abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220884008
Gister met dat lekkere weer op het strand gelegen.

Allleeeen maar oude mensen met hun campers.
Wilde ik savonds naar een fuif/barretje toe gaan.

Alleen maar mensen van een leeftijd van 30/50.

Waar zijn ze?? Waar hangen ze uit? Mijn jeugd bestond uit naar het strand gaan en uitgaan.

Is al het leuke weg?
pi_220884115
Huidkanker brouwen op het strand...Ik vind het onbegrijpelijk.
Ik was gisteren in het cafe, waar andere jongeren ook waren, binnen of onder de parasol om de zon te mijden. Ouderen vooral in de zon...

Gen Z snapt het belang van uit de zon blijven wat meer denk ik.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220884248
2026 Nederlandse jongeren bij 30 graden:

pi_220884500
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef DrDentz het volgende:
2026 Nederlandse jongeren bij 30 graden:

[ afbeelding ]
Whahahaha
  maandag 25 mei 2026 @ 12:30:16 #5
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220884507
Thuis achter de pc op de zolderkamer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 25 mei 2026 @ 12:45:23 #6
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220884558
Thuis, topless op een ligbed bij het zwembad.
pindazakje
pi_220884750
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
Huidkanker brouwen op het strand...Ik vind het onbegrijpelijk.
Ik was gisteren in het cafe, waar andere jongeren ook waren, binnen of onder de parasol om de zon te mijden. Ouderen vooral in de zon...

Gen Z snapt het belang van uit de zon blijven wat meer denk ik.
Denk je dat GenZ nog oud wil worden dan?
geen woning
studieschuld
Nederland is zn charmes kwijt.
  maandag 25 mei 2026 @ 13:07:22 #8
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220884787
Er waren er gister wel heel wat op de been in Utrecht.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220884798
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Er waren er gister wel heel wat op de been in Utrecht.
Bij dat kansloze protest voor jongeren die niets beters te doen hebben omdat ze toch niet verder kunnen komen in het leven?
  maandag 25 mei 2026 @ 13:11:47 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220884810
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef hoechst het volgende:

[..]
Bij dat kansloze protest voor jongeren die niets beters te doen hebben omdat ze toch niet verder kunnen komen in het leven?
Nee, gewoon lekker in zomerse kleding aan het sluimeren door de winkelstraten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220884821
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, gewoon lekker in zomerse kleding aan het sluimeren door de winkelstraten.
ook alleen maar gezinnetjes.
heeeel soms kom ik er een paar tegen.
  maandag 25 mei 2026 @ 13:36:54 #12
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220885037
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:14 schreef hoechst het volgende:

[..]
ook alleen maar gezinnetjes.
heeeel soms kom ik er een paar tegen.
Nee hoor, waren veel studentikoze types.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220885290
Ik denk dat ze thuis achter hun (spel)computer zitten
pi_220885311
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
sluimeren door de winkelstraten.
Waren ze aan het slaapwandelen? :+
pi_220885435
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef hoechst het volgende:
Gister met dat lekkere weer op het strand gelegen.

Allleeeen maar oude mensen met hun campers.
Wilde ik savonds naar een fuif/barretje toe gaan.

Alleen maar mensen van een leeftijd van 30/50.

Waar zijn ze?? Waar hangen ze uit? Mijn jeugd bestond uit naar het strand gaan en uitgaan.

Is al het leuke weg?
Tja. In mijn jeugdtijd hadden jongeren nog een paar broers en een paar zussen erbij. Gezinnen zijn gewoon kleiner geworden. Het leven een stuk duurder. Jongeren blijven vanaf nu thuis tot hun 40’ste in de hoop dat hun ouders daar worden opgebaard.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 25 mei 2026 @ 16:15:35 #16
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220886078
Hoe wil je op het strand komen, daar teleporteer je niet gratis naartoe.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220886322
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:15 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe wil je op het strand komen, daar teleporteer je niet gratis naartoe.
Ja oke, als je niet in Zeeland, Groningen of Friesland woont is dat een probleem.
pi_220887814
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef DrDentz het volgende:
2026 Nederlandse jongeren bij 30 graden:

[ afbeelding ]
'Nederlandse'
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220887842
twitter


Ze zijn wel op het strand

twitter


En verder is het ook elke avond feest aan boulevard
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220890664
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Tja. In mijn jeugdtijd hadden jongeren nog een paar broers en een paar zussen erbij. Gezinnen zijn gewoon kleiner geworden. Het leven een stuk duurder. Jongeren blijven vanaf nu thuis tot hun 40’ste in de hoop dat hun ouders daar worden opgebaard.
Hopelijk denken ze er in geval van een huurwoning tijdig aan om zich te laten registreren als medehuurder. Je moet aantoonbaar een bepaald aantal jaren samengewoond hebben met je ouders. Ik denk vanaf je 18e, want je kindertijd telt niet mee.
pi_220890687
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ze zijn wel op het strand

[ x ]

En verder is het ook elke avond feest aan boulevard
Ziet er gezellig uit. Ondertussen is er in Renesse ook geen discotheek meer.

De laatste discotheek in Renesse sluit haar deuren, wat duidt op een afname van het uitgaansgedrag onder jongeren en het verdwijnen van de uitgaanscultuur in de Zeeuwse badplaats. Dit markeert het einde van een tijdperk voor de gemeente die ooit bekend stond om haar levendige feestscene.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')