Dat heeft hij zeker, zie ook:quote:
Wat zijn dan die 'gepaste' oplossingen? Psychologische Zorg? Verslavingszorg? Marechaussee? Heropvoedingskampen (om je enigszins tegemoet te komen)quote:Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar los je niks mee op. Dan zitten ze in de bak. Wat daarna? Na hun straf weer zonder hulp buiten om hetzelfde te doen.
Zijn vaak mensen met psychische problemen en verslavingen. Of dakloze ongedocumenteerden die alleen in de criminaliteit nog kunnen overleven. Gepaste oplossingen lijkt me handiger.
Heropvoedingskampen zijn voor geradicaliseerden.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat zijn dan die 'gepaste' oplossingen? Psychologische Zorg? Verslavingszorg? Marechaussee? Heropvoedingskampen (om je enigszins tegemoet te komen)
Mag niet van de mensenrechten.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Hopeloos verloren"... Je kan ook gewoon je puinhoop opruimen als land.
Zorgen jullie nou maar dat op jullie stukje de veiligheid gewaarborgd blijft, anders nokken we lekker met deze hele exercitie.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag niet van de mensenrechten.
En wie zijn jullie om ons daarover aan te spreken? Wij zijn strenger dan jullie...
Nou ja, als ex spoorwegmederwerker kom ik vanwege veel vrije tijd ontzettend vaak in Brussel overdag en dan merk ik niets. Het kan zijn dat het mij nog niet eens meer opvalt en gewend ben aan al die zwevers etc etc. Maar werk je in die branche word het toch een ander verhaal. Dan word je er toch op een andere manier vaak mee geconfronteerd. Ook in Nederland.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik was er laatst en zag niks
Ook over het Bollendak Utrecht hoor je verhalen maar ik en anderen lopen er dagelijks en zien er niks gebeuren
Voor jou is dat irrelevant, omdat er geen cijfers over bestaan, maar niet voor de mensen die zien wat de testosteronbommen hebben gedaan en nog steeds doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig relevant. Zodra migranten in Nederland zijn, baren ze minder kinderen dan de autochtone bevolking.
Ik werd een keer heel boos aangesproken door een conductrice toen ik op het laatste moment nog de deur voor de trein de andere kant op probeerde te openen. Trein naar Amsterdam was uitgevallen en enige mogelijkheid om nog op tijd op werk te komen was die trein naar Utrecht pakken waar ik niet op was voorbereid. Nou joh, die kop die ze erop had zitten. Paar van die jochies nog die het helemaal geweldig vonden. Ik vond het terecht dat ze me aansprak, maar me sommeren om een halte eerder uit te stappen ging me te ver. Heb het er wel bij laten zitten verder, maar wat een trut was dat.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja, als ex spoorwegmederwerker kom ik vanwege veel vrije tijd ontzettend vaak in Brussel overdag en dan merk ik niets. Het kan zijn dat het mij nog niet eens meer opvalt en gewend ben aan al die zwevers etc etc. Maar werk je in die branche word het toch een ander verhaal. Dan word je er toch op een andere manier vaak mee geconfronteerd. Ook in Nederland.
Iedereen wil tegenwoordig maar streng zijn terwijl men effectief moet zijn, niet streng.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag niet van de mensenrechten.
En wie zijn jullie om ons daarover aan te spreken? Wij zijn strenger dan jullie...
Ik ben eens in de zoveel tijd in Brussel en ook in Antwerpen en het is elke keer weer een bizarre confrontatie met de werkelijkheid.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou ja, als ex spoorwegmederwerker kom ik vanwege veel vrije tijd ontzettend vaak in Brussel overdag en dan merk ik niets. Het kan zijn dat het mij nog niet eens meer opvalt en gewend ben aan al die zwevers etc etc. Maar werk je in die branche word het toch een ander verhaal. Dan word je er toch op een andere manier vaak mee geconfronteerd. Ook in Nederland.
of terug te laten dobberen.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:57 schreef nixxx het volgende:
We have nothing to lose... dat is ook alleen maar omdat we ons te beschaafd achten om dit soort lui te executeren..
Hoezo? Hij mag lekker doorrijden met een bon van 80 euro, houdt zijn geld in zijn zak en zal de boete vermoedelijk nooit gaan betalen. Dat de politie er niet bij wordt gehaald is hier het probleem.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Drugsgeld
Achter meneer P. zit een twintiger, die ook geen kaartje heeft. Hij heeft wel dikke rollen bankbiljetten in zijn zakken. En een ID-kaart. Ook hij krijgt een bon van 80 euro.
Dan ben je wel een hele domme smokkelaar.
Nogal een risico.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij mag lekker doorrijden met een bon van 80 euro, houdt zijn geld in zijn zak en zal de boete vermoedelijk nooit gaan betalen. Dat de politie er niet bij wordt gehaald is hier het probleem.
Blijkbaar nietquote:
Tot je daar ook tegen een mes aanloopt.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Brussel is best puik en best goedkoop.
Maar goed zelfs in de ghetto van Parijs noordwest voel ik mij op mijn gemak
kan de beste overkomenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:54 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Tot je daar ook tegen een mes aanloopt.
De mensenrechten houden hun het land uitschoppen tegen..quote:Op zondag 24 mei 2026 17:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iedereen wil tegenwoordig maar streng zijn terwijl men effectief moet zijn, niet streng.
België zal vast strenger zijn, maar zien wel embarmelijke resultaten. En nu lopen onze arbeiders ook gevaar door dat beleid.
En van de mensenrechten mag je dakloosheid, verslaving en criminaliteit echt wel aanpakken.
Dat heeft weinig te maken met mensenrechten. Mensen mogen gewoon uitgezet worden. De vraag is waarnaartoe?quote:Op zondag 24 mei 2026 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De mensenrechten houden hun het land uitschoppen tegen..
En nou, ik ken toch wel een paar Nederlandse haltes waar het ook niet meer veilig is...
Je doet net alsof het in NL een veilig treinparadijs is en bij ons de hel voor jullie personeel.
Brussel is idd de hel...
Waar is dat dan @Lenny77?quote:Op zondag 24 mei 2026 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En nou, ik ken toch wel een paar Nederlandse haltes waar het ook niet meer veilig is...
Beter laten ze hun werk aan de belgische treinconducteurs overquote:Brussel en Antwerpen te gevaarlijk voor Nederlandse treinconducteurs
Rotterdam CS savonds laat. In het station is het oké want er rijden nachttreins en er zijn nog wel mensen die over de perrons lopen, maar daar voor de deur is het niet pluis. Onveilig is een groot woord, maar het is niet fijn om daar te lopen. Misschien is het gevoel van onveilig groter dan dat het echt onveilig is, dat kan ook.quote:
Het Weena is ook een gewoon een crime.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rotterdam CS savonds laat. In het station is het oké want er rijden nachttreins en er zijn nog wel mensen die over de perrons lopen, maar daar voor de deur is het niet pluis. Onveilig is een groot woord, maar het is niet fijn om daar te lopen. Misschien is het gevoel van onveilig groter dan dat het echt onveilig is, dat kan ook.
Geen idee. Ik heb nog niet zo lang geleden de laatste tram van 00.30 naar huis moeten pakken die voor Rotterdam CS stopt en ik kwam allerlei vage figuren tegen die ook dingen riepen. Een vage pipo in de tram die dezelfde halte als mij uitstapte. Ik ben serieus naar huis gerend, ik was gewoon bang.quote:
Blijf hangen en kijk wat er gebeurt.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rotterdam CS savonds laat. In het station is het oké want er rijden nachttreins en er zijn nog wel mensen die over de perrons lopen, maar daar voor de deur is het niet pluis. Onveilig is een groot woord, maar het is niet fijn om daar te lopen. Misschien is het gevoel van onveilig groter dan dat het echt onveilig is, dat kan ook.
De lijn Weert-Utrecht is ook al lang niet meer wat het was...quote:
Op een veilige plaats. Bijv. door een raam naar buiten kijken.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet doe
Nooit geweest. Herinner me Hoog Catharijne nog van de verslaafden.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De lijn Weert-Utrecht is ook al lang niet meer wat het was...
Ja. Ik was vorig jaar in Brussel voor concert en moest 's morgens van hotel naar Brussel centraal maar was verdwaald vanwege alle vele afsluitingen. En ja, bizar veel daklozen onder de bruggen en in parkjes. En dat was dan nog midden in centrum. Mensen die hier klagen over de daklozen en verslaafden krijgen echt een hartverzakking als ze eens in brussel gaan kijken. Al voelde het niet echt onveilig maar wel ongemakkelijk want ik liep met lawaaimakende rolkoffertje over de kasseien terwijl ze sliepen:')quote:Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben eens in de zoveel tijd in Brussel en ook in Antwerpen en het is elke keer weer een bizarre confrontatie met de werkelijkheid.
Dan klagen we over onze steden (waar genoeg op aan te merken valt) maar de tandjes zeg. Van tijd tot tijd voelt het dystopisch aan
Vroeger moest ik vaak van Weert naar Alphen aan den Rijn. Was een leuke rit!quote:Op zondag 24 mei 2026 21:32 schreef Horzula het volgende:
[..]
Nooit geweest. Herinner me Hoog Catharijne nog van de verslaafden.
De vis rot vanaf de kop, het is de zetel van de EU.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Ik was vorig jaar in Brussel voor concert en moest 's morgens van hotel naar Brussel centraal maar was verdwaald vanwege alle vele afsluitingen. En ja, bizar veel daklozen onder de bruggen en in parkjes. En dat was dan nog midden in centrum. Mensen die hier klagen over de daklozen en verslaafden krijgen echt een hartverzakking als ze eens in brussel gaan kijken.
Antwerpen maar paar keer geweest maar toen viel mij vooral de enorme hoeveelheid nederlanders op![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |