Whahahahaquote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef DrDentz het volgende:
2026 Nederlandse jongeren bij 30 graden:
[ afbeelding ]
Denk je dat GenZ nog oud wil worden dan?quote:Op maandag 25 mei 2026 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
Huidkanker brouwen op het strand...Ik vind het onbegrijpelijk.
Ik was gisteren in het cafe, waar andere jongeren ook waren, binnen of onder de parasol om de zon te mijden. Ouderen vooral in de zon...
Gen Z snapt het belang van uit de zon blijven wat meer denk ik.
Bij dat kansloze protest voor jongeren die niets beters te doen hebben omdat ze toch niet verder kunnen komen in het leven?quote:Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Er waren er gister wel heel wat op de been in Utrecht.
Nee, gewoon lekker in zomerse kleding aan het sluimeren door de winkelstraten.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Bij dat kansloze protest voor jongeren die niets beters te doen hebben omdat ze toch niet verder kunnen komen in het leven?
ook alleen maar gezinnetjes.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in zomerse kleding aan het sluimeren door de winkelstraten.
Nee hoor, waren veel studentikoze types.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:14 schreef hoechst het volgende:
[..]
ook alleen maar gezinnetjes.
heeeel soms kom ik er een paar tegen.
Tja. In mijn jeugdtijd hadden jongeren nog een paar broers en een paar zussen erbij. Gezinnen zijn gewoon kleiner geworden. Het leven een stuk duurder. Jongeren blijven vanaf nu thuis tot hun 40’ste in de hoop dat hun ouders daar worden opgebaard.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef hoechst het volgende:
Gister met dat lekkere weer op het strand gelegen.
Allleeeen maar oude mensen met hun campers.
Wilde ik savonds naar een fuif/barretje toe gaan.
Alleen maar mensen van een leeftijd van 30/50.
Waar zijn ze?? Waar hangen ze uit? Mijn jeugd bestond uit naar het strand gaan en uitgaan.
Is al het leuke weg?
Ja oke, als je niet in Zeeland, Groningen of Friesland woont is dat een probleem.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:15 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe wil je op het strand komen, daar teleporteer je niet gratis naartoe.
'Nederlandse'quote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef DrDentz het volgende:
2026 Nederlandse jongeren bij 30 graden:
[ afbeelding ]
Hopelijk denken ze er in geval van een huurwoning tijdig aan om zich te laten registreren als medehuurder. Je moet aantoonbaar een bepaald aantal jaren samengewoond hebben met je ouders. Ik denk vanaf je 18e, want je kindertijd telt niet mee.quote:Op maandag 25 mei 2026 14:30 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Tja. In mijn jeugdtijd hadden jongeren nog een paar broers en een paar zussen erbij. Gezinnen zijn gewoon kleiner geworden. Het leven een stuk duurder. Jongeren blijven vanaf nu thuis tot hun 40’ste in de hoop dat hun ouders daar worden opgebaard.
Ziet er gezellig uit. Ondertussen is er in Renesse ook geen discotheek meer.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ze zijn wel op het strand
[ x ]
En verder is het ook elke avond feest aan boulevard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |