Houdoequote:
Ik hoop dat Kimi er langs gaat en wint.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat de Benzen elkaar gaan raken
Da mag je nie zeggenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat de Benzen elkaar gaan raken
Nee toch, ik heb liever een race lang knokkenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat de Benzen elkaar gaan raken
*duimen draaitquote:
Max had niet zo'n snelle autoquote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Kimi doet me wel wat aan Max in zijn beginjaren denken, gewoon lekker aanvallen en alle kansen proberen te pakken
Gatjar?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Hadjar is wel een gapend gat zo
Hopelijk alléén voor Russellquote:
Ja al bijna gratis pitstops voor de top 6quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Hadjar is wel een gapend gat zo
Lekker hè.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Kimi doet me wel wat aan Max in zijn beginjaren denken, gewoon lekker aanvallen en alle kansen proberen te pakken
Eigen schuldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik betaal fucking 20e per maand en krijg dan 4min kutreclames, godver wat haat ik viaplay.
Viaplay Premium nemenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik betaal fucking 20e per maand en krijg dan 4min kutreclames, godver wat haat ik viaplay.
Gloryhole Red Bull?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Hadjar is wel een gapend gat zo
Dat niet, maar hij probeert in ieder geval te winnen ipv met de snelste auto netjes in rangorde voorop de rondjes uitrijdenquote:
Die rijden al ronden zo dicht achter elkaarquote:
Denk het nietquote:
quote:
Tot op heden lukt het.quote:
Stukje wezen grasmaaien.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
Gras gemaaidquote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
5s laten liggenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
Ging eraf turn 8.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
Zeldzaam foutje.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
NO!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi this is Toto, Take it easy we will discuss this after the race
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Straks bij de box van ANT 'per ongeluk' een bandje die er niet goed afgaat.
Gras gemaaid.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Even geleden al toch?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Het is zeldzaam, maar inderdaad een foutje gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Ja, bij bocht 4 volgens mij een zeldzaam foutjequote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Forza!!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Kimi speelt het te netjes omdat ome Toto geen ruzie wil met alle Britten van de wereld.
Er was een stuk gras dat nog gemaaid moest wordenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Heeft Lewis een foutje gemaakt? Gat naar Max is groter geworden.
Hele beroerde regie trouwens
Het was in pip zichtbaar toen Russell en Antonelli bij de hairpin waren, dus dan moet het het gras bij bocht 8 geweest zijn (tenzij replay).quote:Op zondag 24 mei 2026 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, bij bocht 4 volgens mij een zeldzaam foutje
Wedden van niet.quote:
oh ja, daarquote:Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was in pip zichtbaar toen Russell en Antonelli bij de hairpin waren, dus dan moet het het gras bij bocht 8 geweest zijn (tenzij replay).
Hier gaat iets mis.quote:
Max is de Kimi whisperer, Komt goedquote:Op zondag 24 mei 2026 22:44 schreef Evenstar het volgende:
Nou ze willen dus dat Kimi zich lekker gaat aanpassen ....
Ik vind het wel heel fijn dat nu Max (RB) het even niet goed doet er een andere coureur opstaat die het leuk maakt. Zonder Kimi zou dit echt zaaddodend zijn.quote:
3way battle.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
Nu Russell weer op kop rijdt komt Max weer dichterbij
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel fijn dat nu Max (RB) het even niet goed doet er een andere coureur opstaat die het leuk maakt. Zonder Kimi zou dit echt zaaddodend zijn.
Darth Toto.quote:
Al vijf keer verteldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef beantherio het volgende:
Heeft Hamilton een momentje gehad ofzo? Nadat ie steeds maar een klein verschil met Verstappen had is het nu ineens 5 seconden.
Nee hoor. Niks.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef beantherio het volgende:
Heeft Hamilton een momentje gehad ofzo? Nadat ie steeds maar een klein verschil met Verstappen had is het nu ineens 5 seconden.
Valt me ook op.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Die zachte banden gaan wel lang mee trouwens
Met dank ook aan de buitentemperatuur en dus asfalttemperatuur denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Die zachte banden gaan wel lang mee trouwens
Ja natuurlijk. Het zou niet goed zijn als hij hier onverschillig onder zou zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha George is boos, daar komt de ware aard.
Hij is al knettergekquote:Op zondag 24 mei 2026 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
Kimi gaat hem dit seizoen helemaal knetter gek maken![]()
![]()
Sjorsquote:
Hmm, ik vond het duel wel leuk. Nu gaat ANT uitlopen is wordt de race saai.quote:
RUS had hem moeten ruitenwissersproeienquote:Op zondag 24 mei 2026 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Kimi heeft hem gewoon gesloopt door te bumperkleven
Ik onthoud mij van commentaar omtrent de persoon Russelquote:Op zondag 24 mei 2026 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Komt omdat Russell niet netjes met zijn materiaal kan omgaan, gaat er te hard mee om, niet netjes, snapt niks van racen.
groetjes
Heb je een gifje dat 'ie die neksteun weggooit?quote:
Ja, Russell.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef butz0rs het volgende:
geen replay. was er een marmot bij betrokken?
Tijd voor een race ban.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef Rnie het volgende:
Mag dit wel George? Als voorzitter van de GPDA clubje zo gooien met spullen op de baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |