niets opeens plek 5 en 6. :o Alonso een punt. Russell huilen. Iedereen een penalty. Het was een mooie chaos.
pi_220982311
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef Recce het volgende:

[..]
_O- Ik had slechts 3x Audi. Ik had heel mooi kunnen scoren met Gasly. -O- VCARB vanuit het niets opeens plek 5 en 6. :o Alonso een punt. Russell huilen. Iedereen een penalty. Het was een mooie chaos.
Ja, Gasly en 3x Audi had ik ook eerst in gedachten.

Het was een puinhoop. Crofty en Brundle misten van alles, de regie ook en ik zag vaak foute titels in beeld. Ik begreep ook niet waarom de opwarmronde van de herstart achter de safetycar plaatsvond.
pi_220982379
quote:
11s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Het was een puinhoop. Crofty en Brundle misten van alles, de regie ook en ik zag vaak foute titels in beeld. Ik begreep ook niet waarom de opwarmronde van de herstart achter de safetycar plaatsvond.
Ik keek F1TV. Daar misten ze niet zo heel veel. Volgens mij is de opwarmronde altijd achter de safetycar bij een herstart? Of alleen als ze nog niet weten of het een standing start wordt? Ik weet het niet. Misschien wilden ze dat stuk asfalt nog even testen door er met het veld overheen te rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Recce op 07-06-2026 21:54:11 ]
pi_220982448
Zonder safetycars was trouwens alleen de top 3 in dezelfde ronde geëindigd, 5 auto's op een ronde en de rest van het veld op twee rondes of meer. Dat patroon tekent zich steeds duidelijker af en dat lijkt me niet een goede ontwikkeling.
pi_220982461
quote:
4s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zonder safetycars was trouwens alleen de top 3 in dezelfde ronde geëindigd, 5 auto's op een ronde en de rest van het veld op twee rondes of meer. Dat patroon tekent zich steeds duidelijker af en dat lijkt me niet een goede ontwikkeling.
Ja, dat is wel extreem. Volgens mij werden er al in de 12e lap mensen op een ronde gezet. Antonelli was ook wel echt heel snel.
pi_220982473
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:56 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja, dat is wel extreem. Volgens mij werden er al in de 12e lap mensen op een ronde gezet. Antonelli was ook wel echt heel snel.
Gasly kreeg in het restant van de race nog iets van 24 seconden aan zijn broek 8)7
pi_220982502
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Gasly kreeg in het restant van de race nog iets van 24 seconden aan zijn broek 8)7
In 8 rondjes of zo?
pi_220982549
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:04 schreef Recce het volgende:

[..]
In 8 rondjes of zo?
Zoiets ja.
pi_220993583
Denk je dat je dit seizoen nog een keer gaat winnen van me? :7 Of wordt het een complete vernedering?
pi_220995165
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:22 schreef Recce het volgende:
Denk je dat je dit seizoen nog een keer gaat winnen van me? :7 Of wordt het een complete vernedering?
Vanaf nu ga ik m'n best doen, ik heb je nu genoeg voorsprong gegeven :7
pi_220995213
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Vanaf nu ga ik m'n best doen, ik heb je nu genoeg voorsprong gegeven :7
Ja ja, volgens mij heb je straks dezelfde therapeut nodig als Leclerc. :+
pi_220999122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:50 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja ja, volgens mij heb je straks dezelfde therapeut nodig als Leclerc. :+
Ferrari had mij net zo goed een contract kunnen aanbieden. Met mij winnen ze, net als met Leclerc, ook het kampioenschap niet.
pi_221003105
quote:
4s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:55 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Ferrari had mij net zo goed een contract kunnen aanbieden. Met mij winnen ze, net als met Leclerc, ook het kampioenschap niet.
Had gekund, maar jij had dat wel afgewezen toch?
pi_221004980
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:06 schreef Recce het volgende:

[..]
Had gekund, maar jij had dat wel afgewezen toch?
Nee, waarom zou ik? Ik hoef niet zo nodig kampioen te worden.
pi_221006111
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Nee, waarom zou ik? Ik hoef niet zo nodig kampioen te worden.
Het lijkt me niet goed voor je psychische gezondheid. Ze vinden wel een manier die te ondermijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')