Ok, échte racefans danquote:
Je komt hier niet zo vaak he?quote:
Karma voor Gerrit de bosmarmot.quote:
Echt hoor. Russell hoort er niet voor te zitten na die fout, gewoon niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:26 schreef Zorro het volgende:
F1TV helemaal enthousiast over de playstation inhaalcties
Ze tetsen eraf!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:27 schreef Gremen het volgende:
Wordt eens tijd dat de twee merc elkaar een keer raken
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was niet te zien op voor mij beschikbare kanalen
Nope.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je komt hier niet zo vaak he?
quote:
Ja, maar ik zat er niet op te lettenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kunnen we nog een herhaling krijgen of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |