abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 00:56:14 #1
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882418

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:56:38 #2
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882421
Toch is dat nummer veel beter :6
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 00:57:11 #4
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882424
Geloof je gelijk. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 00:57:25 #5
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220882425
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 00:57:55 #6
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882426
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had deze TT
Dat wist ik, prima TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:01:18 #8
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882432
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:01:55 #9
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220882433
Ik ga lekker sliepe, fijne nacht ALLEMAAL!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 01:03:23 #11
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882436
Droom over mooie bergtoppen
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 01:04:24 #12
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882437
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga lekker sliepe, fijne nacht ALLEMAAL!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:10:28 #14
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882445
oO<
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 01:18:38 #15
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882454
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:07 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Ook maar eens kijken of hij er nog staat.
Vast wel, goede nacht en tot de volgende.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882459
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 01:24:37 #17
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882460
Droge neus ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:25:07 #18
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882462
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
Droge neus ?
Educated guess?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 01:26:16 #19
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882463
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:25 schreef Homijn het volgende:

[..]
Educated guess?
Soort van. Is bijna elke nacht. :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882464
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
Droge neus ?
Yep
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 01:29:34 #21
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882466
Sterkte.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:30:47 #22
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882468
:+ rode neus
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220882470
Slaapwel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 01:33:00 #24
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882472
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:30 schreef Homijn het volgende:
:+ rode neus
Rudolf.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:33:50 #25
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882476
Blub :W
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 01:33:56 #26
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220882477
Ik kan wel iemand een rode neus geven
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 01:34:40 #27
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882479
Uhu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:38:47 #28
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882483
:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 01:39:13 #29
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882484
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slaapwel
Trusten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:39:28 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220882485
Rust
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:40:02 #31
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882486
Roest
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:45:09 #32
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882487
<O)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220882489
:O
♡♡♡♡
  maandag 25 mei 2026 @ 01:47:57 #34
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220882490
Zie ginds komt de strontboot :%
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 01:48:06 #35
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882491
Dame HC. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882492
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
Dame HC. *O*
Ff *O* O+
♡♡♡♡
pi_220882493
Hoe is het hier?
♡♡♡♡
  maandag 25 mei 2026 @ 01:49:43 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882494
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
Zie ginds komt de strontboot :%
Die bestaan dus echt. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 01:51:21 #39
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220882495
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die bestaan dus echt. :D
[ afbeelding ]
:D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220882496
Ok
♡♡♡♡
  maandag 25 mei 2026 @ 01:55:03 #41
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882498
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is het hier?
Best wel rustig en bij jou ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 02:08:27 #42
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882506
:B
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 02:13:30 #43
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220882507
Homijn heeft een puntenmijn ontdekt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 02:14:51 #44
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882508
Die is goed op dreef. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 02:25:18 #45
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882513
klopt
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 02:30:03 #46
120161 Monitor
Graag verwijderen
pi_220882515
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 02:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag verwijderen
pi_220882517
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 01:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Best wel rustig en bij jou ?
Niet rustig
Veel aan de hand -O-
♡♡♡♡
  maandag 25 mei 2026 @ 02:31:22 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882518
Mooi om te zien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882522
Ehh
♡♡♡♡
  maandag 25 mei 2026 @ 02:38:30 #50
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882524
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 02:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ehh
Die post sloeg op Homijn. Jij sterkte gewenst. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882525
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 02:38 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die post sloeg op Homijn. Jij sterkte gewenst. O+
Dacht al zoiets
Dankje, nodig
♡♡♡♡
  maandag 25 mei 2026 @ 02:46:34 #52
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882530
>:O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 03:00:16 #53
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882534
Ho maar weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 03:05:23 #54
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882536
* Homijn is het daar eigenlijk wel mee eens :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 03:09:23 #55
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882538
Dat is mooi. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 03:13:09 #56
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220882539
Zo platz 7 kann ik vergeten
  maandag 25 mei 2026 @ 03:13:26 #57
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882540
Stimmt :7
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 03:13:30 #58
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220882541
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 03:05 schreef Homijn het volgende:
* Homijn is het daar eigenlijk wel mee eens :Y
Je bent schuld
  maandag 25 mei 2026 @ 03:13:43 #59
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882542
*O* *O* *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 03:14:08 #60
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882543
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 03:19:24 #61
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220882545
* Homijn gaat nu net doen alsof hij gaat slapen :O :z :Z O-)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 03:26:17 #62
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882546
Nu al ? :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 25 mei 2026 @ 03:51:45 #63
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220882553
Ohokx
pi_220882555
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 03:53:37 #65
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882556
Goedemorgen Mario.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882560
f690ec4ae48044fc018bd264299a2a6e67efed7c.jpg?1779674369
Eigen kweek aardbeitjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 04:02:01 #67
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220882562
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 03:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen kweek aardbeitjes
Hallo dan. _O_ :9~
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220882564
Slaapwel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 04:47:50 #69
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882572
Bolk
Een actieve deelnemer.
  maandag 25 mei 2026 @ 04:53:07 #70
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220882573
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 03:53 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen Mario.
Hallo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 05:21:34 #71
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882582
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 05:23:09 #72
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220882583
Hku
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 05:23:42 #73
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882584
Hee mario :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882592
Fuck droge neus

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 05:54:31 #75
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882594
Hee mutske :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 06:47:34 #76
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882616
Dat zijn genoeg punten. :)
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 06:49:21 #77
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882618
hee gg :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 06:53:14 #78
388664 crew  Dotteke
pi_220882620
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 06:53:47 #79
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882621
Hee Dot :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 06:55:43 #80
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882623
Goedemorgen iedereen.

Koffie?

Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 06:56:14 #81
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882624
Lekker, en puntjes :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:05:16 #82
388664 crew  Dotteke
pi_220882633
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot :W
Hey UN :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:12:12 #83
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882638
Jyskebolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:13:40 #84
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882642
UN Bolk
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:14:03 #85
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882643
Ggbolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:15:11 #86
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882644
:o
Een actieve deelnemer.
  maandag 25 mei 2026 @ 07:18:02 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882647
Nog 1 dagje UN....

Dat Preston Palace, heeft dat ook een buitenzwembad? Want dat is wel tof natuurlijk, met het warme weer morgen.
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:19:04 #88
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882648
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog 1 dagje UN....

Dat Preston Palace, heeft dat ook een buitenzwembad? Want dat is wel tof natuurlijk, met het warme weer morgen.
Nee helaas niet. Maar wel airco binnen dus dat scheelt. En daar zijn de activiteiten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:22:00 #89
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882652
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:19 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Nee helaas niet. Maar wel airco binnen dus dat scheelt. En daar zijn de activiteiten
Maar geen bereik en geen WiFi. Dus niet bolken :P
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:24:05 #90
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882656
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Maar geen bereik en geen WiFi. Dus niet bolken :P
5G unlimited :Y
Maar ik kom echt wel zo nu en dan om het hoekje kijken. Ik hoop dat ik daar niet zo vroeg wakker ben. Ga nu al bewust later slapen, gister was het 23:15u, vandaag wil ik na 00:00 gaan slapen. Maar of het gaat werken..?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:27:54 #91
388664 crew  Dotteke
pi_220882662
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:24 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
5G unlimited :Y
Maar ik kom echt wel zo nu en dan om het hoekje kijken. Ik hoop dat ik daar niet zo vroeg wakker ben. Ga nu al bewust later slapen, gister was het 23:15u, vandaag wil ik na 00:00 gaan slapen. Maar of het gaat werken..?
En dan was je evengoed nog vroeg hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:29:36 #92
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882666
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En dan was je evengoed nog vroeg hier
Wel later dan anders, na 5 uur "pas", maar idd ook korter geslapen, slechts 5 uurtjes. Maar ga het slaapje overdag overslaan nu en lang door, in de hoop dat want wil daar na 6u wakker worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:30:02 #93
120161 Monitor
Graag verwijderen
pi_220882667
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 07:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag verwijderen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 07:31:16 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220882669


Tijd voor m'n tweede bak koffie gvd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 07:31:56 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882670
* gebrokenglas belt met Preston Palace

"Ja hallo? Er komt morgen een gast voor een paar dagen, die wil elke ochtend om 5 uur 's ochtends gewekt worden. Kunnen jullie dat regelen? Ja, super, bedankt!"
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:32:23 #96
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882672
Koffiebolk c_/
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:33:05 #97
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882674
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas belt met Preston Palace

"Ja hallo? Er komt morgen een gast voor een paar dagen, die wil elke ochtend om 5 uur 's ochtends gewekt worden. Kunnen jullie dat regelen? Ja, super, bedankt!"
Medewerkers zijn er pas om 7 uur, jammer joh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:33:50 #98
388664 crew  Dotteke
pi_220882676
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:29 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wel later dan anders, na 5 uur "pas", maar idd ook korter geslapen, slechts 5 uurtjes. Maar ga het slaapje overdag overslaan nu en lang door, in de hoop dat want wil daar na 6u wakker worden
Hoop dat het je lukt, je slaap ritme is altijd moeilijk aan te passen.
HOe sliep je de andere keren daar?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:34:20 #99
388664 crew  Dotteke
pi_220882677
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:31 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]

Tijd voor m'n tweede bak koffie gvd.
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:35:19 #100
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoop dat het je lukt, je slaap ritme is altijd moeilijk aan te passen.
HOe sliep je de andere keren daar?
Dan was ik er ook tussen 5 en 6 uit.. en toen was ik hier nog niet eens :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 07:37:54 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220882684
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/
Moin. :O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:39:07 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882687
Paroolbolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:39:49 #103
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882689
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Medewerkers zijn er pas om 7 uur, jammer joh :W
Is er geen 24 uurs receptie? :o


edit: ja, ik zie het
Een actieve deelnemer.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:43:27 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220882691
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dan was ik er ook tussen 5 en 6 uit.. en toen was ik hier nog niet eens :D
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:43:45 #105
388664 crew  Dotteke
pi_220882692
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:37 schreef DJMO het volgende:

[..]
Moin. :O
Nog moe, dan even terug gaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:44:19 #106
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882694
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?
Zou kunnen idd ja, oktober 2024
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:45:29 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220882696
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:44 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zou kunnen idd ja, oktober 2024
Volgens mij was je toen al wel hier.
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al poste
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 07:46:17 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882698
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderop :D
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:48:28 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882702
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderop :D
Gratis eten van 07:00 tot 01:00 vs fastfood waar ik al 30 euro voor kwijt ben voor een fatsoenlijke maal en na 2 uur weer honger heb.. neuh, ik pas
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:49:03 #110
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882703
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Volgens mij was je toen al wel hier.
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al poste
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ik
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 07:51:32 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882707
Koffie c_/
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:52:24 #112
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882708
Ja goeie! De winkel is toch pas 10u open
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 07:54:24 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220882711
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:49 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ik
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuur :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882716
530ef6dbbfa083daa8d656f52a0b47c67211504f.jpg?1779688731
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:02:44 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220882723
Hey Mutske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:10:48 #116
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882734
c_/
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:11:39 #117
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882735
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuur :D
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepakt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882738
Vandaag processie in Sint Lenaarts waar mijn zus woont

Redelijk geslapen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:14:22 #119
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882741
Hier ook wel redelijk. Eigenlijk te kort
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882743
Plus droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:16:20 #121
388664 crew  Dotteke
pi_220882748
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepakt
Hoeveel koffers neem je mee?
Hoe lang ga je eigenlijk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:17:45 #122
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882750
1 koffer en een rugzak. Ik kom donderdagavond thuis
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 08:19:17 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220882753
Schijt koffie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:22:17 #124
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882755
Nog maar een bakkie doen :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882758
Blub

Al 17 graden
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:25:14 #126
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882759
Ja gaat hard. Morgen de warmste dag en dan even wat koeler weer. Ook wel lekker nog met 23-24 graden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:29:17 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220882764
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
1 koffer en een rugzak. Ik kom donderdagavond thuis
2 nachtjes, moet je dan zoveel meenemen, 2 broeken, 4 shirts 4 onderbroeken 4 paar sokken en toiletartikelen, past dat niet in een koffert?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882765
Morgen nog 30 graden hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:29:35 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220882766
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ja gaat hard. Morgen de warmste dag en dan even wat koeler weer. Ook wel lekker nog met 23-24 graden
Dat is beter
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:30:54 #130
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882771
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
2 nachtjes, moet je dan zoveel meenemen, 2 broeken, 4 shirts 4 onderbroeken 4 paar sokken en toiletartikelen, past dat niet in een koffert?
Heb ook een badjas, badhanddoek, toiletspullen, en is een kleine koffer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:33:47 #131
388664 crew  Dotteke
pi_220882774
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen nog 30 graden hier
Hier 33
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:34:13 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220882777
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:30 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Heb ook een badjas, badhanddoek, toiletspullen, en is een kleine koffer
O ja zo badjas neem veel ruimte in altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:36:26 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882782
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja zo badjas neem veel ruimte in altijd
Ja daarom, en dan heb ik nog niet alles, er gaat ook nog eea aan drinken voor op de kamer mee
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:38:18 #134
388664 crew  Dotteke
pi_220882788
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:36 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja daarom, en dan heb ik nog niet alles, er gaat ook nog eea aan drinken voor op de kamer mee
Ao zo, is een goed plan, is een stuk goedkoper dan dat je het daar koopt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:39:38 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882789
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ao zo, is een goed plan, is een stuk goedkoper dan dat je het daar koopt
Daar hoef ik niks te kopen, is all in. Maar om ik dacht 1 uur gaat de bar dicht en wellicht ga ik nog een nachtje doorhalen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882790
Blub

Iemand gaat pissig zijn
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:41:07 #137
388664 crew  Dotteke
pi_220882795
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Daar hoef ik niks te kopen, is all in. Maar om ik dacht 1 uur gaat de bar dicht en wellicht ga ik nog een nachtje doorhalen.
O jee jij denkt als je een hele dag/avond je zelf heb lopen volgieten je na 1 uur nog even door wil gaan _O-
Wilde plannen UN _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:41:18 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220882797
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Iemand gaat pissig zijn
Wat heb je gedaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:43:24 #139
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882801
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jee jij denkt als je een hele dag/avond je zelf heb lopen volgieten je na 1 uur nog even door wil gaan _O-
Wilde plannen UN _O-
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaan :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 08:44:40 #140
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220882802
c_/
Een actieve deelnemer.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:45:44 #141
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882803
Nee dat gaat dan geen koffie worden :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:51:08 #142
388664 crew  Dotteke
pi_220882814
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ja nou ja, wellicht. Morgen wordt het warm en heb kamer met balkon. Dus kan best zijn dat we nog tot 3-4 uur door gaan :Y
Nou ik verheug mij op je verhalen als je terug bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 08:51:12 #143
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220882815
Ff poepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:52:17 #144
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882820
Ik zal ongetwijfeld met live updates komen ;)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 08:58:38 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220882843
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:54 schreef ToT het volgende:
Updatebolk
Hey ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882847
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Hey DoT :W
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:02:35 #148
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882855
Hee ToT :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882858
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:02 schreef _UserName_ het volgende:
Hee ToT :W
:W Joesert!
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:04:55 #150
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882863
How's life?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:05:38 #151
388664 crew  Dotteke
pi_220882865
relax
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:08:38 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882870
Ja, dat merk ik hier ook. Zit echt in de vakantiesfeer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882872
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je gedaan?
Iemand voorbij gestoken hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882889
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
relax
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
pi_220882894
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Knuffel aan je mini
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:19:12 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882927
Wel goed idee, tosti :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882964
Foutje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220882966
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:13 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Knuffel aan je mini
O+
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:29:23 #159
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882974
Bedankt!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:30:41 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220882979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Iemand voorbij gestoken hihi
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220882984
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voorbij gestoken?
Bedoel je hier iemand ingehaald?

Mooi taaltje dat Belgs
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:33:36 #162
388664 crew  Dotteke
pi_220883019
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier ook. Eergisteren was heftig met de Efteling, gisteren was Mini-ToT nog enorm onrustig en nu zit hij hier lekker naast me een tosti te knabbelen. :)
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:34:23 #163
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883036
Nog even en de gehele top 10 in de 1000 _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:35:08 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220883054
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wel goed idee, tosti :Y
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883055
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Werken die prikkels nog zo lang door.
Fijn dat hij nu weer lekker rustig is.
Vandaag wordt weer een mooie dat, ga je nog met hem zwemmen of zo
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
pi_220883080
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:00 #167
388664 crew  Dotteke
pi_220883104
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik heb wel wat ideetjes wat ik wil gaan doen met hem! :Y
Gezellig, vandaag is het nog wel te doen morgen wordt echt warm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:38:38 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220883107
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883108
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:39:08 #170
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mijn kleinzoon kwam gisteren even langs
Hai Oma ik heb honger. Ik heb je thuis niet gegeten (was het weekend bij zijn vader) Ja hoor maar ik heb honger. Mag ik een tosti maken. Ja hoor doe maar
Twee tosties, heeft de buik vol, zo nu ga ik even kijken of mama thuis is dag oma.
Keuken een rommel, brood op, weg Max
Een echt puber _O-
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:12 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220883113
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883118
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey smeltend nootje :W
Ik dacht dat je zo van de hitte hield
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:39:46 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220883121
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lol, ging ie bij zijn moeder nog een tosti scoren?
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883125
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je beter voor jezelf doen als je het zo heet hebt
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883127
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb gister in de tuin gewerkt van mijn ouders... daarna afgekoeld in bubbelbad.

Hier thuis ga ik dood, 25 graden nu binnen

Ik smelt
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
pi_220883129
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb voor de kat een minizwembad gehaald :P
:D !
pi_220883136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier was het net best nog fris in huis, ik kon niet echt comfortabel in me blote pens zitten. Met shirt is het prettiger.
Ergens tegen juli / augustus zal de airco waarschijnlijk voor het eerst aangaan.
Gelukkig

Aircogenot
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:41:44 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220883137
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik hou ervan met de juiste activiteiten :P

Nu is wel zwaar om thuis binnen te zijn met zulke omstandigheden zegmaar :P
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883143
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef ToT het volgende:

[..]
:D !
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:42:27 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220883145
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik wil naar het zwembad maar ga morgen ik vrees voor de pinksterdrukte :P

Prikkelgalore
O ja dat zit er wel in met dit weer dat het druk zal zijn
Naar een meertje/plas gaan of zo, lekker onder een boom gaan liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883148
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan ook naar buiten :P
Ik vind het binnen nog wel koeler dan buiten, was hier vanmorgen 20 gr binnen dat is best uit te houden
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 09:43:07 #182
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883152
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik niet gevraagd
En dan doet meneer er ook nog dubbel beleg op he kaas ham kaas _O-
Doe ik ook altijd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220883165
Mijn vriend is nu lekker ontbijt aan het halen 🥰
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:44:41 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220883179
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Klopt

Maar soms de auti kluizenaarsleven zo gaat dat hier 😅
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muziek en voila je waant in de verre landen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883208
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is vervelend, kan je het ook gezellig maken in je tuintje, zwembadje er bij, parssooltje een beetje hawaii muzien en voila je waant in de verre landen
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883235
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Met drie drijfbare speeltjes

Hij is gek op water echt heel schattig
@Nattekat
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:47:52 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220883252
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik heb een mini balkon (maximaal beplant) ik kan met mijn voeten in het kattenzwembadje. Komt goed :P jij ook verkoeling opzoeken vandaag?
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883302
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik blijf gewoon lekker binnen, vanmorgen even buiten gezeten was 15 graden
De boel dicht houden nnu aan de achterkant.
Lekker!
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883339
Met fiets naar processie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:55:18 #190
388664 crew  Dotteke
pi_220883369
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Lekker!
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883534
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja kan heel slecht meer tegen de warmte na de chemo
Mijn inwendige thermostaat is naar de galemiezen
Heb het altijd warm, maar dan kan ik meestal even buiten of voor een openraam gaan zitten.
Dat heeft geen zin met deze tempt _O-
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:10:44 #192
388664 crew  Dotteke
pi_220883564
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nee idd, lekker doen wat goed voor jou voelt
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220883588
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja daarom. Ik leefde vroeger buiten als het mooi weer was.
Buiten ontbijten, lunchen en warm eten met de kids.
Kwam alleen binnen als ik naar bed ging en moest koken of schoonmaken
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 25 mei 2026 @ 10:13:28 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883616
O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220883630
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Goedemorgen bourgondier
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220883634
Even in de ruststand

Rustig aan 🖖
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:40:32 #197
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883726
Bolk.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:42:51 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883739
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Goedemorgen bourgondier
Goodmorning old friend,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:09 #199
388664 crew  Dotteke
pi_220883757
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Binnenbuitenleef🥰 heerlijk
Ja dat was ooit, zit nu zelden meer buiten _O-
Vind daar ook niets aan in mijn eentje buiten zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:45:19 #200
388664 crew  Dotteke
pi_220883758
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
O+
Hey Mikey :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:46:19 #201
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883768
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 10:49:47 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883786
Deze bolk is ook prima te doen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:50:46 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220883789
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:46 schreef _UserName_ het volgende:
In de schaduw is het nog prima te doen zo
Ja hier aan de voorkant is het nog wel lekker. Achter hoef je niet meer te komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:55:30 #204
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883812
McBolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:57:17 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220883821
Koffiebolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 10:58:28 #206
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883825
Koffietijd is voorbij hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 10:59:55 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220883828
Ik heb geen vaste koffietijd, pak als ik zin heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:00:56 #208
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883833
Hier ook wel maar voor vandaag is het goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:01:53 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883838
Het is gedaan met de koffie tijd? :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:02:09 #210
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220883839
Voor mij wel :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:03:22 #211
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220883844
Mag ik dan zo meteen wel nog een bakkie pleur pakken?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:03:23 #212
388664 crew  Dotteke
pi_220883845
Waas vroeger ook, 10 uur koffie, 15 uur thee en tegen 20 uur weer koffie en dan aan de borrel _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:16:03 #213
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883922
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 25 mei 2026 @ 11:17:24 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220883931
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Mikey :*
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:20:31 #215
388664 crew  Dotteke
pi_220883965
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:22:52 #216
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220883982
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mikey gisteren gebeld met zijn situationship.
Het verhaal is nu dat zij er al een tijdje klaar mee was maar dat ik daar niet naar luisterde,

Heb dat maar geaccepteerd maar dat strookt niet helemaal met de waarheid elke keer als ik eruit wilde begon zij mij weer nachts bellen en te appen en beloofde beterschap. Kreeg gisteravond na dat gesprek ook een soort rust over mij van oke is goed zo.
Oei, borderlinetje.

Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor :{
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:30:19 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220884072
olleke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:30:41 #218
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220884079
DotBolk O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:33:19 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220884132
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:34:50 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884154
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goed dat die rust over je kwam Mikey. Vervelend dat het even duurde.
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen

. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat :+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:39:53 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220884176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ook wel logisch zou korte samenvatting geven,
Collega waar ik al langere tijd mee kon lezen en schrijven ondanks dat ik wat ouder was, was eind februari opeens wel heel erg into me, kon niet deden we toch begon leuk ik was sceptisch dacht zie wel hoelang het leuk blijft. Was veel seks wist niet dat ik dat nog zoveel kon voelde mij met momenten Robbie Williams. Toen kwamen de eerste ruzies en moest ik daarna elke keer initiatief nemen voor afspreken etc werd vaak last moment afgezegd maar vervolgens was het wel weer : ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik push je juist weg omdat je te dichtbij komt. ahfin die wist de juiste dingen te zeggen

. Ondertussen ook gekke dingen meegemaakt oa dat ik daar tot 2 uur in de nacht verbleef en er na mij nog een vriend in een Mercedes een “peukje” kwam doen (bleek later haar laatste ex voor mij) toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen want vertrouwen was lost, elke keer ruzie goedmaak seks daarna denken dat het beter werd om vervolgens weer in die zelfde push en pull dynamiek terecht te komen elke keer weer. Als ik had geweten dat het zo zou eindigen was ik er al veel eerder uitgestapt vrienden familie etc mij wel gewaarschuwd maar ik luister vaak te laat :+
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 11:42:29 #222
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884189
Elk verhaal heeft ook zo zijn positieve kanten :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 11:45:25 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884206
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jee, wat een verhaal. In het vervolg eerder luisteren nar je vrienden en familie. Maar ik snap als je een 'roze bril' op hebt je het vaak niet ziet, of zien wil. Want ergens ging er wel een lampje bij je branden
Ze heeft je om haar vinger gewonden en weer afgestoten. Maar een ding had je wel Robbie Wiliams een tijdje goede seks :D
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:52:55 #224
388664 crew  Dotteke
pi_220884323
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik wist wel toen ik eraan begon van die zoekt vooral aandacht deed vervolgens hard haar best om goed vriendinnetje te spelen. hield ze een paar weken vol was ik hooked en toen kwam de switch. Uiteindelijk was ik goed voor seks en voor het nachtelijke videobellen als er niemand anders kon.
Denk dat ze inmiddels nieuwe supply heeft.
Volgende keer goed opletten Mikey. Er moet ergens toch ook een lieve vrouw voor jou rondlopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:53:24 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884331
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:22 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Oei, borderlinetje.

Wel goede sex meestal maar uiteindelijk ga je er aan de mentale spelletjes aan onderdoor :{
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.

En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden. _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:03:33 #226
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220884381
Man man man
  maandag 25 mei 2026 @ 12:05:42 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884388
(8>
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 12:12:38 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220884419
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En dit vooral elke keer zeggen hoe belangrijk je bent maar vervolgens afspraken last moment afzeggen elke keer zat ik vervolgens alleen thuis opgefokt er geen snars van te begrijpen.

En ik maar denken dat we een speciale connectie hadden. _O-
Je had in ieder geval goede seks Mikey. :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220884433
Blub

Nu pizza kapsalon delen met mama
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 12:16:47 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884437
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je had in ieder geval goede seks Mikey. :D
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:24:00 #231
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884473
Vanmiddag lekker met de kleine in het zwembadje *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884475
Rustig hier
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:26:17 #233
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884492
Ja dat wel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 12:35:45 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884529
Is ook warm ga zo ook naar buiten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:39:25 #235
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884540
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook warm ga zo ook naar buiten.
468bd9667038a1640e9e9cec7a033a9e27460141.jpg?1779705551

Prima te doen zo :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rustig hier
Wij zijn net ff lekker buiten geweest, en straks gaat meneertje met water spelen! :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:43:36 #237
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884555
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884573
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
Dametje was gister ook helemaal in haar sas in het zwembadje. Zeis sowieso een waterratje
O+

Mini heeft hier toch geen zin meer om naar buiten te gaan. -O- Het is echt een huismus.
pi_220884597
_O- Direct toen ik op "invoeren" klikte, vroeg hij of we zo naar het dakterras konden gaan! :D
  maandag 25 mei 2026 @ 12:54:48 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220884631
Timing _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 12:55:32 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884643
Hehe, hij leest mee en wil je niet teleurstellen. Wat een baas _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220884645
fe76569b11bd87b2bf1dca942682ea1a326c319f.jpg?1779706536
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220884654
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220884673
quote:
Wie is daar weggelopen tegenover je? :P
  maandag 25 mei 2026 @ 12:58:32 #245
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220884676
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 12:58:53 #246
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220884682
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie is daar weggelopen tegenover je? :P
Die man in groene shirt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:01:03 #247
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884718
Hey!

Bolk terug :6
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:01:04 #248
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220884719
w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:01:58 #249
388664 crew  Dotteke
pi_220884733
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja tot de laatste keer toen lukte dat mentaal niet meer. Gevaar is wel dat ik daar nog een keer in ga lopen.
Ja ben ik ook wel bang voor. Meestal kom je er pas achter als het leed geschied is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:02:31 #250
388664 crew  Dotteke
pi_220884742
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook warm ga zo ook naar buiten.
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:05:04 #251
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884781
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zit in de auto oppffff was even naar intratuin. Daar ook al zo warm binnen.
In de auto of de intratuin?
Ja.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:07:58 #252
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220884793
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:11:34 #253
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884807
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb het koud, even de sjaal, muts en wanten uit de kast halen
Ja heb je goed
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:19:37 #254
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220884840
Tijd voor snert en warme chocomelk bij de open haard
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:24:09 #255
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884875
Muziekje, radler, zon, water, vakantie is prima te doen zo :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:27:40 #256
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220884921
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:29:52 #257
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220884934
*O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:48:32 #258
388664 crew  Dotteke
pi_220885130
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:05 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
In de auto of de intratuin?
Ja.
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:49:09 #259
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885131
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij intra tuin was benauwd in de auto heet en vooral toen Henk even bij de action naar binnen ging en ik in de auto bleef zitten
Beter airco dan ff laten draaien
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:49:32 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220885133
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Beter airco dan ff laten draaien
Die is kapoet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:50:59 #261
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885139
Auch..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 13:52:37 #262
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220885146
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die is kapoet
Gratis saunabezoek
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:54:56 #263
388664 crew  Dotteke
pi_220885153
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Gratis saunabezoek
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 13:56:53 #264
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885164
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIt nog na te zweten, zo maar even een douche pakken als het uitgezweet is.
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aan :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220885169
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten! :P

(Waterpistool versus fontein! :T )
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 13:59:17 #266
388664 crew  Dotteke
pi_220885170
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Geen koude douche nemen dan. Daardoor koelt het lichaam af en heb je het sneller warm. Beter een warme tot hete douche nemen zodat het lichaam na het douchen afkoelt. Heb je meer aan :s)
Komt goed, kruip er straks wel even onder door
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:02:51 #267
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885181
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten! :P

(Waterpistool versus fontein! :T )
Wie heeft er gewonnen?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220885185
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wie heeft er gewonnen?
De fontein; Mini heeft de aftocht geblazen, en die fontein bleef vrolijk doorspuiten! :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:04:43 #269
388664 crew  Dotteke
pi_220885191
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef ToT het volgende:
Zo, ff in het centrum geweest, Mini heeft water natgeschoten! :P

(Waterpistool versus fontein! :T )
En een lol zekers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885194
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En een lol zekers
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:06:08 #271
388664 crew  Dotteke
pi_220885199
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Wel wat ja, maar hij had al niet veel zin om er naar toe te gaan. Hij wilde liever binnen spelen.
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885209
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
OOk niets mis mee toch? Zolang ze spelen en niet achter de tv of game zitten
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.

Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen. :)
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:09:25 #273
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885220
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:03 schreef ToT het volgende:

[..]
De fontein; Mini heeft de aftocht geblazen, en die fontein bleef vrolijk doorspuiten! :P
Lol
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 14:09:33 #274
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220885221
Mooie TT
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:09:53 #275
388664 crew  Dotteke
pi_220885222
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Buiten spelen is wel gezonder, en in huis wordt hij steeds drukker. Stukjes van tekenfilms spelen zich steeds intenser af in zijn hoofdje.

Gelukkig is hij nu lekker aan het knutselen. :)
O dat is een vervelende bijkomstigheid. OOk als hij rustige filmpjes kijkt? Misschien iets minder laten kijken? Met dit warme weer is buiten spelen ook niet echt gezond hoor in die brandende zon.
Jammer dat je geen tuin hebt waar hij kan spelen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:10:08 #276
388664 crew  Dotteke
pi_220885223
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie TT
Hey Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:10:09 #277
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220885224
GarderenBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 25 mei 2026 @ 14:10:21 #278
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220885227
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie TT
O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220885249
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220885250
Blub

Weer thuis
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220885255
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie is daar weggelopen tegenover je? :P
Mama
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:16:40 #282
388664 crew  Dotteke
pi_220885260
welkom blub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:24:09 #283
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885324
:W
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220885337
Was weer gezellig

Moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 14:25:50 #285
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885354
Ciao! :W
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:27:23 #286
388664 crew  Dotteke
pi_220885382
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:24 schreef Bargehassus het volgende:
:W
Hey Barge
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao! :W
Bye Barge :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:28:31 #287
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885402
Hi Dottie! :W

De ciao was voor Pin. :)
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:29:57 #288
388664 crew  Dotteke
pi_220885427
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:28 schreef Bargehassus het volgende:
Hi Dottie! :W

De ciao was voor Pin. :)
O, ik dacht die komt en die gaat _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:30:02 #289
120161 Monitor
Graag verwijderen
pi_220885428
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag verwijderen
  maandag 25 mei 2026 @ 14:31:05 #290
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885446
Neuh.... :D
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:34:32 #291
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885497
Iolb
  maandag 25 mei 2026 @ 14:35:35 #292
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885506
Mario!! :W
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:36:19 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220885518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:34 schreef mario390 het volgende:
Iolb
Hey Mario :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 14:37:17 #294
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885532
Wie geht's in Karinthien?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:41:53 #295
388664 crew  Dotteke
pi_220885554
Geen sneeuw denk ik :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220885556
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ciao! :W
Nee processie was gezellig

Warm :6
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 14:43:20 #297
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885560
>:O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 14:43:29 #298
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885561
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:42 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee processie was gezellig

Warm :6
Oh... _O-

Maar leuk!

En ja, het is inderdaad warm...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  maandag 25 mei 2026 @ 14:45:24 #299
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885568
bolk
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 14:51:05 #300
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220885584
Homijntjuh! :W
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:52:06 #301
388664 crew  Dotteke
pi_220885590
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:45 schreef Homijn het volgende:
bolk
Hey Holkert :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')